بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی

0

امروزه با توجه به گسترش فروش آنلاین، پیدا کردن بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی برای تمامی کسانی که به نحوی با مرسولات پستی سروکار دارند، بسیار حائز اهمیت است. این موضوع تنها مختص یک شهر خاص نبوده و کلیه فروشگاه‌هایی که به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند به پاکت‌های مناسب و باکیفیت برای ارسال محصولات خود به شهرهای مختلف نیاز پیدا می‌کنند. مجموعه‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه عرضه انواع مختلف پاکت و کارتن فعال هستند؛ اما در برخی موارد پیدا کردن بهترین مرجع می‌تواند برای فروشگاه‌های آنلاین، به بحثی چالش‌برانگیز تبدیل شود. در این راهنما قصد داریم با بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی آشنا شویم؛ لذا از شما دعوت می‌شود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 کارتن بسته بندی

نکات مهمی که هنگام خرید کارتن و پاکت پستی باید بدانید

  • جنس کارتن بسته‌بندی

پیش از خرید عمده کارتن بسته بندی، بهتر است مواردی را مدنظر داشته باشید تا خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید. اولین نکته مهم، توجه به جنس کارتن بسته بندی است. کارتن‌های بسته‌بندی از جنس‌های مختلفی تهیه و تولید می‌شوند که هرکدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. از انواع متداول کارتن‌های بسته‌بندی می‌توان به مواردی هم‌چون جعبه مقوایی، هارد باکس یا جعبه سخت و همچنین لمینت کارتن اشاره نمود. پیشنهاد می‌شود قبل از مراجعه به مرکز فروش عمده کارتن بسته بندی، نوع محصولی که قرار است در کارتن بسته بندی شود را مدنظر قرار داده و بر اساس آن جنس کارتن را انتخاب نمائید؛ چرا که برخی از کارتن‌ها برای محصولات خاص مناسب نبوده و سبب آسیب‌دیدگی آن‌ها می‌شوند. به‌عنوان مثال برای موادغذایی نمی‌توان از مقواهایی که پشت آن‌ها به رنگ طوسی است استفاده نمود؛ چرا که این نوع از مقواها از مواد بازیافتی تهیه شده و به موادغذایی آسیب وارد می‌کند.

نکته بعدی چاپ کارتن بسته بندی است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام سفارش عمده کارتن بسته‌بندی محصولات می‌بایست به آن دقت شود، تصاویر روی کارتن است. تصویر روی کارتن بسته بندی محصولات باید مرتبط با نوع محصول باشد؛ البته ناگفته نماند که کیفیت تصاویر چاپ شده نیز بسیار حائز اهمیت بوده و سبب جلب رضایت مخاطب می‌شود. رعایت تناسب بین تصویر و رنگ پس زمینه از دیگر مواردی محسوب می‌شود که می‌بایست هنگام سفارش کارتن بسته‌بندی بدان توجه نمود.

  • ایمن بودن کارتن بسته‌بندی

کارتن بسته‌بندی باید به‌گونه‌ای طراحی شود که ایمنی محصول را تأمین نماید. چنانچه کارتن بسته‌بندی محصول به اندازه کافی ایمن نباشد، این احتمال وجود دارد که هنگام حمل‌ونقل، کالای داخل آن آسیب ببیند؛ لذا توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت بوده و باید به آن دقت ویژه شود. البته منظور از ایمن بودن کارتن بسته‌بندی سخت باز شدن آن نیست؛ چرا که کارتن‌هایی که به سختی باز می‌شوند، سبب ناراحتی مشتریان خواهند شد. در نتیجه خرید کارتن‌های بسته‌بندی که به‌راحتی باز می‌شوند می‌توانند در جلب رضایت مشتریان و در نهایت افزایش فروش نقش به‌سزایی را ایفا نمایند.

  • قیمت کارتن بسته‌بندی

کارتن بسته بندی

فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانند بر قیمت نهایی انواع مختلف کارتن‌های بسته‌بندی تأثیرگذار باشند. هزینه چاپ، کاغذ، مقوا، رنگ و غیره، از جمله عواملی محسوب می‌شوند که در تعیین قیمت نهایی کارتن بسته‌بندی نقش دارند. سایز کارتن، طراحی کارتن و مواد سازنده کارتن نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار هستند.

زودپک؛ بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی

یکی از بهترین مراجع فروش عمده کارتن بسته بندی، مجموعه زودپک است. مجموعه مذکور خدمات بسیار متنوعی را در زمینه لوازم بسته‌بندی به صورت آنلاین ارائه می‌نماید؛ اما با وجود تعداد بی‌شماری از مجموعه‌های فروش لوازم بسته‌بندی، چرا باید مجموعه زودپک را انتخاب کرد؟ اولین دلیلی که سبب شده مجموعه مذکور به یکی از بهترین مراجع فروش لوازم بسته‌بندی هم‌چون نایلون حبابدار، کارتن پستی، کارتن بدون چاپ، پاکت پستی، سلفون، چسب و غیره مبدل گردد، ارائه پایین‌ترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، مجموعه‌های بسیار زیادی در حال فعالیت در حوزه فروش عمده لوازم بسته‌‌بندی هستند که هرکدام از آن‌ها قیمت‌های بالا و پایینی را با توجه به نوع محصولاتی که عرضه می‌کنند به مشتریان ارائه می‌دهند. زودپک تمام تلاش خود را در راستای رفاه حال شما عزیزان و همچنین جلب رضایت شما با ارائه پایین‌ترین قیمت بازار و باکیفیت‌ترین محصولات به‌کار گرفته است.

البته ناگفته نماند که مجموعه نام‌برده برای تهران ارسال فوری داشته و همچنین برای شهرستان‌ها امکان ارسال با پست و باربری را نیز فراهم کرده است. همان‌طور که ذکر شد، زودپک یک مجموعه آنلاین بوده که انواع لوازم بسته‌بندی را ارائه می‌کند. اگر سری به وب‌سایت زودپک زده باشید، به‌طور قطع متوجه شفافیت سایت شده‌اید. این تیم، بهترین مجموعه فروش عمده کارتن بسته بندی با ارائه وب‌سایتی شفاف و دقیق، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا به‌راحتی بتوانید قیمت هر محصول را به صورت تکی مشاهده کنید و در نهایت سفارش عمده خود را به ثبت رسانید؛ شایان ذکر است که این موضوع سبب سهولت در خرید برای مشتریان نیز شده است.

خرید کارتن بسته‌بندی از اداره پست یا زودپک؟

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین بر این باورند که خرید عمده پاکت‌های پستی از اداره پست، به صرفه‌تر بوده و احتیاجی به مراجعه به مراکز دیگر نیست. جالب است بدانید که مجموعه زودپک شرایطی را برای فروشگاه‌های اینترنتی فراهم ساخته است تا آن‌ها با خرید عمده لوازم بسته‌بندی از زودپک تا حدود ۳۰ درصد در هزینه‌های بسته‌بندی خود صرفه‌جویی کنند؛ از این رو پیشنهاد می‌شود برای کاهش هزینه‌های خود بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی را در اولویت قرار دهید.

چاپ اختصاصی کارتن در بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی

چاپ طرح اختصاصی روی بسته‌بندی محصولات می‌تواند به‌عنوان یک تبلیغ موثر و کاربردی برای فروشگاه‌های آنلاین مورد استفاده قرار گیرد. در واقع لوگو و طرح اختصاصی چاپ شده روی بسته‌بندی محصولات یک فروشگاه، می‌تواند معرف آن فروشگاه باشد. علاوه بر این، چاپ اختصاصی روی کارتن بسته‌بندی سبب جلب اعتماد مشتریان نیز می‌شود. فروشگاه آنلاین زودپک این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند کارتن‌های مختلف پستی را به صورت چاپ‌دار و بدون چاپ خریداری نمایند. شما می‌توانید طرح مدنظر خود را جهت چاپ اختصاصی برای تیم زودپک ارسال کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسته‌بندی اختصاصی خود را در تیراژ کم (بالای ۱۰۰ عدد) دریافت نمائید.

کارتن بسته بندی

بهره‌مندی از تخفیفات عالی با استفاده از کیف پول زودپک

بهترین مرجع فروش عمده کارتن بسته بندی برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچکی که به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند، کیف پولی را در وب‌سایت خود تعریف کرده است که آخر هر ماه با توجه به مجموع خرید کاربران به صورت پله‌ای شارژ خواهد شد. درواقع استفاده از کیف پول مذکور سبب می‌شود تا علاوه بر خرید عمده لوازم بسته‌بندی با پایین‌ترین قیمت، از تخفیفات مضاعفی نیز برخوردار شوید. ناگفته نماند که به‌‎جای تسویه حساب برای هر سفارش نیز می‌توانید مبلغی که لازم است را به کیف پول شارژ کرده و برای پرداخت سفارش‌ها از آن استفاده نمائید.

برای اطلاعات بیشتر و بازدید از وب‌سایت مجموعه «زودپک» می‌توانید به آدرس zoodpack.com و سفارش خود را ثبت نمائید.

نظرات