فیلم کامل لحظه انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم شهریار را ببینید + علت

2

فیلم کامل لحظه انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم اندیشه شهریار را ببینید + علت

فیلم کامل لحظه حادثه انفجار سفره خانه در جشن تولد شهرک مریم اندیشه شهریار را ببینید که در حوالی ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در محدوده یک قهوه‌خانه در فاز ۱ شهرک اندیشه شهریار رخ داد و ۸ کشته بر جای گذاشت. فیلم و عکس کامل با علت دقیق انفجار و آتش سوزی در شهرک مریم شهریار را ببینید

شامگاه سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ حادثه انفجار و آتش سوزی در یک جشن تولد در سفره خانه سنتی در فاز یک اندیشه (شهرک مریم شهریار) ۸ کشته بر جای گذاشت. علت انفجار مرگبار بادکنک هلیوم گزارش شده است. اما تحفپقیقات پلیس درباره علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از مرگ ۸ تن در پی انفجار کافه در یک جشن تولد شهرک مریم شهریار خبر داد. علت انفجار بادکنک هلیوم جشن تولد بوده است

انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم شهریار

علت انفجار

حوالی ساعت ۲۱ (سه‌شنبه، ۲۴ خرداد) حادثه انفجار در یک کافه در شهرستان شهریار به جمعیت هلال‌احمر اعلام و نیروهای هلال‌احمر به عنوان پشتیبان آتش‌نشانی و اورژانس وارد عمل شده و به همراه تجهیزات و امکانات نجات به محل اعزام شدند.

به گفته وی ۷ نفر در محل وقوع حادثه جان باخته و یک کودک ۳ ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است.

علت وقوع این حادثه توسط نیروهای آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

ترکیدن بادکنک هلیومی دلیل اولیه انفجار

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در این‌باره گفت: برابر گزارش اورژانس هفت تن شامل سه کودک سه تا شش ساله، سه خانم ۲۰ تا ۴۰ ساله و یک آقای حدودا ۵۰ ساله جان خود را از دست داده‌اند.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که در این کافه که در زیرزمین واقع شده بود، یک مراسم جشن تولد در حال برگزاری بوده و ظاهرا انفجار بادکنک هلیومی منجر به این حادثه شده است. / ایسنا

شاهین فتحی، مدیرعامل هلال احمر استان تهران از انفجار در سفره خانه‌ای در شهریار خبر داد و گفت: «ساعت ۲۱ حادثه اعلام و نیروهای هلال احمر به عنوان پشتیبان آتش نشانی و اورژانس وارد عمل شدند.»

او افزود: «این حادثه در «شهرک مریم» رخ داد و متأسفانه هشت نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر که در مقابل درب این سفره خانه بودند، صدمه‌ای ندیدند.

فیلم انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم شهریار را ببینید

علت فوت افراد در آتش سوزی سفره خانه اندیشه

دادستان شهریار گفت: در آتش سوزی رستورانی در شهر اندیشه شهرستان شهریار هفت نفر بر اثر استنشاق دود و گاز‌های سمی و در نهایت خفگی کشته شده اند و دچار سوختگی نشده اند.

حمید عسگری پور افزود: حادثه آتش سوزی حوالی ساعت ۲۰ شب گذشته در سفره خانه سنتی چتر شهرک مریم شهر اندیشه شهرستان شهریار رخ داد.

وی یادآور شد: این سفره خانه در زیر زمین قرار داشت و نزدیک به ۱۵ پله به طرف پایین می‌خورد.

عسگری اظهار داشت: تمامی دیوار‌ها و اشیای موجود در این رستوران قابلیت اشتعال را داشت و مراسم تولد نیز در نزدیکی پل‌ها و خروجی سفره خانه در حال برگزاری بود که حادثه رخ داد.

دادستان شهریار گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد یک بادکنک حاوی گاز هلیوم دچار انفجار و اشتعال و در نهایت منجر به انتقال آتش سوزی در سطح رستوران شده است.

فیلم کامل لحظه انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم شهریار را ببینید + علت

وی خاطر نشان کرد: پس از شعله ور شدن فضا، حاضران به سمت انتهای رستوران تا نزدیکی آشپزخانه فرار می‌کنند، ولی در نهایت در همین نقطه بر اثر خفگی جان خود را از دست می‌دهند.

عسگری پور ادامه داد: جنازه سه کودک خردسال، سه زن و یک مرد میانسال در حالیکه دچار خفگی شده اند پیدا شد، گرچه آثار سوختگی روی آنان بسیار خفیف بود.

دادستان شهریار با بیان اینکه جزئیات این موضوع در دست بررسی است از خروج ۲ خانم در حین وقوع حادثه از رستوران و نجات آنان خبر داد.

وی اضافه کرد: هویت همه افراد مصدوم و کشته شده در این حادثه کاملا پیداست اولیای دم فوت شدگان در محل حضور دارند و تمامی همسایگان رستوران نیز این افراد را می‌شناختند.
کد ویدیو

همچنین به گفته فتحی: «۷ نفر از در محل وقوع حادثه جان باخته و یک کودک ۳ ساله هم پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. علت این حادثه توسط نیروهای آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.»

همچنین سختگوی اورژانس در گفت و گویی تلویزیونی گفت که جشن تولد در این کافه در جریان بوده است. او گفت: «گویا استفاده از بادکنک گاز هلیوم باعث انفجار شده اما هنوز موضوع در دست بررسی است.»

2 دیدگاه در “فیلم کامل لحظه انفجار کافه جشن تولد شهرک مریم شهریار را ببینید + علت

  1. تم تولد و لوازم تولد گفت:

    ممنونم از مطالب خوبی که همیشه توی سایتتون قرار میدید. شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط .

  2. محمد گفت:

    روحشون شاد.

نظرات