لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان برای تجربه اقامتی خاص

0

لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان به عنوان گزینه هایی خاص و منحصربفرد جهت اقامتی دلنشین و متفاوت شناخته می شوند. برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال رزرو هتل اصفهان و تجربه لحظات خاطره انگیزی هستند، بوتیک هتل های زیبای این شهر بهترین انتخاب به شمار می روند. اصفهان به دلیل غنای فرهنگی و تاریخی دارای خانه هایی کهن با معماری شگفت انگیزی است که در سال های اخیر مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و میزبان مسافران داخلی و خارجی هستند.
شما می توانید برای رزرو لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان به سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴ مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مراکز اقامتی جذاب و دوست داشتنی تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 هتل بوتیک های اصفهان

هتل کاخ سرهنگ اصفهان

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ که در لیست هتل های اصفهان به عنوان یکی از بهترین و مجلل ترین بوتیک هتل ها قرار دارد، خانه ای تاریخی با قدمتی دیرینه است. این مکان شگفت انگیز با معماری باشکوه و هنرمندانه یادگار دوران صفویه است و عمری ۳۵۰ ساله دارد. این خانه رویایی توسط خانواده محمدی طی مدت ۴ سال به بهترین شکل ممکن مرمت و تعمیر شد و استادان هنرمند ایرانی تزیینات بی نظیر آن را که شامل نقاشی، گچبری، آینه کاری، لایه چینی و … بود احیا نمودند. پس از اتمام مرمت در سال ۱۴۰۰ کاخ سرهنگ به عنوان یک بوتیک هتل لوکس در اصفهان فعالیت خود را آغاز نمود.
اگر به دنبال رزرو هتل اصفهان و تجربه اقامتی به یادماندنی هستید، قطعا هتل کاخ سرهنگ می تواند جذاب ترین گزینه باشد.  سپری کردن لحظات خوش در مجموعه ای با ۲۱ اتاق فوق العاده زیبا، تالار پذیرایی، حیاطی دل انگیز و محیطی آرامش بخش لذت سفر را برایتان دوچندان می کند. این بوتیک هتل لوکس با امکانات و خدمات ویژه ای نظیر رستوران سنتی، صندوق امانات داخل اتاق، جکوزی، کافی شاپ، چایخانه سنتی و … تجربه اقامت در خانه ‌های قدیمی ایرانی و آشنایی با آداب و رسوم گذشتگان را برای گردشگران تداعی می ‌کند.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ پایین، حدفاصل چهارراه تختی و میدان شهدا، انتهای کوچه شماره ۱۶٫

اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان

یکی دیگر از لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان اقامتگاه سنتی قصر منشی نام دارد که خانه ای تاریخی متعلق به اواخر دوره صفوی است. این مکان که در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است، جزو ساختمان های مورد علاقه فتحعلی شاه قاجار بوده و از معماری بی نظیری با تزئینات شگفت انگیز و هنرمندانه ای برخوردار است. با رزرو هتل اصفهان و انتخاب اقامتگاه سنتی قصر منشی می توانید به دل تاریخ سفر نموده و اقامتی خاطره انگیز در فضایی دلنشین را تجربه کنید.
قصر منشی که در لیست بهترین و مجلل ترین هتل های اصفهان قرار دارد، دارای ۲۱ اتاق یک  نفره، ۲ نفره، ۳ نفره، اتاق مهتاب و اتاق شاهین، سوئیت صفوی، سوئیت قجر، سوئیت دلنشین و سوئیت آینه (سوئیت ماه عسل برای زوجین) است. در تمامی این اتاق ها امکانات و خدمات به روز برای رفاه حال مهمانان فراهم شده که در حد یک هتل ۵ ستاره اصفهان می باشند. از مهمترین مزیت های هتل بوتیک قصر منشی اصفهان می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی راحت به جاهای دیدنی و رستوران مخصوص مهمانان گیاه خوار با منو ویژه اشاره نمود.

آدرس: اصفهان، خیابان نشاط، کوچه قصر منشی غربی، پلاک ۹٫

هتل بوتیک های اصفهان

اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران اصفهان

اگر به دنبال اقامت در هتلی قاجاری در پایتخت تاریخی ایران هستید، می توانید هنگام رزرو هتل اصفهان از سامانه اقامت ۲۴، بوتیک هتل شهسواران را انتخاب کنید. اقامتگاه سنتی عمارت شهسواران یکی دیگر از لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان محسوب می شود که در خانه ای تاریخی با قدمت ۱۵۰ سال واقع شده است. این عمارت متعلق به یکی از تجار معروف دوران قاجار به نام محمد حسین کازرونی بوده که در سال ۱۳۹۸ توسط آقای مهدی شهسواران خریداری و مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
معماری این بوتیک هتل به سبک قاجار بوده و از شکوه خاصی برخوردار است. شما می توانید یکی از ۱۱ اتاق دلنشین و راحت این اقامتگاه سنتی که دارای تزئینات چشم نواز و هنرمندانه گچ کاری، آینه کاری، پنجره های چوبی با شیشه های رنگی و … به همراه دکوراسیون جذاب است را برای اقامتی خاطره انگیز انتخاب کنید. حال و هوای سنتی این اقامتگاه و اتاق های دوست داشتنی آن در کنار بهترین و مدرن ترین امکانات و خدمات رفاهی مانند صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع، رستوران سنتی، کافی شاپ، رستوران بام و … قطعا اقامتی منحصربفرد و رویایی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
آدرس: اصفهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۹ (تجویدی).

اقامتگاه سنتی کریاس اصفهان

اقامتگاه سنتی کریاس که عمارتی زیبا متعلق به دوران قاجار است، یکی دیگر از لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان محسوب می شود. این مکان ۱۵۰ ساله که در گذشته با نام خانه تاریخی نظام الاسلام شناخته می شد، در سال ۱۳۹۶ پس از مرمت و بازسازی های لازم به عنوان بوتیک هتل در لیست هتل های اصفهان قرار گرفت و فعالیت خود را آغاز نمود. معماری شگفت انگیز و فضای دلنشین اقامتگاه کریاس یکی از مهمترین دلایل جذابیت آن برای گردشگران است.
تصور کنید در صبحی دل انگیز در اتاقی رویایی با معماری و دکوراسیون سنتی قاجاری چشم باز کنید و در رستوران واقع در حیاطی باصفا صبحانه ای لذیذ میل نمایید. قطعا اقامت در هتل بوتیک کریاس می تواند یکی از بهترین خاطرات سفر شما به اصفهان را برایتان رقم بزند. این اقامتگاه دوست داشتنی دارای ۱۷ اتاق با دیزاین های منحصربفرد و بهترین امکانات و خدمات رفاهی است و از موقعیت مکانی ویژه ای برخوردار است. مهمانان می توانند با رزرو هتل اصفهان و اقامت در کریاس از دسترسی راحتی به جاهای دیدنی نصف جهان مانند میدان نقش جهان برخوردار گردند.
آدرس: اصفهان، خیابان استانداری، روبروی بیمارستان خورشید، کوچه شهید عمرانی.

هتل بوتیک های اصفهان

هتل سهروردی اصفهان

اقامتگاه سنتی سهروردی از دیگر لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان است که بنای آن به جا مانده از ۴۰۰ سال قبل می باشد. این خانه تاریخی که مربوط به اواخر دوره صفویه و اوایل دوره قاجار است، از معماری بی نظیری برخوردار بوده و محیطی دلنشین برای اقامت مسافران و گردشگران فراهم نموده است. ۱۰ اتاق تزئین شده با گچ کاری، آینه کاری، درب و پنجره های چوبی با شیشه های رنگی و دکوراسیون سنتی اقامتی خاطره انگیز را به ارمغان می آورند. اگر قصد سفر به پایتخت تاریخی ایران و رزرو هتل اصفهان را دارید، بدون شک هتل سهروردی می توانید یکی از جذابترین گزینه های شما باشد.
قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر و نزدیک بودن به مراکز خرید و جاهای دیدنی اصفهان مانند سی و سه پل، پل خواجو، میدان نقش جهان و کلیسای وانک از بزرگترین مزیت های بوتیک هتل سهروردی به شمار می رود. امکانات و خدمات رفاهی این اقامتگاه سنتی کامل و به روز بوده و بهترین ها برای اقامت راحت مهمانان در نظر گرفته شده است.
آدرس: اصفهان، خیابان میرداماد، انتهای کوچه ۱۱٫

اصفهان به عنوان یکی از مقاصد اصلی سفر در ایران میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف است. از این رو در این شهر، هتل های متعدد و متنوعی ساخته شده که هر کدام از ویژگی های منحصربفردی برخوردارند. لوکس ترین هتل بوتیک های اصفهان را می توان انتخاب گردشگران خاص در نظر گرفت، افرادی که به دنبال تجربه ای متفاوت از اقامت در نصف جهان هستند. این بوتیک هتل ها نقطه اتصال زمان حال به گذشته بوده و می توانند حال و هوای دوران های قدیم را برای مهمانان تداعی کنند. اگر شما هم به دنبال رزرو هتل اصفهان هستید، می توانید از طریق اقامت ۲۴ بوتیک هتل های اصفهان را انتخاب کنید.

نظرات