علت دقیق واریز نشدن یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی تیر ۱۴۰۱ مشخص شد /خبر جدید

2

علت دقیق واریز نشدن یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی تیر ۱۴۰۱ مشخص شد /خبر جدید

علت واریز نشدن یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی تیر ۱۴۰۱ مشخص شد /خبر جدید درباره علت و دلیل واریز نشدن یارانه ۳۰۰ هزار تومانی تیر ۱۴۰۱ را با جزئیات و در پاسخ به اینکه یارانه تیر ۱۴۰۱ کی واریز میشود و را یارانه تیر بیستم واریز نشد؟ را بخوانید

یارانه تیر ۱۴۰۱ به حساب خانوارها واریز نشد و گفته میشود خبری از واریز یارانه ۳۰۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان کمک معیشتی نیست و یارانه بگیران منتظر پول یارانه این ماه نباشند

اما شب گذشته اعلام شد که سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ یارانه ها واریز خواهد شد

واریز نشدن یارانه تیر 1401

در چند روز گذشته با وجود انتشار اخباری مبنی بر واریز یارانه معیشتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی در بیست تیرماه، سازمان هدفمندی یارانه‌ها در خبر ی جدید اعلام کرد این یارانه فردا واریز نخواهد شد و این واریزی در ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۱ تیر خواهد بود

پیگیری ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ ها گویای این است که یارانه نقدی ماه جاری، فردا همزمان با بیستم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز نخواهد شد.

در سال ها و ماه های قبل همیشه بیستم ماه واریز یارانه‌های نقدی در ساعت ۲۴ توسط دولت انجام میشد، بر همین اساس برخی رسانه‌ها نیز اعلام کردند که یارانه معیشتی ماه جاری فردا (دوشنبه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

در طرح اصلاح نظام یارانه‌ای و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالای اساسی، تبدیل به یک یارانه با مبلغ متغیر بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر یک از اعضای خانوار شده است.

در طرح جدید با حذف یک دهک، پرداخت برای ۹ دهک ادامه پیدا کرده است که برای سه دهک اول مبلغ ۴۰۰ هزار تومان و شش دهک دیگر ۳۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

تجارت‌نیوز نیز نوشت: محمد سبحان حسنی، معاون سیاسی استانداری ایلام روز ۱۷ تیر از اجرای آزمایشی پرداخت کالایی یارانه در شهر ایلام خبر داده است. بعد هم اعلام شد که طرح کالابرگ در سه شهر گرمسار، آبیک و ایلام اجرا می‌شود. پس از آن نیز محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده تبریز در مجلس از فواید کالایی شدن پرداخت یارانه جدید صحبت کرد.

طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با رد پرداخت کالایی یارانه جدید گفت: پرداخت تیرماه صد در صد به صورت نقدی خواهد بود و برای ماه‌های پیش رو نیز هنوز صحبتی از احتمال پرداخت کالایی یارانه نشده است.

2 دیدگاه در “علت دقیق واریز نشدن یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی تیر ۱۴۰۱ مشخص شد /خبر جدید

  1. علی اکبر حق مرادی برزگران گفت:
    4
    3

    سلام لطفاً پیگیری بفرمایید یارانه تیرماه من دیشب واریز نشده

  2. طباطبایی گفت:

    مافقرادرامدمون فقط یارانه ست . پس کاری باهاش نداشته باشید .

نظرات