جدیدترین مدل های ساعت نقره زنانه ۱۴۰۱ شیک و مجلسی

0

ساعت نقره زنانه ۱۴۰۱ : بعد از طلا نقره یکی از فلزات گرانبهایی است که از آن برای طراحی و ساخت انواع مختلفی از زیورآلات و جواهرات استفاده می‌شود. یکی از کاربردهایی که این فلز گران قیمت دارد در ساخت ساعت مچی است. ساعت‌های مچی با طراحی نقره برای خانم‌ها اهمیت زیادی دارند و می‌تواند روی استایل شما تاثیر زیادی داشته باشد. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های ساعت نقره زنانه ۱۴۰۱ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

ساعت نقره زنانه 1401

راهنمای خرید

یکی از انواع ساعت نقره، ساعت های به رنگ سیلور و براق می باشند و اغلب دارای نگین هایی برای جلوه بیشتر هستند. سطح این ساعت ها صیقلی و آینه ای می باشد و اغلب دارای طراحی های ساده بوده و در عین حال بسیار چشم گیر هستند. اگر قصد خرید ساعت برای مراسم عروسی خود دارید ساعت های نقره ای نگین دار بهترین انتخاب برای عروس خانم ها هستند. می توانید یک ست زیبا از سرویس های نقره، حلقه های نقره و ساعت نقره را با توجه به نقش و نگار انتخاب کرده و در کنار یک لباس سفید زیبا از آنها استفاده کنید.

ساعت نقره مجلسی زنانه

یکی دیگر از انواع ساعت نقره، سیاه قلم می باشد. جنس این ساعت ها نیز نقره می باشد و نقش و نگارهای مشکی رنگ باعث به وجود آمدن سبک آنتیک در این ساعت ها شده است. نگین های به کار رفته در ساخت ساعت های نقره سیاه قلم اغلب مارکازیت و با طیف رنگی سیاه و خاکستری می باشند تا یک هم خوانی میان رنگ نگین ها و بدنه ساعت ایجاد شود.

طراحی بند و قاب دور ساعت اغلب دارای نقش و نگارهای زیبا می باشد که جلوه این اکسسوری ها را دو چندان می کند. این ساعت ها برای استفاده در مراسم و میهمانی ها مناسب بوده و می تواند به عنوان هدیه ای زیبا برای همسر، مادر و سایر عزیزان در نظر گرفته شود.

ساعت نقره سیاه قلم

در خرید ساعت تنها شکل و طراحی ظاهری آن مورد اهمیت نیست، در کنار این موارد بهتر است ساعتی مناسب با استایل بدنی خریداری شود. اگر مچ دست باریکی دارید هرگز سراغ ساعت هایی با صفحه درشت نروید زیرا این ساعت ها بر روی مچ باریک حتی بزرگ تر از آنچه هستند به نظر می رسند، بنابراین سراغ ساعت های ظریف با اندازه صفحه کوچک تا متوسط بروید.

اگر مچ دستتان پهن است تنها انتخاب شما ساعتی با صفحه بسیار بزرگ نیست، بلکه می توانید ساعت هایی با اندازه صفحه متوسط و بند نسبتا پهن را انتخاب کنید. ساعت های بسیار ظریف و باریک برای مچ های پهن مناسب نیستند و حالتی بچگانه ایجاد می کنند.

جدیدترین مدل های ساعت نقره زنانه ۱۴۰۱

ساعت مناسب عروس

 نحوه نگهداری ساعت نقره زنانه :

از آب دوری کنید

اولین و مهم ترین نکته در نگهداری از ساعت نقره دور نگه داشتن آن از آب است. هرچند که یکی از راه های براق نمودن نقره شستن آن با آب و سپس پاک کردن آن با دستمال نرم است، اما ساعت های نقره ممکن است ضد آب نباشند یا در برخی قسمت های آنها از پین های ظریف آهنی استفاده شده باشد و اگر کاملا خشک نگردند ممکن است زنگ زده و رنگی نارنجی بر روی قسمت های نقره بر جای بگذارند.

ساعت نقره را آخر بپوشید و اول درآورید

اگر قصد رفتن به مهمانی دارید ساعت خود را بعد از پروسه آماده شدن و استفاده از هرگونه مواد آرایشی و تافت و … به دست کنید و هنگامی که به خانه بازگشتید در ابتدا اقدام به درآوردن ساعت خود کنید و آن را پس از پاک کردن با دستمال نخی نرم و زدودن چربی ها با این عمل، در ظرف مخصوص خود قرار دهید. با این روش از اعمال هرگونه مواد شیمیایی و یا ایجاد خراش بر روی ساعت خود جلوگیری می کنید و قدم اول در نگهداری از ساعت نقره را برمی دارید.

نحوه نگهداری ساعت نقره

ساعت های نقره خود را آبکاری کنید

بهترین روش برای نگهداری از ساعت نقره در طولانی مدت آب کاری آن ها است. علاوه بر این که مراقبت های لازم از ساعت خود را انجام می دهید، سعی کنید تا ساعت های نقره خود را به متخصصان این کار بسپارید تا با هزینه ای اندک، آنها را همانند روز اول برای شما براق و تمیز کنند.

پاک کردن ساعت نقره

برای تمیز کردن ساعت نقره از پارچه نخی نرم استفاده کنید. اگر لکه غذا و مواد دیگر روی ساعتتان مانده، ابتدا با دستمال نم دار و یا خیس که با آب مقطر یا جوشیده آن را شسته اید، لکه را پاک کنید و سپس با پارچه نخی خشک کنید. در پاک کردن ساعت نقره از پارچه های پشمی و الیاف پلاستیکی استفاده نکنید زیرا باعث تسریع سیاه شده نقره می شوند.

تعویض باتری ساعت نقره

اگر باتری ساعتتان تمام شد حتما آن را نزد یک ساعت ساز ببرید تا باتری آن را با ابزار اصولی برای شما تعویض کند. انجام این کار در خانه و با ابزاری هم چون چاقو، پیچ گوشتی و … می تواند منجر به آسیب به ساعت و یا خود شما گردد. پس همیشه برای نگهداری از ساعت نقره خود، کار را به کاردان بسپارید!

ساعت دخترانه مجلسی

ساعت نقره شیک دخترانه و زنانه

ساعت نقره را با چه چیزی ست کنیم

ساعت ظریف زنانه

مدل های جدید ساعت زنانه

ساعت دخترانه

اکسسوری های نقره زنانه

همراه ما باشید

 

نظرات