فیلم کامل ماجرای جنجالی ورزش همگانی مختلط در ایران مال و واکنش ها را ببینید

2

فیلم کامل ماجرای جنجالی ورزش همگانی مختلط در ایران مال و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل ماجرای جنجالی ورزش همگانی مختلط در ایران مال و واکنش ها را ببینید که در اقدام هنجارشکنی ورزش همگانی مختلط در مجتمع ایران مال یکی از مراکز خرید و تجاری زنان و مردان با پوشش و لباس های خارج از عرف و شروع و چسبان با هم حرکات ورزشی انجام میدهند منتشر شد همراه با جزئیات فیلم ورزش همگانی مختلط در ایران مال را کامل ببینید که بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و به سوژه داغ روز رسانه ها تبدیل شده است

ورزش همگانی مختلط در ایران مال

از ساعاتی پیش فیلم ورزش همگانی مختلط در ایران مال در شبکمه های اجتماع از جمله توئیتر و یوتیوب و اینستاگرام خبرساز شد که این هنجارشکنی با واکنش های تند مردم مواجه شده و خواستار برخورد قاطع با عوامل این هنجارشکنی غیر شرعی و خارج از عرفه جامعه اسلامی متعلق به امام زمان عج و شهدا هستند.

در فیلمی که از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد، نشان می دهد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش و لباس های چسب و بدن نما و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند که در ویدئوی زیر ببینید:

دانلود ویدئو

برخی از رسانه ها این فیلم را عمدی تلقی کردند و آن را قبح شکنی، آن هم در روزهایی که بحث حجاب و گشت ارشاد پیش امده دانستند و نوشتند این اقدام از پروژه های دشمن برای تبلیغ بی حجابی است.

این فیلم توسط تیم حرفه‌ای و با تجهیزات تصویر‌برداری روز از جمله هلی‌شات تهیه و تدوین شده که نشان می‌ دهد این اتفاق با هماهنگی انجام شده و چه بسا در راستای پروژه ضد انقلاب است.

چند و چون این فیلم نشان می‌دهد که تهیه، تولید و پخش این فیلم هنجا‌رشکن کاملاً عمدی انجام شده و شاید قبح‌شکنی از ورزش دسته جمعی و مختلط زنان و مردان با پوشش‌های نامتعارف و ناهنجار از جمله اهداف تولید‌کنندگان آن است که برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد.

لازم به ذکر است که چندی پیش همزمان با ۲۱ تیر روز حجاب و عفاف و پیروزه ۲۱ تیر برای مبارزه با بی حجابی، هشتگ حجاب بی حجاب توسط ضد انقلاب و عوامل آنها در شبکه های اجتماعی داغ شد و گروه‌های ضد انقلاب با فراخوان‌ های مختلف مردم را به کشف حجاب همگانی در روز ۲۱ تیرماه دعوت کردند و در چنین روز‌هایی در مجتمع ایران مال اقدام هنجار‌شکنانه رخ می‌دهد و فیلم آن هم منتشر می‌شود.

گفتنی است که ایران مال یا بازار بزرگ ایران تو منطقه ۲۲ تهران یکی از مراکز تجاری مهم کشور است که شامل مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و هتل است که هم مکانی برای خـ.رید کردن و هم تفریح و سرگرمی

واکنش ها

مسئولان مجتمع ایران‌ مال در اطلاعیه‌ای ضمن عدم تأیید این کار اعلام کردند که برنامه برای یک ماه قبل است و در ساعت خارج از ساعت کاری انجام شده است و با مدیر مربوطه هم برخورد شده است.

در اطلاعیه این مرکز تجاری آمده است: در پی انتشار فیلمی از ورزش گروهی در ایران‌مال که ماه پیش خارج از ساعت کار این مجموعه چندمنظوره تولید و موجب واکنش و انتقاد گروهی از دلسوزان فرهنگی کشور شد، به اطلاع می‌رساند که این ‌ویدیو متعلق به یک‌ماه پیش است که به دلیل عدم پایبندی مجری خصوصی طرح به حساسیت‌های مدیریت فرهنگی مجموعه، سبب قطع همکاری و برخورد با مدیر مربوطه گردید.

نکته عجیب این اطلاعیه این است که در آن اعلام شده که اتفاق در ساعت غیر اداری رخ داده، حال سؤال اینجا است که مجموعه فوق به گونه‌ای مدیریت می‌شود که در ساعات غیر اداری صد‌ها نفر می‌توانند وارد مجموعه شده و در اقدامی آشکار هنجار‌شکنی کنند و تیم حراست مجموعه هم مطلع نشود؟

حجت‌الاسلام سید‌علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با فارس درباره این اقدامات هنجار‌شکنانه می‌گوید: اجرای قانون عفاف و حجاب در روز‌های اخیر با قوت انجام می‌شود و برنامه‌های مختلف اجرا شده برای روز عفاف و حجاب توانست به خوبی دسیسه‌های دشمنان خصوصاً فراخوانی که برای کشف حجاب در روز ۲۱ تیر‌ماه را داده‌ بودند خنثی کند. متأسفانه گاهی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه در جاهایی هستیم که انتظار نمی‌رود و نمونه آن همین اتفاق مجتمع ایران‌ مال است.

****
تاسف 😢

****

مسئولین بیدار شوید

****

از طرفی لباس مناسب و پوشیده به سختی پیدا میشه و انواع و اقسام مانتو شلوارهای باز و چاک دار و کوتاه و بدن نما همه جا عرضه میشه، از طرف دیگه مردم نباید اینا رو بپوشند

****

چقدر دارن همه چی رو عادی جلوه میدن به ماهم ربطی نداره، اما درباره حجاب و چادر به همه ربط داره

****

دقیقا باید برخوردها عادلانه باشه

***
اینا جا الان دقیقا کجاست 😐 😑

****

چون مختلط شده چقدرم قیافه جدی گرفتن برای ورزش کردن

****
اونم با اینجور لباسا ورزشی که همشون تنگ و چسبان هستن !!! با اون حرکات !!

****
این جماعت بویی از حیا ، غیرت، شرم نبردن 😮

2 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای جنجالی ورزش همگانی مختلط در ایران مال و واکنش ها را ببینید

  1. حیدر گفت:

    شاید افراد دلسوز با دیدن این اتفاقات برنامه ریزی شده و هنجارشکنانه تصور کنند که بی حیایی و بی عفتی داره همه گیر میشه و کار از دست خارج شده، اما جالبه بدونید که قضیه کاملا برعکسه، یعنی به خاطر موج عظیم اسلام خواهی چه در دنیا و چه در بین نوجوانان و جوانان کشورمون، دشمن ما یعنی صهیونیسم جهانی شدیدا احساس خطر می کنه و این گونه اتفاقات، آخرین تیر هایی است که در خشاب داره.
    ان شاء الله به زودی شاهد نابودی اسرائیل و یک تحول عظیم در عرصه جهانی باشیم.

  2. آرتمیس گفت:
    5
    2

    خیلی از زندگی ها سر این مسئله ها و بی حیایی ها و بی بندوباری ها از هم پاشیده شد،خیلی خانمها نامزد یا همسر یا عشقشونو از دست دادن و زندگی و اعتمادبنفس و روح و روانشون از هم پاشید،خیلی بچه ها شدن بچه طلاق،….ولی اینجور مسائل چون مثل گرونی و قیمت ارز و….قابل اندازه،گیری نیستن بنظر بعضیا بی اهمیت میاد.درحالیکه آدمای خیلی زیادی ضربه های بدی از این قضیه خوردن و میخورن

نظرات