ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی معروف به پادشاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل

7

ماجرای کامل سه نوجوان اینستاگرامی معروف به پادشاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل

ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی معروف به شاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل و غیراخلاقی تا صدور قرار مجرمیت برای همایون پسر بچه اینستاگرامی دو دختر ملکه هایش به دلیل فیلم کامل پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر ملکه هایش و پسر ۱۴ ساله پادشاه و ملکه هایش در اینستاگرام را در ادامه میخوانید

ماجرای نوجوانان اینستاگرامی

ماجرای نوجوانان اینستاگرامی معروف به پادشاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل

این روزها یک پسر نوجوان اینستاگرامی با دو دختر نوجوان دیگر ادای مردان دارای چند همسری را در می‌آورد و توانسته بیش از ۴۰۰ هزار دنبال‌ کننده برای خودش دست و پا کند. دنبال کنندگانی که در کامنت‌ها و واکنش‌هایشان برای آن‌ها و والدین‌شان اظهار تاسف می‌ک

انتشار ویدئوها و فیلم های غیراخلاقی سه نوجوان اینستاگرامی واکنش های زیادی را همراه داشت و بیشضتر کاربران درخواست برخورد با عوامل تولید و انتشار این کلیپ ها و خانواده این سه نوجوان را دارند. در اکانتی منتسب به یک پسر ۱۴ ساله با عنوان پادشاه و ملکه هایش که در آنها سعی دارد نقش مردی دو زنه را بازی کند، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور از ورود به این پروند و صدور حکم مجرمیت برای آنها خبر داد.

اخیرا پست های اینستاگرامی یک پسربچه با دو دختر نوجوان بزرگتر از خودش حسابی در شبکه های اجتماعی سرو صدا کرده و البته فالورها و دنبال کنندگان بالای این پسر بچه نیز جای تامل دارد. او با دو دختر بزرگ‌تر از خود که از آنها به عنوان ملکه های زیبایش یاد کرده، بازخوردهای مختلف و عمدتا منفی زیادی دریافت کرده است.

صدور حکم مجرمیت

معاون پلیس فتا گفت: «اقدام قضایی پلیس علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار او قرار داشت، در حال انجام است.»

پلیس بر این موضوع تاکید کرد که چون در حوزه کودک و نوجوان هستیم، نوع برخوردمان متفاوت است. معاون پلیس فتا اعلام کرد دو دختر نوجوان حاضر در این ویدیوهای با محتوای غیراخلاقی نیز احضار و تفهیم اتهام شده و برایشان قرار محکومیت صادر شد.

انتشار اطلاعات و تصاویر مربوط به پشت صحنه ضبط ویدیوهای این صفحه اینستاگرامی نشان می‌دهد یک تیم حرفه‌ای که احتمالا خانواده این کودکان هم عضوی از آن هستند در حال تولید محتوای این صفحه هستند و این کودکان صرفا مجریان سناریوهای سخیف از پیش تعیین شده‌ای هستند که تیمی متشکل از بزرگسالان برایشان نوشته و در پشت پرده آن تجارتی پرسود نهفته است.

ماجرای نوجوانان اینستاگرامی معروف به پادشاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل

والدین این کودکان از ماه ها پیش و با شیوه های مختلف آزمون و خطا سعی در مطرح کردن کودکان خود و جذب فالوئر داشتند و حالا به نظر می‌رسد با ایده یک کودک دو-زنه به هدف خود رسیده‌اند.

با تماشای تنها یک ویدیو از تعداد بسیار بالای کلیپ های پسربچه اینستاگرامی و دو دختر نوجوان به اوج ابتذال و استثمار کودکان پی خواهیم برد. مشخص است که هدف اصلی از انجام این دست از اقدامات، تلاش برای تبلیغ و دیده شدن و کسب درآمد از این طریق است. کودکانی که تنها تفاوتشان با کودکان کار دنیا واقعی این است که تصویر تمیزتر و موجه تری از آنها ارائه می‌شود.

سرهنگ پاشایی درباره پیگیری مصداقی این پروند و پشت صحنه این صفحه نیز توضیح داد:« بله، همان‌طور که عرض کردم پرونده تشکیل شده است. حالا مزید اطلاع شما و هموطنان عزیز باید بگویم شخص دیگری از بستگان ایشان هم در این پرونده نقش دارد. که ما در حال پیگیری این موضوع نیز هستیم.»

معاون پلیس فتا: در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند.‌

خانواده سه نوجوان اینستاگرامی پشت پرده ساخت کلیپ ها

برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.‌

دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار محکومیت صادر شد.‌

اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

صفحه همایون نوجوان ۱۴‌ساله‌ای که این روزها واکنش‌های زیادی را به همراه داشته‌است دوباره بهانه‌ای شده‌است تا ماجرای «کودکان کار مجازی» به زبان بیاید.

ماجرای این سه نوجوان نشان می‌دهد بازیگردانان تازه مجازی حالا سعی دارند به هر نحوی ولو به شکل کاملا مبتذل و سخیف با کودکان و نوجوانان پول در بیاورند. عملی که طبق بندهای دقیق و شفاف قانون حمایت از اطفال و نوجوان مصوبه ۲۳/۲/۹۹ جرم است و هرکسی که در این عمل دستی دارد مجرم شناخته می‌شود.

 

7 دیدگاه در “ماجرای سه نوجوان اینستاگرامی معروف به پادشاه و ملکه هایش با کلیپ های مبتذل

  1. جواد گفت:

    اصل موضوع اینه که شاه

  2. محمد گفت:
    1
    2

    توی ایران دیگه دقیقا مشخص نیست چه چیزی جرمه. هرکیو بخوان دستگیر میکنن یه عنوان جرم هم براش اختراع میکنن!

  3. علی گفت:

    به کجا داریم میریم

  4. Haj گفت:

    اینا دیدن سلام فرمانده داره تمام رشته ای اینا رو پنبه می‌کنه گفتن حیفه این همه پول خرج کردیم الان بر باد فنا بره ….

  5. شین گفت:

    موجینا و همایون و اون یکی که اسمشو یادم نیست

  6. مینا گفت:
    2
    1

    اینا پدر و مادر ندارن؟؟
    خانواده ندارن؟؟؟؟
    کجا داریم ما؟؟؟
    چرا به اینجا رسیدن خانواده ها
    خراب بشه اینستاگرام که هر گوهی درمیاد از اینجا درمیاد

  7. فائزه گفت:
    3
    1

    گل بگیرن در اینستاگرام رو که هر کی از ننه ش قهر می کنه میره یه گوشی میگیره دستش و ادا اطوار میریزه
    دست پلیس فتا درد نکنه که یه خیل ادم رو از دست لوس بازی اینا خلاص کرد

نظرات