بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی کیست بیوگرافی محمد مطهری پور با عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی کیست بیوگرافی محمد مطهری پور با عکس بدون گریم

بیوگرافی محمد مطهری پور بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با محمد مطعری پور بازیگر نقش دایی اصغر در سریال یاغی (دایی اصغر در سریال یاغی) همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید محمد مطهری پور بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش دایی اصغر در سریال یاغی

محمد مطهری پور متولد دهه ۶۰ در تهران، فارغ التحصیل كارشناسی کارگردانی نمایش، هنرپیشه و کارگردان تئاتر است که با بازی در سریال یاغی در نقش اصغر دایی ابرا به شهرت رسید. او مجرد بوده و در حال حاضر ازدواج نکرده است

سریال یاغی توسط محمد کارت ساخته شده است. یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌ است. فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند.

محمد مطهری پور در سریال یاغی نقش دایی ابرا به نام دایی اصغر را بازی می کند که در قسمت های اول این سریال به دنبال ابرا و جاوید بود و در نهایت با پیدا کردن آنها یک کتک حسابی به جاوید می زند و ابرا را نیز به خانه خواهرش نرگس با بازی مه لقا باقری می گرداند.

سوابق بازیگری

آقای مطهری پور ، فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی نمایش ، هنرپیشه و کارگردان تئاتر است. او تاکنون در بیش از بیست نمایش از جمله آشپزخانه، زیرزمین، کابوس وقتی کاپوچینو تمام می شود، خرس و خواستگاری حضور داشته و در سریال یاغی و فیلم سینمایی شنای پروانه نیز نقش آفرینی کرده است.

مطهری پور نمایش های باغ آرزوها، پینوکیو گروتسکی بر تبارشناسی دروغ و تنهایی، ضحاک روایتی دیگر و گوجه برزیلی را نیز به روی صحنه برده. نمایش زنبور کار مشترک او و بهزاد آقاجانی است.

بیوگرافی محمد مطهری پور بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی

او تجربه حضور در بیش از بیست عنوان نمایش در جشنواره‌های معتبر منطقه‌ای، استانی و کشوری در سمت بازیگر دارد که از میان آنها باید از «آشپزخانه»، «زیرزمین»، «گروتسکی بر تبارشناسی دورغ و تنهایی»، «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود»، «خرس»، «خواستگاری»، «ناموس پرستان»، «باغ آرزوها»، «ضحاک روایتی دیگر»، «زنبور» و… نام برد.

بیوگرافی محمد مطهری پور بازیگر نقش دایی اصغر در سریال یاغی

بیوگرافی بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی

محمد مطهری پور در پیج اینستاگرامش درباره نقشی که در سریال یاغی بازی کرده، اینگونه معرفی کرده و نوشته: اجتمایی بودن به ما نیومده، ما آب بخوریم میگن سگ مست شده …

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و با نقش آفرینی تعدادی از بازیگران چهره و سرشناس سینما و تئاتر ساخته شده است.

«یاغی» عنوان سریال نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سیدمازیار هاشمی می باشد که در سال ۱۴۰۱ در ژانر خانوادگی و اجتماعی به سفارش پلتفرم فیلیمو تولید شد.

اسم واقعی بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی

فیلمنامه این سریال بیست قسمتی را محمد کارت، پدرام پورامیری و حسین امیری دوماری، بر اساس رمان «سالتو» اثر مهدی افروزمنش محصول نشر چشمه نوشته‌اند. این سه نویسنده پیشتر در نگارش فیلمنامه فیلم تحسین‌ شده «شنای پروانه» تنها اثر سینمایی محمد کارت همکاری کرده بودند.

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

بازیگر نقش اصغر در سریال یاغی

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی محمد مطهری پور بازیگر سریال یاغی

نظرات