بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی کیست + عکس های جدید و بدون گریم

0

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی کیست + عکس های جدید پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بهمن خان در سریال یاغی

بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی کیست + عکس های جدید و بدون گریم

پارسا پیروزفر بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران است که با بازی در سریال در پناه تو و در قلب من به شهرت رسید. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیت چشمگیری ندارد و مدتی نیز ساکن کانادا بود و حالا در جدیدترین اثر هنری در سریال یاغی در نقش بهمن خان به ایفای نقش پرداخته است.

نقشی که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و بازگشت پر افتخار آقای پیروزفر او را این روزها در جامعه هنری به سوپراستار سینما و سریال های نمایش خانگی تبدیل کرده است.

بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی کیست + عکس های جدید و بدون گریم

سوابق بازیگری

پارسا پیروزفر در ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون؛ مدرس، بازیگر و کارگردان نمایش، نقاش، نمایشنامه‌نویس و مترجم ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است.

او در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۹، علاوه بر تحصیل در مقطع دبیرستان و در رشته ریاضی و فیزیک، به خلق داستان‌های مصور و نقاشی مشغول بود بپردازد. از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ به صداپیشگی پرداخته‌ و اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۷۳ در نقشی کوتاه (شیخ سالک) در فیلم پری به کارگردانی داریوش مهرجویی بود. همان سال، همزمان به تحصیل در رشته نقاشی، متد استانیسلاوسکی را نزد مهین اسکویی، کارگردان و مدرس تئاتر و مترجم آثار نمایشی آموخت؛ و در سال ۱۳۷۴ مشغول به آموختن بازیگری در آکادمی هنرهای نمایشی سمندریان نزد حمید سمندریان شد. اولین حضور رسمی اش در تئاتر در مقام بازیگر در سال ۱۳۷۴ در نقش ماریوس در نمایش بینوایان اثر ویکتور هوگو به کارگردانی بهروز غریب پور بود.

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی

پیروزفر در جدیدترین اثر هنری خود در زمینه بازیگری در سریال شبکه نمایش خانگی به نام یاغی به کارگردانی محمد کارت به ایفای نقش پرداخته است که نقش مقابل جاوید و طلا با بازی طناز طباطبایی می باشد.

از عوامل اصلی این سریال‌می‌توان به نویسندگان: پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت، مدیرفیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیرصدابرداری: سعید زند، مدیرتولید: مسعود زمانی، جانشین مدیرتولید: میلاد مولازاده، آهنگساز: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیربرنامه‌ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌های ویژه رایانه‌ای: امین پهلوان‌زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی، طراح‌جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس مجید طالبی، طراح لوگو: محمد روح‌الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مستند پشت صحنه: جواد رزاقی زاده، مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی، اتالوناژ: استودیو روشنا و پشتیبانی فنی حمید لدنی اشاره کرد.

بیوگرافی پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهمن خان در سریال یاغی

عکس شخصی بهمن خان در سریال یاغی

نظرات