بیوگرافی نیره حسینی بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت + عکس های جدید و سرنوشت

0

بیوگرافی نیره حسینی بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت + عکس های جدید و سرنوشت

نیره حسینی بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت کیست + عکس های جدید نیره حسینی بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری و غیبت در سینما و سرنوشت نیره حسینی بازیگر سریال آینه عبرت چه شد و الان کجاست با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

افسانه در سریال آینه عبرت

بیوگرافی نیره حسینی بازیگر

نیره حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد دهه ۵۰ در تهران است که در با بازی در سریال آینه عبرت به شهرت رسید. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد و خبر جدیدی از او در هیچ رسانه ای منتشر نشده است.

بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت کیست

خانم نیره حسینی یکی از بازیگران قدیمی و سابق سینما و تلویزیون ایران است که تا کنون در چند فیلم و سریال در دهه ۶۰ و ۷۰ ایفای نقش کرده است.

خانم حسینی در طول فعالیت هنری خود در زمینه بازیگری، فقط در سریال اینه عبرت بازی کرد و بنا به دلایلی از بازیگری کناره گیری کرده است.

از سرنوشت نیره حسینی خبری در دست نیست که آیا در ایران زندگی می کند و یا مهاجرت کرده است. این بازیگر در حال حاضر در سن میانسالی بسر می برد و تاکنون عکسی و یا خبری از او منتشر نشده است.

بیوگرافی نیره حسینی بازیگر

 

سوابق بازیگری

او در سریال اینه عبرت در نقش افسانه زن علی خودش درخشید. افسانه دختر حجره داری به نام کدخدایی بود که با علی ازدواج می کند و دانشجوی روانشانسی است و در زندگی شخصی خود با مشکلات زیادی همراه است،

علی (محمود دینی) به دختر یکی از همکارانش علاقه پیدا کرده است و این درحالی است که پدرش افسانه را برای وی در نظر گرفته است. علی با یکی از دوستانش که به دلیل اعتیاد خانه نشین شده در این باره صحبت می کند…

آینه عبرت مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۱ سیما پخش گردید. این مجموعه از سال ۱۳۷۰–۱۳۷۱) توسط محسن شاه‌محمدی کارگردانی گردید.

بازیگر نقش افسانه در سریال آینه عبرت کیست

مضمون این مجموعه تلویزیونی اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر می‌پردازد. تولید و پخش این مجموعه تلویزیونی طی چهار سال متوالی بین سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۱ و در ۵۰ قسمت انجام شد. یکی از مشهورترین عنوان‌های آن «برگ‌ریزان» بود که خود در ۱۸ قسمت مجزا تهیه شد و شخصیت‌های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ها را به‌ترتیب محمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کردند.

عکس های جدید نیره حسینی بازیگر نقش افسانه در سریال اینه عبرت

محسن شاه‌محمدی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی است که از سال‌ها پیش می‌توان علاقه او را به کارهای ادامه‌دار دنبال کرد. او از سریال «آیینه عبرت» شروع کرد و با کارگردانی و تهیه‌کنندگی کارهای دیگری همچون «شلیک نهایی» و کلانتر نشان داد که مخاطب خود را می‌شناسد و برای اینکه با او ارتباط برقرار کند خیلی خوب می‌داند که از چه عناصری در کارهایش استفاده کند. البته نمی‌توان این امر را انکار کرد که اصولا سریال‌سازی‌ و مجموعه‌ سازی‌ در ایران کاری است سخت که خالی از اشکال هم نیست و در این میان هرازگاهی می‌توان کار خوب و دلچسبی یافت.

مجموعه سریال‌های آیینه عبرت را من در طول ۴سال متوالی ‌ساختم که آخرین آنها «برگریزان» بود.

نظرات