آخرین وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای خوزستان و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و تهران و البرز… بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مهدکودک ها و ادارات فردا سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و شاخص آلودگی هوا و وضعیت آلودگی هوا و وضعیت تعطیلی ادارات امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا

آخرین وضعیت تعطیلی ادارات سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 تا ساعاتی دیگر اطلاعیه جدید درباره تعـطیلی مهدکودک ها و ادارات برای روز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ بروزرسانی میشود

♦️فوری/ ساعت فعالیت ادارت و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه تا ساعت ۱۱:۳۰ می‌باشد

🔹با توجه به هشدار سطح هواشناسی و بررسی آخرین پیش‌بینی‌ها توسط کارگروه هماهنگی استانی شرایط اضطرار آلودگی هوا فعالیت کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان به علت پدیده گردوخاک شدید در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه (بجز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، بخشهای دارای نوبت کاری و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها) تا ساعت ۱۱:۳۰ اعلام شد.

🔹امتحانات مراکز آموزشی و آموزش عالی در روز سه‌شنبه ۲۱ تیرماه بدون تغییر و براساس برنامه اعلام شده توسط مراکز مربوطه برگزار خواهد گردید.

در حال تکمیل…

شاخص آلودگی هوا برای فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی، طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب استان فارس در ساعات بعدازظهر و شب وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ تیر نیز این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده همچنان در برخی نقاط نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. در این مدت به سبب تشکیل متناوب گردوخاک روی عراق در برخی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور نیز گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۹ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت سالم پیش‌بینی می‌شود.

نظرات