بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا شهرت و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

خانم بزرگ در سریال ستایش 3

بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست + عکس های جدید و بدون گریم

اکرم محمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد سال ۱۳۳۷ در تهران است که در عرصه بازیگری فعالیت دارد و در رشته های بازیگری در کلاس های آزاد بازیگری تحصیل کرده و حالا در جدیدترین اثر بازیگری در سریال ستایش ۳ در نقش خانم بزرگ صاحب باغ پرتقال علیمردان و پسر عموها به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش 3

سوابق بازیگری

اکرم محمدی با شرکت در کلاس های آزاد بازیگری وارد تئاتر و سینما شد و با بازی در نمایش خسیس در سال ۱۳۶۴ بطور حرفه ای وارد تئاتر و هنرپیشگی شد.

او اولین بار با فیلم مرغ حق به کارگردانی حسین مختاری در سال ۶۶ وارد تلویزیون شد و سپس در سال ۶۸ در فیلم مادر علی حاتمی بازی کرد. اکرم محمدی را مخاطبان با فیلم مادر مرحوم علی حاتمی و سریال پدر سالار و خانه سبز به یاد دارند. شهرتی که باعث تا به یکی از بازیگران مهم و مطرح ایرانی تبدیل شود.

اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست

اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳ کیست

اکرم محمدی سال ها در تئاتر کار کرد و سپس وارد قاب تلویزیون شد. بازی بی نظیر او در نقش عروس عزیزالله خان در پدر سالار و عاطفه در خانه سبز و فیلم ماندگار مادر از دیگر شاهکارهای خانم اکرم محمدی است.

او سال ها پیش با آقای مجید جعفری کارگردان و بازیگر ازدواج کرده و یک دختر دارد، اما مدتی است که از همسرش جدا شده و طلاق گرفته است.

فیلم سام و نرگس ساخته زنده یاد ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود

بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش 3 کیست + عکس های جدید و بدون گریم

از کارنامه هنری اکرم محمدی می توان به فیلم ها و سریال هایی چون فیلم سینمایی «مادر»، «دختری با کفش های کتانی»، «ساحره»، «شیدا» و «سام و نرگس» سریال «اولین شب آرامش» اشاره کرد.

اکرم محمدی در سریال پدر سالار و خانه سبز در تلویزیون دیده شد و به شهرت رسید.

بیوگرافی اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در سریال ستایش ۳

عکس بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش ۳

خانم بزرگ در فصل سوم  وارد داستان سریال ستایش می شود و با حشمت فردوس ملاقات می کند. کل کل خانم بزرگ و حشمت فردوس نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و مورد پسند واقع شد. او صاحب باغ بزرگ پرتقال در رامسر است و حالا آقای فردوس و نوه اش محمد با بازی محمد سلوکی قصد دارند تا ۴ تن از پرتقال های باغ خانم بزرگ را خریداری کنند که در این بین کشمکش های زیادی برای آنها رخ می دهد که حتما در ادامه داستان ستایش ۳ تماشا کنید

عکس بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش

سریال ستایش ۳ در ادامه دو فصل یک و دو سریال ستایش در سال ۱۳۹۸ آماده پخش شده و روی آنتن شبکه سه سیما رفت. براساس مصاحبه های کارگردان و بازیگران سریال ستایش، طراح اصلی سریال ستایش ایرج قادری بوده‌ است

عکس جدید اکرم محمدی بازیگر نقش خانم بزرگ در ستایش

روایت زندگی عروس جوانی است که پس از فوت همسرش، پدر شوهرش وی را به دلیل نامحرم بودن به برادران مجرد همسر مرحومش، از خانه بیرون کرده و اجازه ی ملاقات وی با فرزندانش را فقط به اندازه ی هفته ای یکبار می دهد و ماجرای درگیری ها و فرار عروس جوان از همین جا آغاز می شود.

این روایت بسیار مشابه داستان سریال ستایش است که او هم پس از مرگ همسرش دچار اختلاف های شدید با پدر شوهرش شده و در مورد نگهداری و تربیت فرزندانش به مشکل می خورد. داریوش ارجمند، نرگس محمدی، سیما تیرانداز و مهدی سلوکی از جمله بازیگران اصلی هر سه فصل سریال ستایش هستند.

نظرات