آیا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات تهران و البرز فردا

1

آیا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات تهران و البرز فردا آلودگی هوا و گرد و غبار و گرمای شدید ، چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ مهد کودک ها و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و شهرهای فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات تهران و البرز فردا

آیا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات تهران و البرز فردا

اطلاعیه تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها و اداره ها هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل و …

🔹 بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان تهران فردا چهارشنبه ۱۵ تیرماه آفتابی با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نواحی جنوب غربی و ارتفاعات شرقی و در مناطق مستعد با خیزش موقت گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، ارتفاعات جنوبی کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی در استان‌های البرز، تهران، سمنان و مناطقی از مرکز در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی می‌شود.

 

1 دیدگاه در “آیا چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی ادارات تهران و البرز فردا

  1. یاسمن گفت:

    🌹🌹🌹

نظرات