مشکلاتی که ادمین های اینستاگرام دارند + معرفی بهترین راهکار

0

مشکلاتی که ادمین های اینستاگرام دارند + معرفی بهترین راهکار

هر شغلی دردسر های خودش را دارد. شما وارد هر شغلی که شوید، باید مهارت های متخلفی را یاد بگیرید و برای حفظ ان شغل تلاش کنید. البته مسئله یک مرحله قبل تر هم وجود دارد. اینکه اصلا بتوانید کار پیدا کنید. شغل ادمینی هم مشکلات خاص خودش را دارد.

هرچند ادمینی بسیار شغل جذابی است و این روز ها طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده، اما ادمین های اینستاگرام با چالش های مختلف دست و پنجه نرم می کنند. از مهارت آموزش گرفته تا کاریابی، مشکلاتی است که ادمین ها با آن سر و کار دارند. در ادامه این مطلب، ضمن معرفی و بررسی این مشکلات، بهترین راه حل ها را هم معرفی می کنیم. پس همراه ما باشید.

 ادمین های اینستاگرام

مسئله اول: چگونه مهارت های ادمینی را بالا ببریم

ادمینی با توجه به اینکه مزیت های بسیار زیادی دارد، از درآمد بالا گرفته تا اینکه می توانید در خانه خودتان کار کنید، همواره مورد توجه تعداد زیادی از افرادی قرار گرفته که به دنبال کسب درآمد هستند. در این بازار کار رقابتی، مهم ترین چیزی که می تواند شما را متمایز کند و به نوعی کار پیدا کردن شما را تضمین کند، مهارت هایی است که بلد هستید. در واقع، این مهارت های شما است که می تواند نظر کارفرما ها را جلب کند.

همان طور که در ابتدای این مطلب هم گفتیم، برای ادمین شدن باید ۲ مهارت اصلی تولید محتوا با موبایل و کار با اینستاگرام را به خوبی آموزش ببینید. در ادامه، هر کدام از این مهارت ها را به صورت مختصر توضیح می دهیم.

مهارت اول: تسلط پیدا کردن بر اینستاگرام

از اسم ادمینی پیج اینستاگرام کاملا مشخص است که یک ادمین باید به اینستاگرام مسلط باشد. اگر می خواهید ادمین شوید، باید بدانید رشد در اینستاگرام چگونه اتفای می افتد و چطور می توان یک پیج یا کسب و کار را در اینستاگرام به موفقیت و درآمد رساند. یک ادمین باید را هو چاه رشد سک پیج را بشناسد و بداند چه محتواهایی باید تولید شود که به افزایش فروش یا فالوور های یک پیج کمک کند.

علاوه بر این، باید دانش فنی کافی از اینستاگرام داشته باشد. اینکه اینستاگرام چگونه کار می کند. یک پست چگونه وارد اکسپلور می شود. یک کپشن خوب چه ویژگی هایی دارد و از چه هشتگ هایی باید استفاده کند. همچنین یک ادمین باید قسمت های مختلف اینستاگرام را بشناسد و بتواند تنظیمات لازم برای حرفه ای شدن یک پیج را اعمال کند. علاوه بر این ها باید با امکانات اینستاگرام در منتشر کردن پست، استوری، ریلز و هایلایت آشنا باشد. یک ادمین حرفه ای باید خودش را با آخرین تغییرات اینستاگرام هماهنگ کند تا در مواقع لازم به رشد بیش از پیش پیج کمک کند.

ادمین های اینستاگرام

مهارت دوم: تولید محتوای حرفه ای

تولید محتوا مهارتی است که نه تنها در ادمینی، بلکه در مشاغل متعدد دیگری هم می تواند به شما کمک کند تا درآمد بالایی داشته باشید. اساس کار اینستاگرام محتوا است و بنا بر این هر پیجو کسب و کاری که می خواهد در این پلتفرم رشد کند و فالوورهای بیشتری داشته باشد، به فردی نیاز دارد که بتواند با توجه به موضوع پیج و هدفی که دارد، محتوا تولید کند.

ممکن است یک پیج به محتوا های ویدیویی نیاز داشته باشد. بنا بر این ادمینی می تواند اینجا موفق شود که بتواند محتوای ویدیویی تولید کند و با استفاده از ابزارهای مختلفی آن را ادیت کند. به عنوان مثال، ادمینی که می خواهد با رایانه شخصی محتوای ویدیویی تولید کند، باید به نرم افزار پریمیر مسلط باشد، یا ادمینی که با گوشی موبایل محتوا تولید می کند، باید بتواند با اپلیکیشن های ادیت ویدیوی مختلفی مثل ولو، وی ان و اینشات کار کند.

ممکن است یک پیجی به محتواهای تصویری نیاز داشته باشد. در این صورت، ادمین باید بتواند عکس های پیج را ادیت دهد یا با استفاده از ابزارهای گرافیکی، بنرهای جذابی برای پست و استوری تولید کند. به این منظور ادمینی که می خواهد با رایانه شخصی خودش کار کند، باید بتواند کار با نرم افزاری مثل فتوشاپ را کامل بلد باشد، یا اگر قصد تولید محتوا با گوشی را دارد، می تواند از اپلیکیشن های مختلفی مانند اسنپ سید یا پیکس آرت استفاده کند.

در هر صورت، هرچقدر یک ادمین توانایی کار با ابزار های بیشتری داشته باشد و بتواند انواع محتوا ها را تولید کند، شانس پیدا کردن کار و درآمد بیشتری هم دارد.

ادمین های اینستاگرام

مسئله دوم: چگونه کار پیدا کنیم؟

گفتیم که متقاضیان ادمینی این روز ها بسیار زیاد شده است. بنابراین، کار پیدا کردن هم هرچه جلوتر می رویم، سخت تر می شود. درست است که مهارت های یک ادمین می تواند شانس او را برای کار پیدا کردن بالا ببرد، اما مسئله مهم، این است که یک ادمین با مهارت بالا، چگونه کارفرما ها را پیدا کند؟ کجا رزومه دهد و کار پیدا کند؟ اینجا به شما بهترین راه کاری را معرفی می کنیم که هم مسئله آموزش و هم مسئله کاریابی ادمین ها را بتواند حل کند.

پلتفرم ادمینی دیدوگرام اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمینی است که فقط و فقط با هدف آموزش و کاریابی ادمین های اینستاگرامی طراحی شده است. در دیدوگرام شما ابتدا مهارت های ادمینی را آموزش می بینید. در پکیج آموزش ادمینی اینستاگرام ۲ دوره وجود دارد که شما بعد از مشاهده دوره، ۲ مهارتی که در موردشان صحبت کردیم، یعنی اینستاگرام و تولید محتوا را به صورت حرفه ای یاد می گیرید.

کار دیدوگرام اینجا به پایان نمی رسد و قرار است مشکل دوم شما یعنی کاریابی هم حل شود. پس بعد از آموزش، شما به عنوان مدیریت پیج و صفحه اینستاگرام در این سایت معرفی می شوید و می توانید نمونه کارها، راه های ارتباطی، تخصص ها و سایر تجارب و سوابق کاری خودتان را پروفایل کاربری تان قرار بدهید. در این صورت، این کارفرما ها هستند که به سراغ شما می آیند و دیگر نیازی نیست سایت های استخدام ادمین پیج اینستاگرام غیرحضوری را زیر و رو کنید. پس این فرصت بکر را از دست ندهید!

نظرات