دانلود عکس های جدید کارتون دور دنیا در ۸۰ روز برای پس زمینه و بکگراند گوشی

0

عکس پس زمینه دور دنیا در ۸۰ روز : کارتون انیمیشنی دور دنیا در ۸۰ روز به کارگردانی ساموئل تورنو در سال ۲۰۲۱ ساخته شده. این انیمیشن محصول کشور فرانسه و در ژانر ماجراجویی و کمدی می‌باشد در این مطلب عکس های جدید کارتون جذاب دور دنیا در هشتاد روز  برای پروفایل و پس زمینه گوشی و تم موبایل با کیفیت بالا را آماده کرده ایم. قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید این کارتون جذاب را با هم ببینیم.

کارتون دور دنیا در 80 روز

دانلود عکس های جدید کارتون دور دنیا در ۸۰ روز برای پس زمینه و بکگراند گوشی

داستان دربارۀ یک میمون کوچک به‌نام پاسپارتو است که علاقه‌ی زیادی به ماجراجویی و کاوشگری دارد، اما مادرش مخالف کارهای اوست. روزی به‌طور تصادفی با یک قورباغه به‌نام فیلیاس آشنا می‌شود. فیلیاس طی یک شرط‌بندی قبول می‌کند زمین را در ۸۰ روز طی کند، اما به‌خاطر متهم‌شدن بابت سرقت از بانک، دست به فرار می‌زند و پاسپارتو نیز به او می‌پیوندد. آن‌ها در طول سفر با اتفاقات پرحادثه‌ای مواجه می‌شوند. در طول داستان مشخص می‌شود که دزد اصلی مأمور فیکس است که در لباس قورباغه به بانک دستبرد می‌زند و در ادامه تلاش می‌کند تا فیلیاس را مقصر جلوه دهد. در پایان داستان، مأمور فیکس با ساده‌لوحی تمام خودش را لو می‌دهد و به زندان می‌افتد. پاسپارتو نیز بعد از این سفر به نزد مادرش بازمی‌گردد.

دانلود انیمیشن قدیمی دور دنیا در 80 روز

عکس کارتونی دور دنیا در ۸۰ روز برای تصویر زمینه گوشی و ویندوز

این انیمیشن براساس رمان محبوب و ماجراجویی قرن نوزدهم از ژول ورن ساخته شده است. حیوانات شخصیت‌های اصلی این اثر هستند و جایگزینی برای انسان‌ها شده‌اند. کاوش و ماجراجویی از عناصر مهم انیمیشن دور دنیا در ۸۰ روز هستند که برای مخاطبان جوان‌تر و کودکان جذاب و هیجان‌انگیز است.

انیمیشن دور دنیا در 80 روز 2021

مطمئناً مخاطب هدف این نمایش، کودکان هستند اما به دلیل برخی رفتارهای نادرست کاراکترها، رده‌سنی بالاتر در نظر گرفته شد. فرار کاراکتر اصلی بدون اجازه‌ی والدین، رفتارهای نسبتاً خشن کاراکترها و از همه مهم‌تر عادی جلوه دادن دزدی از ویژگی‌های منفی این محصول است. با در نظر گرفتن این موارد تماشای این محصول برای رده‌سنی زیر ۹ سال نیاز به توجه و راهنمایی والدین دارد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در تماشای این انیمیشن کودک را همراهی کنند و بدون آنکه به فانتزی ذهن کودک آسیب وارد شود با او درباره‌ی عملکرد منفی کاراکترها و عواقب کارهای بد یا خطرناکشان صحبت کنند تا کودکان متوجه کردار نادرست شخصیت‌ها در دنیای واقعی شوند.

عکس پس زمینه کارتون دور دنیا در 80 روز

بکگراند کارتون های 2022

عکس کارتونی مخصوص تم گوشی و بکگراند

نقد و بررسی دور دنیا در 80 روز

کارتون هایی با موضوع ماجراجویی

بکگراند

دانلود کارتون دور دنیا در 80 روز 2021

رمان دور دنیا در 80 روز

همراه ما باشید

 

نظرات