جدیدترین مدل های مانتو تابستانی سایز بزرگ زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

0

مانتو تابستانی سایز بزرگ ۱۴۰۱ : مدل مانتوی تابستانی سایز بزرگ برای خانم ها و افراد چاق و درشت هیکل در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع مانتویی که برازنده شماست را برای خود انتخاب کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. مدل مانتو تابستانی سایز بزرگ اسپرت و مجلسی ۱۴۰۱ از انواع مدل مانتوهای پراستفاده در بین خانم های چاق و استخوان درشت در فصول گرم سال است و شما می توانید از این مدل مانتوها در مکان های مختلف استفاده کنید. با ما همراه باشید.

مانتو تابستانی سایز بزرگ

راهنمای خرید

خانم ها با فرم اندام چاق بهتر است مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که کاملا اندازه آن ها است. مدل مانتوی کشی و استرچ و مدل مانتوهایی که دارای کمر کشی هستند برای خانم ها با فرم اندام چاق مناسب نیستند.

مانتو سایز بزرگ

اگر شما دارای اندامی چاق هستید بهتر است سعی کنید مدل مانتوهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که دارای خط های افقی نباشند زیرا این مدل مانتوها شما را چاق تر و عرض تر نشان می دهند. اگر شکم تان بزرگ است از پوشیدن مانتوهای کمردار خودداری کنید زیرا این مدل مانتوها باعث ایجاد چین در قسمت شکم و بزرگ تر به نظر رسیدن شکم شما می شوند. مدل مانتو راسته از انواع مدل مانتوهای مناسب برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت هستند و این مدل مانتو باعث می شود تا فرم اندام شما یکدست به نظر برسد. توجه داشته باشید جیب و پلیسه و چین در ناحیه جلو و پشت و پهلوی شکم باعث می شود تا قسمت میانی بدن شما و شکم تان بزرگ تر به نظر برسد.

چه مانتویی مناسب افراد چاق است

 به این نکته مهم توجه کنید :

سیاه رنگی نیست که شما را لاغر نشان می دهد. شلوار سیاه، لباس، دامن، مانتو های سایز بزرگ تیره لزوما تنها لباس هایی نیستند که شما را جمع و جور نشان می دهند. اگر سبک و استایل مناسبی از مانتو سایز بزرگ را انتخاب کنید که از دوخت خوبی برخوردار است و به لحاظ رنگی، دارای تنالیته تک رنگ ملایم باشد، خیلی بیشتر از یک مانتو سیاه ساده برای فرم اندام شما مناسب خواهد بود. با استفاده از رنگ های اضافی در اطراف چهره، شما می توانید تمرکز را به سمت رنگ پوست، فرم صورت و رنگ چشم بکشید. رنگ سیاه معمولا بیشتر رنگ پوست را می شوید.

جدیدترین مدل های مانتو تابستانی سایز بزرگ زنانه مجلسی و اسپرت ۱۴۰۱

مانتو سایز بزرگ دخترانه

 سعی کنید مانتو های سایز بزرگ بیش از اندازه کوچک یا بیش از حد بزرگ را خریداری نکنید زیرا خرید مانتویی بیش از حد بزرگ شما را چاق تر نشان می دهد یا خرید مانتویی کوچک تر از سایز خودتان شما را بد فرم نشان می دهد پس سعی کنید مانتویی را انتخاب کنید که دقیقا سایز اندام شما باشد.

راهنمای خرید مانتو سایز بزرگ

 اگر شما مانتو سایز بزرگ استفاده می کنید ، شلوار های تنگ و شلوار جین به نظر برای شما مناسب نیست. شلوار های راسته برای شما بهترین گزینه هستند. این شلوار ها با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه بلند، شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

مانتو تابستانی

مدل های جدید مانتو سایز بزرگ ۲۰۲۲

لباس مجلسی سایز بزرگ

در تابستان چه بپوشیم

ست مانتو تابستانی

پیراهن سایز بزرگ

همراه ما باشید

نظرات