بیوگرافی کامل عطیه غبیشاوی بازیگر و همسر و فرزندانش به همراه عکس جدید

1

بیوگرافی کامل عطیه غبیشاوی بازیگر و همسر و فرزندانش به همراه عکس جدید

عطیه غبیشاوی بازیگر سینما و تلویزیون، متولد سال ۱۳۴۰ در شهر آبادان است. او متولد شهر آبادان است و درس بازیگری را در دانشگاه هنر‌های زیبا خوانده است. در زمان جنگ مدتی در شمال زندگی کرده است . از سال ۶۴ تهران زندگی می‌کند، اما چون در برخی کار‌ها با لهجه جنوبی صحبت می‌کند برخی فکر می‌کنند مقیم آبادان است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی عطیه غبیشاوی بازیگر سریال دنیای شیرین دریا و همسرش و فرزندانش و آثار جدید و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

عطیه غبیشاوی

زندگینامه و بیوگرافی کامل عطیه غبیشاوی

این بازیگر متولد سال ۱۳۴۰ در آبادان و دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. یکی از ویژگی های حرفه‌ای عطیه غبیشاوی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. در واقع عطیه غبیشاوی از مجموع ۱۲ اثری که در کارنامه دارد،۷ اثر در سینما دارد که تمامی آن ها از کارهای موفق هستند. او با بازی در سریال دنیای شیرین دریا در تلویزیون دیده شد

بیوگرافی عطیه غبیشاوی

عطیه غبیشاوی یکی از چهره‌های سینما و تلویزیون کشورمان به شمار می‌رود، که در تاریخ سال ۱۳۴۰ در شهر آبادان به دنیا آمده است.

خانم غبیشاوی در رشته هنر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نموده است.

یکی از خصوصیت‌های خانم غبیشاوی این می‌باشد، که در طی دوران هنرپیشگی اش هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است.

عطیه غبیشاوی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۰ در آبادان میباشد که با سریال دنیای شیرین دریا شناخته میشود او دارای مدرک کارشناسی بازیگری را اخذ کرده است علاوه در سینما در تئاتر و تلویزیون نیز فعالیت زیادی داشته است. طیه غبیشاوی در طول دوران بازیگری خود تا به حال ۱۲ اثر هنری را در رزومه خود دارد ۷ بار در مقابل دوربین سینما قرار گرفته است او با بازی در سریال دنیای شیرین دریا در تلویزیون به شهرت رسید.

سوابق

در کل خانم عطیه از ١٢ فیلمی که بازی کرده است، ٧ فیلم در سینما ایفا نموده که آنان از فعالیت های موفق ایشان به شمار می‌روند.
او با ایفای نقش در مجموعه دنیای شیرین دریا در قاب تلویزیون به شهرت رسید.

خانم غبیشاوی در شهر آبادان به دنیا آمده است و در رشته هنر درس خوانده است و مدرک خود را از دانشگاه هنرهای زیبا دریافت کرده است.

این چهره در دوران جنگ تحمیلی چندی را در شمال ساکن بوده است. از سال ۶۴ در تهران ساکن است، ولی به خاطر اینکه در بعضی فعالیت‌ها با لهجه جنوبی حرف می‌زند، بعضی از مخاطبین تصور می‌نمایند مقیم آبادان می‌باشد.
تجربه سینما

خانم عطیه غبیشاوی اولین مرتبه به سینما ورود کرد و سال ۷۱ زمانی که ۳۱ ساله بود در اثر اتل متل توتوله ساخته محمد جعفری به هنرنمایی پرداخت.

متولد آبادان و ساکن تهران

او متولد شهر آبادان است و درس بازیگری را در دانشگاه هنر‌های زیبا خوانده است. در زمان جنگ مدتی در شمال زندگی کرده است . از سال ۶۴ تهران زندگی می‌کند، اما چون در برخی کار‌ها با لهجه جنوبی صحبت می‌کند برخی فکر می‌کنند مقیم آبادان است.

سوابق هنری

وی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در ۳۱ سالگی در فیلم اتل متل توتوله به کارگردانی محمد جعفری بازی کرده است. عطیه غبیشاوی سال ۱۳۹۲ در ۵۲ سالگی در سریال سرزمین مادری نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند و به شهرت بیشتر برسد.

بیوگرافی کامل عطیه غبیشاوی

همسر عطیه غبیشاوی کیست

وی همسر «محمد جعفری» کارگردان می باشد و از تعداد فرزندانش اطلاعی در دست نیست

این هنرمند در سال ۹۲ در حالی که ۵۲ سال سن داشته در مجموعه سرزمین مادری کاراکتر شاخصی را بر عهده داشته است، که موفق شد با استعدادش آن کاراکتر و اینکه خود را بین مخاطبین تلویزیون نشان دهد و به اوج شهرت دست پیدا کند.

خانم عطیه غبیشاوی همسر محمد جعفری یکی از کارگردانان اهل ایرانی است و متاسفانه از فرزندان ایشان هیچگونه اطلاعی در دسترس ما وجود ندارد.

درخشش در سریال دنیای شیرین دریا

عطیه غبیشاوی بازیگر نقش مادر خانواده با دنیای شیرین دریا گفت: مدتی در آبادان بودم، اما بعد به اجبار برادرم به ماهشهر رفتیم. آن زمان جوان بودم و غیرت این را داشتم که از شهرم دفاع کنم. وقتی حصر آبادن شکسته شد، دوباره به آبادان برگشتم، اما شرایط خیلی سخت بود و ما به وسیله طرحی که شهید رجایی برای جنگ‌زده‌ها راه‌اندازی کرده بودند به شمال کشور رفتیم.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

او اخیرا در سریال زیباشهر که از شبکه یک پخش شد در نقش زنی به نام صبا را بازی کرده که در مرکز خوزستان تولید شده بود. دو سال قبل هم در سریال سال‌های بیقراری بازی کرده بود که پخش شد. در چند فیلم سینمایی هم بازی کرده‌ و خودش گفته که اصراری ندارم هر نقشی را بازی کنم.

علت کم کاری عطیه غبیشاوی

وی درباره کم رنگ شدن و علت کم کاری سینما و تلویزیون گفته: بازیگری حرفه من است و از همین راه امرار معاش می‌کنم، واقعیت این است برای بازی در نقش‌های خوب هزینه زیادی دادم و گاهی چرخ زندگی به سختی چرخید. اما هیچ‌وقت تهیه‌کننده یا کارگردانان را مقصر نمی‌دانم و به باندبازی اعتقادی ندارم.

تجربه بازی در تلویزیون

خانم عطیه در مورد کم کاری خود در سینما و تلویزیون افزود:
هنر پیشگی حرفه‌ام می‌باشد و از همین راه کسب درآمد می‌کنم. در واقع برای ایفا در کاراکترهای خوب بسیار هزینه کردم و گاه زندگی برایم بسیار دشوار بود، ولی به هیچ عنوان تهیه کننده یا کارگردان‌ها را مقصر نمی‌خوانم و به باند بازی معتقد نیستم.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • زیبا شهر
  • سرزمین مادری
  • روزهای بیقراری
  •  مدینه
  • دنیای شیرین دریا
  • گل‌های آفتابگردان
  • سرزمین سبز
  • سرزمین کهن
  • آخرین غزل
  • دوران سرکشی
  • دفترخانه شماره ۱۳
  • خط شکن
  • امین و مینا
  • پرانتز باز
  • و…

فیلم شناسی

  • صبح روز هفتم
  • گزارش مریم
  • مهره
  • حالا چه شود!
  • کوچه و موزه
  • اتل متل توتوله
  • و…

عکسهای جدید عطیه غبیشاوی

همسر عطیه غبیشاوی

عطیه غبیشاوی مادر دریا در سریال دنیای شیرین دریا

فیلم های عطیه غبیشاوی

سریال عطیه غبیشاوی

عطیه غبیشاوی کیست

نقش عطیه غبیشاوی در دنیای شیرین

اینستاگرام عطیه غبیشاوی

بازیگران سریال دنیای شیرین

بازیگران اهل جنوب

شهرت با دنیای شیرین دریا

خانم غبیشاوی هنرپیشه کاراکتر مادر خانواده با دنیای شیرین دریا افزود:
چندی در آبادان ساکن بودم، ولی پس از آن مجبور شدم با برادرم به ماهشهر برویم. آن دوران جوان بودم و می‌توانستم که از شهر خودم دفاع نمایم.

هنگامی که حصر آبادان را شکستند مجدداً به آبادان بازگشتم، ولی اوضاع من بسیار دشوار بود و ما به وسیله طرحی که شهید رجایی برای جنگ زده‌ها بر پایه نموده بود به شمال ایران سفر کردیم.

بیوگرافی عطیه غبیشاوی بازیگر و همسر و فرزندانش + خانواده و عکس جدید اینستاگرام

خانم عطیه قبل‌تر در مجموعه زیباشهر که از شبکه یک روی آنتن رفت در کاراکتر شخصی به اسم صبا به هنرنمایی پرداخت، که در مرکز خوزستان ساخته شده بود. دو سال پیش نیز در مجموعه سال‌های بی‌قراری حضور داشت، که روی آنتن رفت.

او در چند اثر سینمایی نیز ایفای نقش نموده است و خود بیان می‌کند :
که برایش فرقی ندارد که هر نقشی را ایفا نماید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی کامل عطیه غبیشاوی بازیگر و همسر و فرزندانش به همراه عکس جدید

  1. سورنا گفت:

    خانم غبیشاوی هنرمند با شخصیت و با سواد اکادمیک هنری هستند.

نظرات