دانلود عکس های جدید کارتون بچه های بد برای پس زمینه و بکگراند گوشی

1

عکس پس زمینه بچه های بد : کارتون انیمیشنی بچه های بد به کارگردانی پیر پریفل در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این انیمیشن محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن و کمدی می‌باشد. در این مطلب عکس های جدید کارتون جذاب بچه های بد برای پروفایل و پس زمینه گوشی و تم موبایل با کیفیت بالا را آماده کرده ایم. قصد داریم تا با همدیگر کلی از عکس های جدید کارتون بچه های بد را با هم ببینیم.

کارتون بچه های بد

خلاصه انیمیشن

آقای گرگ به همراه آقایان مار، پیرانا، کوسه و خانم عنکبوت پس از سپری کردن زندگی خود به عنوان مجرمانی بدنام و متبحر، نهایتا گیر می افتند. برای فرار از چنگ قانون، آنها باید سخت ترین عمل فریبکارانه خود را انجام دهند؛ تبدیل شدن به شهروندانی نمونه. تحت حمایت پروفسور مارمالاد، اعضای این باند قصد دارند همه را متقاعد کنند که آنها شرارت را کنار گذاشته اند.

بک گراند کارتون ها

 

این کارتون که بر اساس مجموعه رمان مصور کودکان، نوشته‌ آرون بلابی، نویسنده‌ استرالیایی ساخته شده است. مهم‌ترین پیام این اثر این است که حتی بزرگترین دزدان و خلافکاران نیز می‌توانند روزی به انسان‌های خوب و مفیدی تبدیل شوند. انسان‌هایی با قلب‌های آکنده از محبت به هم‌نوع. در میان پیام‌های مثبت، این انیمیشن بسیار هیجان‌انگیز، با میزان بالایی از خشونت و ناهنجاری اجتماعی است. بنابراین تماشای آن برای رده‌ی سنی زیر ۱۲ سال توصیه نمی‌شود.

دانلود عکس های جدید کارتون بچه های بد برای پس زمینه و بکگراند گوشی

امتیاز کارتون بچه های بد

داستان این کارتون  بسیار جذاب، پرکشش و هیجان‌انگیز است. باید توجه داشت که قهرمان داستان معروف به بچه‌های بد هستند و هر عمل خلافکارانه و جنایتکارانه‌ای را مرتکب شده‌اند در نتیجه با ناهنجاری‌های اجتماعی بسیاری روبرو هستیم که البته به پایانی خوب ختم می‌شوند. بچه‌های بد در طول داستان تغییر رویه می‌دهند و سعی می‌کنند به مردم شهر کمک کنند. آن‌ها شهاب‌سنگ را که خطری بزرگ محسوب می‌شود، از بین می‌برند و موجب می‌شوند چهره‌ واقعی مارمالاد برملا شود. با تغییر رفتار گرگ و دوستانش مردم درمی‌یابند که قضاوت از روی ظاهر افراد اشتباه است و جمله‌ «کتاب را از روی جلدش قضاوت کنید» جمله‌ غلطی است.

اعمال خلافکارانه‌ قهرمانان داستان به نوعی به نمایش درمی‌آید که بیشتر برای مخاطب جذاب است تا اینکه زشت و زننده به نظر برسد! خشونت‌ها به شکلی زیبا و فانتزی و عادی جلوه می‌نماید که منجر به بازنمایی جذاب برای بیننده خواهد شد. به ویژه رانندگی‌های خطرناک قهرمانان و تعقیب و گریزهای هیجانی که به تصویر کشیده می‌شود، می‌تواند در ناخودآگاه نوجوان رسوب کرده و موجب تقلید شوند. بنابراین مراقب فرزندان خود باشید.

نقد کارتون بچه های بد

گویندگان برتر کارتون ها

فیلم های برتر

عکس کارتونی مخصوص تم گوشی و بکگراند

کارتون بچه های بد 2022

عکس پس زمینه کارتون بچه های بد

کارتون های برتر 2022

خلاصه کارتون بچه های بد

بکگراند برای گوشی کیفیت بالا

گویندگان کارتون بچه های بد

همراه ما باشید

 

1 دیدگاه در “دانلود عکس های جدید کارتون بچه های بد برای پس زمینه و بکگراند گوشی

  1. تم تولد و لوازم گفت:

    ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط . شما هم عضوی از خانواده شوید

نظرات