بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

فرهاد اصلانی نقش اکبر مجلل در سریال یاغی را بازی کرده کیست؟ با عکس و بیوگرافی کامل فرهاد اصلانی نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست + عکس های جدید فرهاد اصلانی نقش اکبر مجلل در سریال یاغی همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

فرهاد اصلانی در جدیدترین کار هنری خود در سریال یاغی در نقش اکبر مجلل بازی کرده و به مناسبت شروع بازی وی از قسمت نهم سریال یاغی، قصد داریم تا به معرفی این بازیگر بپردازیم. با ما همراه باشید

بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سوابق بازیگری

فرهاد اصلانی در ۱۸ خرداد سال ۱۳۴۵ در شهر بیجار متولد شد. او در سال ۱۳۷۰ در دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران دانش‌آموخته شد.

بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌زمان با تحصیل و هم‌چنین بازی در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌اعتماد تجربه کرد. وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم نقش‌آفرینی نمود و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول نامبرده شده دریافت کند. در سال ۱۳۸۹ در سریال مختارنامه نقش عبیدالله بن زیاد را بازی کرد.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

اصلانی در سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم دختر اثر رضا میرکریمی، توانست اولین جایزه بین‌المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو دریافت کند و در ادامه هم در چهار فستیوال بین‌المللی دیگر نامزد دریافت جایزه شود.

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

فرهاد اصلانی در سریال در نقش اکبر مجلل ظاهر شد که از قسمت نهم وارد داستان شد که ر نقش یک خلافکار به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال های اخیر با بازی در سریال هایی همچون ساخت ایران، شاهگوش و هیولا در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است و یاغی، تازه ترین و چهارمین حضور او در سریالی از شبکه نمایش خانگی است

عکس فرهاد اصلانی و همسرش

بیوگرافی فرهاد اصلانی بازیگر نقش اکبر مجلل در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و با نقش آفرینی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر ساخته شده است.

«یاغی» عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی می باشد که در سال ۱۴۰۱ در ژانر خانوادگی و اجتماعی به سفارش پلتفرم فیلیمو تولید شد.

فیلمنامه این سریال بیست قسمتی را محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری، بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش محصول نشر چشمه نوشته‌اند. این سه نویسنده پیشتر در نگارش فیلمنامه فیلم تحسین‌ شده «شنای پروانه» تنها اثر سینمایی محمد کارت همکاری کرده بودند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، به هنرمندی پرداخته‌اند.

نظرات