عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل را ببینید/ محل دفن

1

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل را ببینید/ محل دفن

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل در اصفهان را ببینید که دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ با حضور خانواده اش برگزار شد.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل را ببینید

محل دفن حسین عبدالباقی مالک متروپل

پیکر حسین عبدالباقی ماکل ساختمان متروپل و هلدینگ عبدالبافی نیمه شب دوشنبه ۲۳ خرداد ماه به زادگاهش در شهرستان دهاقان، محله عطاآباد استان اصفهان انتقال یافت و ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ با حضور خانواده و چند هزار نفری مردم پس از ۲۲ روز به خاک سپرده شد.

گفتنی است که حسین عبدالباقی مالک متروپل در حادثه ریزش ساختمان متروپل در دوم خرداد، جان باخت و جنازه او را از بین آوارهای ساختمانی که خودش ساخته بود، بیرون کشیدند. حالا پس از ۲۲ روز اجازه دفن حسین عبدالباقی صادر شد.

پیکر وی نیمه شب دوشنبه ۲۳ خردادماه به زادگاهش در شهرستان دهاقان استان اصفهان انتقال یافت و ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز سه‌ شنبه ۲۴ خردادماه با حضور خانواده و مردم به خاک سپرده شد.

در حال بارگزاری فیلم….

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل را ببینید

برج‌های دوقلوی متروپل یک پروژهٔ ساختمان سازی هلدینگ عبدالباقی واقع در خیابان امیری آبادان، ایران است. برج شمارهٔ دو متروپل در ۲ خرداد ۱۴۰۱، پیش از آنکه به بهره‌برداری کامل برسد، بر اثر شکست سازه‌ای فروریخت.این سازه در محلی احداث شد که در زمان سابق سینمایی به نام متروپل وجود داشت.

ظهر روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ بخشی از برج متروپل بر اثر شکست سازه‌ای فروریخت. این حادثه ده‌ها کشته و زخمی داشت.

محل دفن حسین عبدالباقی

حسین عبدالباقی متولد (آذر ۱۳۶۰ – درگذشت در ۲ خرداد ۱۴۰۱) مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ عبدالباقی و مالک ساختمان متروپل آبادان بود. بعد از فروریختن ساختمان متروپل آبادان ابتدا خبر بازداشت وی منتشر شد اما بعداً جنازه غیرقابل تشخیصی با اسناد هویتی به او نسبت داه شد. پیش‌تر رسانه‌ها اعلام کرده بودند که او هنگام فروریختن ساختمان در دفترش بوده و در حادثه ریزش متروپل کشته شد

1 دیدگاه در “عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری حسین عبدالباقی مالک متروپل را ببینید/ محل دفن

  1. حسین گفت:
    1
    1

    در خصوص خبر خاکسپاری مرحوم عبدالباقی لطفا این نکته را توجه کنید که دهاقان از شهرستانهای استان اصفهان است و شما روستا ذکر کرده اید که این عمل موجب نگرانی مخاطبان گردیده است. لطفا اصلاح کنید.

نظرات