بازیگر نقش لالی در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش لالی در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر نقش لالی در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با افشین حسنلو بازیگر نقش لالی در سریال یاغی همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید افشین حسنلو بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

افشین حسنلو متولد ۱۳۷۱ در زنجان، فارغ التحصیل كارشناسی رشته نرم افزار، هنرپیشه است که با بازی در سریال خانه امن و سریال یاغی به شهرت رسید. او مجرد بوده و در حال حاضر ازدواج نکرده است

سریال یاغی توسط محمد کارت ساخته شده است. یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌ است. فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند.

بیوگرافی افشین حسنلو بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

سوابق بازیگری

آقای حسنلو بازیگری را از سال ۱۳۹۶ با نقش آفرینی در تئاتر آغاز کرد.

حسنلو در چندین اثر از جمله نمایش سقراط به كارگردانى حمیدرضا نعیمى، دو نمایش فهرست و جنایات و مكافات به كارگردانى رضا ثروتى، سریال خانه امن در نقش داعشی و مجموعه نمایش خانگی یاغی حضور داشته است.

بیوگرافی بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

بیوگرافی بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

افشین حسنلو در پیج اینستاگرام درباره نقشی که در سریال یاغی بازی کرده، خودش اینگونه معرفی کرده: لالى گنگ ليانشامپو

یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شده‌است.

اسم واقعی بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

عکس شخصی بازیگر نقش لالی در سریال یاغی

نظرات