فیلم کامل / دانلود فیلم خداحافظ المپیک مجتبی پوربخش را کامل را ببینید

0

فیلم کامل / دانلود فیلم خداحافظ المپیک مجتبی پوربخش را کامل ببینید

دانلود فیلم کامل فیلم خداحافظ المپیک مجتبی پوربخش را کامل را ببینید, فیلم خداحافظ المپیک اپارات کامل تماشای فیلم کوتاه خداحافظ المپیک مجتبی پوربخش ,فیلم ایرانی خداحافظ المپیک فیلیمو همراه با تماشای آنلاین و دانلود رایگان در ادامه مطلب دریافت کنید

دانلود فیلم خداحافظ المپیک کامل

دانلود فیلم خداحافظ المپیک کامل

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ فیلم خداحافظ المپیک به طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب ایم فیلم را با هنرنمایی رامین راستاد، فرج‌ الله گلسفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌ آقا، طاهره عموزاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی دانلود کنید و سکانس های ویژه ای را تماشا کنید

برای دانلود فیلم خداحافظ المپیک روی عکس کلیک کنید:

فیلم خداحافظ المپیک – Goodbye Olympic

مناسب برای بالای ۱۵ سال
کارگردان: مجتبی پوربخش

تهیه‌کننده: مجتبی پوربخش
نویسنده: بهنام بروجردی
۲۰ دقیقه – محصول ایران – ۱۳۹۸ – کیفیت HD

ژانر: فیلم کوتاه داستانی

فیلم خداحافظ المپیک به کارگردانی مجتبی پوربخش در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر فیلم کوتاه و داستانی می‌باشد. در این فیلم طاهره عموزاده، رامین راستاد، هومن جوادی، مهری آل آقا، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

مراسم اکران خصوصی این فیلم کوتاه نخستین اثر مجتبی پوربخش از مجریان شبکه ورزش سیما چهارشنبه ۱۷ مهر با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد و حالا در خرداد ماه ۱۴۰۱ اکران آنلاین و تماشای اینترنتی این فیلم پربیننده از طریق فیلیمو امکان پذر است.

این فیلم داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با چالش‌های فراوانی مواجه می‌شود و… .

«خدا حافظ المپیک» فیلمی در ژانر ورزش به کارگردانی مجتبی پوربخش است که از امروز به صورت اختصاصی در بخش فیلم‌ های کوتاه پلتفرم فیلیمو اکران می‌شود که برگرفته از یک اتفاق واقعی است، داستان دختر قایقرانی را روایت می‌کند که در مسیر المپیک با چالش‌ های فراوانی مواجه می‌شود و….

نویسندگی فیلم را بهنام بروجردی برعهده دارد و رامین راستاد، فرج‌ الله گلسفیدی، هومن جوادی، مهری آل‌ آقا، طاهره عموزاده، اصغر سندوسی، مرتضی قدیری، جابر وثوق، علیرضا شهرستانی و مریم جهانی بازیگران این فیلم کوتاه هستند. مجید گل‌سفیدی به‌عنوان تصویربردار و بابک زرین به‌عنوان آهنگساز در این فیلم با مجتبی پوربخش همکاری کرده‌اند.

علاقه‌ مندان به فیلم‌ های کوتاه می‌ توانند از روز سه‌ شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلیمو تماشا کنند.

گفتنی است که مجتبی پوربخش مجری ورزشی تلویزیون است که تاکنون برنامه مختلفی را در شبکه سه و شبکه ورزش اجرا کرده و حواشی زیادی نیز داشته است. حالا او در اولین کار حرفه ای فیلمسازی خود توانسته موفقیت زیادی را کسب کند

فیلم خداحافظ المپیک محصول سال ۱۳۹۸ کشور ایران به کارگردانی مجتبی پوربخش،که این فیلم اولین تجربه کارگردانی این مجری ،تهیه کننده و فیلمساز ایرانی می باشد که بیشتر برای مردم در برنامه های ورزشی شناخته شده است ،پور بخش که در شبکه ورزش در برنامه هایی همچون آقای ورزش و ورزش تعطیل نیست و هم اکنون در برنامه فوتبال یک به تهیه کنندگی و مجری گری در حال فعالیت می باشد این فیلم را بر اساس فیلملنامه بهنام بروجردی تهیه و ساخته است و اولین تجربه کارگردانی پوربخش بوده است توانست در جشنوراه های مختلف نظیر آمریکا، چین، کانادا، ایتالیا، پرتغال، مجارستان حضور پیدا کرد و توانست در بخش های مختلف جوایز متعدد را نصیب خود نماید همچنین فیلم جدید مجتبی پوربخش در جشنوراه سندبار موفق به دریافت جایزه سیلور بهترین فیلم نیز گردید.

این فیلم سینمایی یک فیلم درام ورزشی است که آنچنان بی ربط بر حوزه فعالیت خود کارگردان فیلم نیز نمی باشد چرا که پوربخش در تمام این سال ها در حیطه ورزش فعالیت کرده است و روحیه ورزشکاران و مشکلات آنها را به خوبی میشناسد و آنها را از نزدیک دیده و شنیده است و حال در اولین فیلم خود نیز به سراغ یک مشکل در حیطه ورزش بانوان رفته است و به خوبی توانسته تجربه خو را در ورزش جلوی دوربین آورد. داستان این فیلم نیز درباره یک دختر قایقران می باشد که برای راه یافتن به المپیک با چالش های مختلفی روبرو میشود و ….

نظرات