جدیدترین مدل های روسری مینی اسکارف دخترانه شیک ۱۴۰۱

0

جدیدترین مدل های روسری مینی اسکارف دخترانه شیک ۱۴۰۱

مدل روسری مینی اسکارف دخترانه ۱۴۰۱ : مینی اسکارف، یا روسری های کوچک یکی از ترند های جذاب سال ۲۰۲۲ هستند. این روسری های جذاب یادآور استایل های دهه ۷۰میلادی هستند. این روسری ها در طرح های فوق العاده جالبی دارند و دستمال سر نیز گفته میشود. در ادامه برای شما عزیزان مدلهای مختلفی روسری مینی اسکارف دخترانه ۱۴۰۱ را با پارچه های مختلف جمع آوری کرده ایم. همراه ما باشید.

مینی اسکارف دخترانه 2022

مینی اسکارف چیست + راهنمای خرید روسری مینی اسکارف

مینی اسکارف که حالا تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع روسری در بین دختران شده ، دارای طرح های متنوعی است . حال با توجه به اینکه هر یک از افراد دارای سلیقه و نظرات متفاوت می باشند ، ممکن است طرح خاصی از آن را بپسندند . ممکن است برخی از افراد ، مینی اسکارف هایی که از طرح های شادتر برخوردار هستند را ترجیح دهند . در مقابل آنها خانم هایی وجود داشته باشند که مینی اسکارف ساده را بیشتر پسند می کنند .

مینی اسکارف چیست

در ادامه به بررسی طرح های متنوع آن خواهیم پرداخت :

مینی اسکارف طرح گوچی

طرح گوچی که برند گوچی را به تصویر می کشد ، یکی از طرح های بسیار پرطرفدار محسوب می شود . مینی اسکارف طرح گوچی توانسته در دل خانم ها حسابی جا باز کند .

مینی اسکارف طرح رنگین کمانی

این طرح ، ظاهر شاد و جالب توجهی را به مینی اسکارف عطا کرده است . به نظر می رسد این مینی اسکارف شاد و رنگی ، مناسب برای استفاده در فصل های گرم سال باشد . البته باید به جنس آن هم توجه داشته باشید . مثلا مینی اسکارف نخی طرح رنگین کمانی ، مناسب برای تابستان خواهد بود .

روسری قواره کوچک

دستمال سر طرح راه راه

یکی از شیک ترین طرح هایی است که تا به حال دیده اید. این طرح نیز مورد پسند عده زیادی از خانم های جوان می باشد. استفاده از مینی اسکارف راه راه، استایل زیباتری را رقم زده و صورت را نیز اینطور نشان خواهد داد.

مینی اسکارف طرح توپ توپی

طرح های توپ توپی روی این مینی اسکارف ، یا درشت اند و یا ریز . این مینی اسکارف هم به جایگاه خاصی بین دختر ها دست پیدا کرده و انتخاب های زیادی را در پی داشته است .

مینی اسکارف طرح ترکیبی

ترکیبی از طرح های مختلف مثل طرح های هنری ، فانتزی ، هندسی و غیره در یک مینی اسکارف به چشم می خورند . با نگاهی به این مینی اسکارف ، متوجه طرح شلوغ آن خواهید شد . ست کردن آن با لباس های ساده ، راحت تر صورت گرفته و یک استایل مناسب را رقم خواهد زد .

روش بستن مینی اسکارف

 انواع جنس این روسری :

مینی اسکارف نخی

این مینی اسکارف ، هم سبک است و هم نازک . لذا با پوشیدن آن ، احساس سنگینی روی سر نخواهید کرد . در ضمن هوا از طریق آن به خوبی رد و بدل شده و بنابراین احساس گرما هم نخواهید کرد .

مینی اسکارف ساتن

این روسری کوچک که از جنس ساتن برخوردار می باشد ، همراه با جذابیت فراوانی است . به طوری که پوشیدن آن ، تغییری خوب را در چهره شما به وجود می آورد . با توجه به اینکه ساتن از سری جنس های براق به شمار می آید ؛ لذا براقیت خاصی را در این مینی اسکارف خواهید دید .

مینی اسکارف توری یا گیپور

این مینی اسکارف برای مصارف مجلسی ، گزینه انتخابی خوبی به نظر می رسد . جذابیت آن با وجود رنگ های مختلف ، چند برابر شده است . پس اگر می خواهید پوشش سر خود را در مجالس و یا حتی مهمانی ها حفظ کنید ؛ می توانید این مینی اسکارف را انتخاب نمایید .

دستمال سر ابریشمی

این روسری کوچک علاوه بر زیبایی خیره کننده و ظاهر لوکس خود ، ضد حساسیت است . پس اگر مو و پوست حساسی دارید ، می توانید با خیال راحت آن را سر کنید .

روسری تابستانی

انواع استایل

استایل فانتزی : این استایل ، شما را متفاوت از دیگران خواهد ساخت . در ضمن می توانید مینی اسکارف را همراه با کت و دامن یا کت و شلوار ست کنید .

استایل کلاسیک : یکی دیگر از نزدیک ترین انواع استایل با مینی اسکارف است یعنی اگر دنباله رو استایل کلاسیک هستید ، می توانید این روسری را با آن استفاده کنید . برای این کار می توانید مینی اسکارف را همراه یک پیراهن ست کنید .

استایل نوستالژیک : برای این استایل می توانید از یک کت بلند کمک بگیرید . در این حالت ، مینی اسکارف طرح دار به همراه یک کفش پاشنه دار با آن ست خواهد شد .

انواع استایل با مینی اسکارف

مینی اسکارف شیک ۲۰۲۲

روسری کوچک

مدل های جدید مینی اسکارف

انواع جنس روسری تابستانی

روسری مجلسی دخترانه

همراه ما باشید

 

نظرات