بیوگرافی نهال دشتی بازیگر و همسرش با عکس ها و آثار جدید + زندگینامه

0

بیوگرافی نهال دشتی بازیگر و همسرش با عکس ها و آثار جدید + زندگینامه

نهال دشتی : متولد ۱۲ شهریور ماه ۱۳۷۱ زاده تهران بازیگر ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی نهال دشتی بازیگر و همسرش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

نهال دشتی

بیوگرافی نهال دشتی

او بازیگر توانمند و جوان ایرانی متولد دوازدهم شهریورماه سال ۱۳۷۱ در تهران می باشد این هنرمند فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرده است و مدت زیادی نیز در این عرصه فعالیت داشته و سپس وارد تلویزیون شده است. وی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی دارای مدرک تحصیلی سینما از دانشگاه سوره بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۹ با تئاتر آغاز کرده است. او علاوه بر تحصیلات آکادمیک دانشگاهی دوره های بازیگری متنوع را گذراند و با نقش آفرینی در سریال شهرزاد به دنیای بازیگری معرفی شد. بازیگران مطرح سینما همچون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی, پریناز ایزدیار و علی نصیریان از جمله بازیگران  این سریال هستند.

سوابق هنری

این بازیگر جوان ساخت ۳ فیلم کوتاه و ۲ انیمیشن کوتاه را در کارنامه هنری خود داشته و بازی در ۵ فیلم کوتاه تعطیلات،چشم انداز یک رویا و .. را تجربه کرده است. وی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری سابقه ی مدلینگ نیز دارد. او سپس فعالیت هنری خود را باز سریال شبکه خانگی «شهرزاد» آغاز کرد او در این سریال که کاری از حسن فتحی بود حضور پیدا کرد و خوش درخشید. حرفه ای ترین اثری که نهال دشتی در آن حضور پیدا کرده است این سریال می باشد پس از آن نیز در چندین فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش ستاره خانم

همسر نهال دشتی کیست

اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی این هنرمند و وضعیت تاهل اش در دسترس نمی باشد.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی * در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • شهرزاد
  • جاده چالوس
  • جیران
  • و…

فیلم شناسی

  • مخفیگاه
  • تا فردا
  • بی رویا
  • موریانه
  • و…

 عکس های جدید نهال دشتی

فیلم های نهال دشتی

نهال دشتی در سریال شهرزاد

عکس های نهال دشتی در سریال جیران

وی به تازگی در نقش ستاره خانم چهارمین همسر عقدی ناصرالدین شاه را در سریال جیران ایفا کرده است. او دربا ه همکاری با حسن فتحی گفته:

ناصرالدین شاه ۴ زن عقدی دارد. «تاجی» «شکوه» «گلین» و «ستاره»؛ که ستاره، چهارمین زن عقدی شاه است. ستاره نسبت به بقیه زنان شاه، ساده‌تر و شادتر است و فکر و دغدغه جانشینی فرزندانش برای ولیعهدی را ندارد. درگیر چالش‌ها و دعواهای مهد علیا و جیران و زنان دیگر نمی‌شود و انگار در دربار، بهترین وضعیت را دارد و راضی است. کمی شخصیت شوخی دارد و گاهی از موضوعات جا می‌ماند و رابطه خوبی با بقیه زنان دارد.

قبل از تولید سریال شهرزاد من در یک موسسه بازیگری، شاگرد آقای فتحی بودم. ایشان برای سریال از چند نفر از شاگردانشان تست گرفتند و به این ترتیب نقش میترا را به من دادند. برای سریال جیران هم از دفتر با من تماس گرفتند که درباره این نقش صحبت کنیم. آقای فتحی از همان اول می‌گفتند ستاره شبیه به تو است و یک کاراکتر متفاوت از میترای شهرزاد می‌خواهم و بعد از صحبت‌هایشان درباره این نقش و توضیحاتی که درباره ستاره دادند، من بسیار مشتاق به همکاری شدم.

نهال دشتی در سریال جیران

نهال دشتی کیست

زنان ناصرالدین شاه در سریال جیران

نهال دشتی و همسرش

اینستاگرام نهال دشتی

عکس های نهال دشتی

همراه ما باشید

 

نظرات