آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

0

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ گرد و خاک و آلودگی هوا و گرمای هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای اصفهان ، تبریز ، مشهد ، یزد ، تهران ، زنجان و سیستان و بلوچستان و کرمان و … بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس دوشنبه 30 خرداد 1401 آلودگی هوا
آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹 اطلاعیه ای درباره تعـطیلی ادارات و مدارس برای روز دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ صادر نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

در حال تکمیل….

🌦 وضعیت هواشناسی فردا ۳۰ خرداد

🔹اداره کل هواشناسی خبر داد عصر امروز با رخداد شرایط ناپایداری نسبی جو، در نیمه‌ جنوبی و نواحی غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک، کاهش موقتی دید، کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات استان افزایش ابر و رگبار باران با احتمال رعد وبرق مورد انتظار است.

همچنین دوشنبه (۳۰ خردادماه) در دامنه‌های البرز واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان استان خراسان رضوی رگبارو رعدوبرق گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۳۰ خرداد ماه) آفتابی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۳۱ خرداد ماه) نیز آفتابی توام با وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۱ تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۳۰ خرداد ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد.

نظرات