همایون پسر بچه اینستاگرامی کیست + بیوگرافی همایون پسر بچه اینستاگرامی و کیمیا و کیانا

4

همایون پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر کیست + بیوگرافی همایون پسربچه اینستاگرامی و کیمیا و کیانا

همایون پسر بچه اینستاگرامی کیست؟ + بیوگرافی همایون پسربچه اینستاگرامی و کیمیا و کیانا ملکه هایش در اینستاگرام همراه با حواشی و عکس ها و خانواده پسر بچه و و دو دختر در اینستاگرام و پیج اینستاگرام پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر را در ادامه میخوانید

به تازگی یک پسر بچه به نام همایون با دو دختر به نام های کیمیا و کیانا در اینستاگرام اقدام به ساخت و کلیپ های غیر اخلاقی با موضوع و محتوای مثبت ۱۸ خبرساز شده و باعث شد تا پلیش فتا به موضوع ورود کند. اما پسربچه اینستاگرامی کیست و دو دختر که به نام های ملکه های او هستند چه کسانی هستند و خانواده آنها کیست؟

پسر بچه اینستاگرامی و دو دختر کیست + بیوگرافی همایون پسربچه اینستاگرامی و کیمیا و کیانا

بیوگرافی همایون پسر بچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیمیا و کیانا در اینستاگرام

همایون پسر بچه اینستاگرامی است که به همراه دو دختر خردسال به نام های کیمیا و کیانا اقدام به ساخت ویدئو و کلیپ های غیراخلاقی و منشوری می کند. برخی دیالوگ هایی آنها مناسب گروه و رده سنی انها نبوده و بسیار الفاظ رکیک با محتوای جن*ی دارد.

بیوگرافی همایون پسر بچه اینستاگرامی و ملکه هایش کیمیا و کیانا در اینستاگرام

احضار توسط پلیس

سرهنگ رامین پاشایی؛ معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور با تأکید بر اینکه در بسیاری از این صفحات، کودکان تنها بازیگر بوده و نقش‌گردان اصلی و بازیگردان پشت صحنه، افراد دیگر یا خانواده این کودکان هستند، گفت: برای افراد دخیل در این موضوع، پرونده قضائی تشکیل شد اما چون در حوزه کودک و نوجوان برخورد می‌کنیم، نوع برخورد ما متفاوت است.

وی تصریح کرد: دو دختر خانمی که در این کلیپ‌ها فعالیت داشتند، احضار شده، تفهیم اتهام شدند و توسط مرجع قضائی برای آن قرار محکومیت صادر شد.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اقدام قضائی پلیس فتا علیه فردی که صفحه اصلی اینستاگرامی در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

اما پلیس فتای انتظامی کشور از ورود این پلیس به پرونده پسربچه اینستاگرامی خبر داد که کلیپ‌های غیراخلاقی زیادی را با دو دختر تهیه کرده بود.

می در این پرونده در اختیار وی قرار داشت، در حال انجام شدن است و ان‌شاءالله به‌زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

 

4 دیدگاه در “همایون پسر بچه اینستاگرامی کیست + بیوگرافی همایون پسر بچه اینستاگرامی و کیمیا و کیانا

  1. پارسا گفت:

    هه ،هرکی یه شانسی داره بعضیا بد یعضیا عالی من شانس بد رو دارم اگر هم خوشگل هم باشی شانس نداشته باشی خوشگلیت هم خرابه مثل شانست

  2. همایون عشقه گفت:

    دمشون گرم باید دهن رسانه ها رو بست

  3. Yaghi گفت:

    ر…م تو مملکتی که این گ..و شاهش باشه😂

  4. زیبا گفت:

    ف…. خانه اینستاگرام را ببندید .شرایطی فراهم کنید که هر ننه قمر بی سرپایی نتواند اکانت باز کند. والدین این کودکان باید محاکمه علنی شوند زیرا جامعه از آنها شکایت دارد به خاطر اشاعه فحشا. مستند باید ساخته و پخش شود تا والدین از این دست متوجه عواقب قانونی و اجتماعی کار خود باشند . تقاضای واضح این است (دادگاه علنی) و دیگر هیچ

نظرات