فیلم کامل سکانس جنجالی بارداری پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ببینید

0

فیلم کامل سکانس جنجالی بارداری پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ببینید که درباره حامله شدن و باردار شدن عروسک پشه پخش شد.

فیلم کامل سکانس جنجالی بارداری پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ببینید

فیلم کامل سکانس جنجالی بارداری پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب را ببینید

از روز گذشته سکانسی خنده دار از ماجرای باردار شدن پشه در برنامه مهمونی ایرج طهماسب در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته که در زیر ویدئوی کوتاه از برنامه مهمونی و ماجرای باردار شدن عروسک پشه در بیمارستان را ببینید که بسیار خنده دار و دیدنی است:

دانلود ویدئو

گفتنی است که برنامه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب یکی از جدیدترین و جذابترین برنامه های نمایش خانگی است که از عید نوروز ۱۴۰۱ در پلتفرم نماوا در حال پخش است که تاکنون ۸ قسمت از آن پخش شده است. در جدیدترین قسمت برنامه مهمونی که با حضور بابک کریمی بود، عروسک پشه درباره حامله شدن صحبت کرد که به سرعت وایرال شده و در حال دست به شدن است.

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می زنند.

برنامه مهمونی به عنوان جدیدترین ساخته آقای طهماسب در عین حال که همان برنامه‌ای است که هواداران کلاه قرمزی به آن نیاز داشتند، نمی‌تواند در سطح و اندازه محبوب‌ترین برنامه عروسکی سال‌های اخیر تلویزیون ظاهر شود. با این حال متفاوت‌ترین برنامه اختصاصی نماوا که با همکاری روبیکا ساخته شده این سرویس استریم در سال ۱۴۰۱ باشد.

 

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران است از سال ۱۳۶۴ دستی به آتش سینما، تلویزیون و حالا شبکه نمایش خانگی دارد. آقای مجری دوست‌داشتنی حضور در سینما و تلویزیون را از سال ۱۳۶۴ با فیلم خط پایان به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد. او در سال‌های دهه ۶۰ مشغول هنرنمایی در فیلم‌های درام بود اما هم‌زمان با همین هنرنمایی‌ها به عنوان عروسک‌گردان در بسیاری از عناوین عروسکی آن سال‌ها حضور پیدا کرد.

نظرات