بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی کیست بیوگرافی سامان مهکویه با عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی کیست بیوگرافی سامان مهکویه با عکس بدون گریم

بیوگرافی سامان مهکویه بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با سامان مهکویه بازیگر نقش رضا در سریال یاغی همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید سامان مهکویه بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی

سامان مهکویه متولد سال ۱۳۷۰ در شیراز، اصالتا اهل شیراز است . او یکی از چهره های اینستاگرامی است که با ساخت کلیپ ها و ویدئو در اینستاگرام به شهرت رسید. کلیپ جنگ و سربازی سامان مهکویه یکی از پربازدیدترین کلیپ های یوتیوب و اینستاگرام است که بیش از میلیون ها بار دانلود شده است. او که به واسطه در کلیپ ها و ویدئوهای اینساگرام معروف شده، حالا در سریال یاغی در نقش رضا لجن به یکی از بازیگران معروف اینروزها تبدیل شده است. او مجرد بوده و در حال حاضر ازدواج نکرده است

سریال یاغی توسط محمد کارت ساخته شده است. یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌ است. فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند.

بیوگرافی سامان مهکویه بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی

سوابق بازیگری

آقای مهکویه سال ۱۳۷۰ در شیراز متولد شد. آموزش بازیگری را از سال ۱۳۸۹ در انجمن سینمای جوان آغاز کرد و همزمان به کارگردانی و نویسندگی هم مشغول شد. مهکویه در فیلم های کوتاه طغیان، امانت ، باج ، عروسک ،سی تومن نقد ، فیلم کوتاه پدر و ماضی استمراری ، تله فیلم خوره و فیلم سینمایی بزرگ فکر کن و همچنین مجموعه نمایش خانگی یاغی حضور داشته است. او همچنین با تولید محتوای یک دقیقه ای در فضای مجازی به نقد و بررسی موضوعات اجتماعی میپردازد.

بیوگرافی سامان مهکویه بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی

بیوگرافی بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی

سامان مهکویه در پیج اینستاگرام درباره نقشی که در سریال یاغی بازی کرده، از محمد کارت تشکر و قدردانی کرده و نوشته: ازینکه توفیق این رو داشتم که در کنارتون یاد بگیرم و تجربه کنم برای من شدیداً باعث افتخاره
عیار شما قیمت ندارد محمد جانِ کارت
زیر نگاه خدا باشی همیشه برادر

بیوگرافی بازیگر نقش رضا لجن در سریال یاغی

یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، سامان مهکویه، افشین حسنلو و آبان عسکری، مه‌ لقا باقری، عباس جمشیدی‌ فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

اسم واقعی بازیگر نقش رضا در سریال یاغی

فیلمنامه این سریال بیست قسمتی را محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری، بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش محصول نشر چشمه نوشته‌اند. این سه نویسنده پیشتر در نگارش فیلمنامه فیلم تحسین‌ شده «شنای پروانه» تنها اثر سینمایی محمد کارت همکاری کرده بودند.
اولین قسمت سریال یاغی ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ منتشر شد

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

نظرات