فیلم کامل سکانس منشوری ازدواج پشه مهمونی و واکنش ها را ببینید

2

فیلم کامل سکانس منشوری ازدواج پشه مهمونی و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل سکانس منشوری ازدواج پشه مهمونی و واکنش ها را ببینید که در سکانسی از قسمت ۱۷ مهمونی قرار است ایرج طهماسب برای پشه زن بگیرد و او ازدواج کند و یک خانم پشه خوب به او معرفی می کند، حالا در ویدئوی زیر گفتگوی خنده دار و منشوری ازدواج پشه مهمونی و ایرج طهماسب و بده بزنیم را در ادامه ببینید

ازدواج پشه مهمونی

قسمت جدید سریال مهمونی با سکانس ازدواج پشه با دیالوگ بده بزنیم جذابتر شده و به یکی از پربازیدترین کلیپ ها در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که شما نیز در فیلم زیر کامل ببینید:

دانلود ویدئو

عروسک پشه یکی از شخصیا های سریال مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب است که اینروزها با دیالوگ بده بزنیم مشهور شده و محبویت عجیبی در بین کاربران و خانواده ها پیدا کرده است. مهمونی در ژانر عروسکی، کمدی و گفتگو محور، به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی ساخته شده است.

حالا در جدیدترین قسمت سکانس خنده‌ دار تشویق پشه به ازدواج و معرفی یک دختر خوب توسط ایرج طهماسب باعث شده تا بخش هایی از آن در شبکه های اجتماعی دست به دست شود.

 

جالب است بدانید که صداپیشه عروسک پشه کسی نیست جز صداپیشه هنرمند و همه فن حریف این کاراکتر یعنی کاظم سیاحی. صداپیشه‌ای که در مجموعه برنامه‌های کلاه قرمزی ایفای نقش جیگر را در همکاری با طهماسب در کارنامه دارد.

سیاحی بازیگر صداپیشه‌ای است که با زبان و بیان و لحن خود به هنرمندانه‌ترین شکل ممکن خون را در رگ این حشره عروسک جاری و پشه را تبدیل به موجودی ملموس و جذاب و دوست داشتنی کرده که واجد روح و جان و بخصوص صدایی از جنس میمیک منحصر به فردش است!

واکنش کاربران

واکنش کاربران و کامنت های بینندگان درباره سکانس ازدواج کردن پشه را ببینید:

جوری ک دهنشو میبنده تعجب میکنه😂

****
نیست رو دست این پشه عالیه😂

****

چقد این پشه با حاله😅

******
کاش پشه زنشم بسازن صداشو خودش دربیار

****

لعنتی فقط تعجب کردنش که دهنشو می‌بنده 😂

****

وقتی خانومت میگه … 😂

****
وای قیافه متعجب رو به دوربینش

****

خدایا این زنم میخاد بگیره میشن دوتا🤦🏽😂

*****
اخ چقد باحاله این پشه

***
تنها شخصیت خوبِ این جمع عروسکها

2 دیدگاه در “فیلم کامل سکانس منشوری ازدواج پشه مهمونی و واکنش ها را ببینید

  1. حنانه🦢 گفت:

    جالب بود و بامزه
    فقط پشه حرف زدنش باحاله😂😂😂😂

  2. زینب گفت:

    اییییی ننننه چقد ماهه این پشه اخه
    راست میگن کاش زنشو هم بسازه اقای طهماسب

نظرات