تاثیر صنعت کارتن سازی در بازدهی کسب و کار | کارتن سازی گلبرگ باکس

0

تاثیر صنعت کارتن سازی در بازدهی کسب و کار | کارتن سازی گلبرگ باکس

بر کسی پوشیده نیست که اهمیت چاپ کارتن بسته بندی امروزه بسیار بیشتر از دهه اخیر شده است. با گسترش صنعت و به وجود آمدن کسب و کارهای تولیدی، تقریبا تمامی آن ها به اهمیت استفاده از کارتن های بسته بندی آگاه هستند. اگر شما هم دارای چنین کسب و کاری هستید، تفاوتی ندارد که قصد داشته باشید از کارتن ها برای برندینگ و شناساندن کسب و کار خود به دیگران استفاده کنید و یا صرفا بخواهید به بسته بندی محصولات خود بپردازید؛ در هرکدام از شرایط مذکور استفاده از کارتن های با کیفیت، تاثیر مستقیمی بر بازدهی کار شما خواهد گذاشت. طبیعی است که کیفیت بالا، قیمت بالاتری را نیز برای افراد به ارمغان دارد؛ اما نظرتان چیست اگر که بگوییم تولیدی هایی هستند که با مناسب ترین قیمت، بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورند؟ اجازه دهید پیش از پرداختن به معرفی تولیدی مذکور، به بررسی تاثیر کارتن با کیفیت در بازدهی کسب و کار شما بپردازیم.

 صنعت کارتن سازی

بهبود ظاهر کسب و کار

یکی از مزیت های مهمی که در هنگام استفاده از کارتن ها جهت بسته بندی، وجود دارد بهبود ظاهر کسب و کارتان می باشد. این عامل منجر می شود تا وجهه جذاب و البته حرفه ای تری در میان مشتریان خود به دست بیاورید. از طرفی دیگر شانس دیده شدنتان نیز افزایش می یابد. تصور کنید وارد مغازه ای می شوید که اجناس آن به جای کارتن، در پلاستیک های معمولی می باشد. در چنین شرایطی احتمال اینکه به خرید کالای مورد نظر خود بپردازید تا اندازه زیادی کاهش پیدا می کند. به همین دلیل است که شرکت های بسیاری در زمینه خرید کارتن بسته بندی هزینه زیادی را سرمایه گذاری می کنند؛ چراکه آن ها می دانند سود این سرمایه گذاری بسیار بالا است و در کمترین زمان چندین برابر آن بازخواهد گشت.

یکی دیگر از دلایلی که صحت این موضوع را تایید می کند، تعداد شرکت هایی است که از کارتن های بسته بندی مختلف استفاده می کنند. برای اطمینان از درستی این ادعا، دفعه بعد که به فروشگاهی مانند فروشگاه مواد غذایی مراجعه کردید، دقت کنید که چه میزان از محصولات از بسته بندی مناسب استفاده می کنند؛ تقریبا همه آن ها این کار را انجام می دهند.

صنعت کارتن سازی

افزایش ماندگاری محصولات

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از کارتن های بسته بندی را بسیار رواج داده است، تاثیر این کارتن ها در افزایش ماندگاری محصولات می باشد. اجازه دهید در این خصوص بیشتر توضیح دهیم. بسیاری از مواد غذایی از کارخانه های مختلفی در سراسر ایران تولید و به شهرهای دیگر منتقل می شوند. در چنین شرایطی عواملی مانند سرما و گرما می تواند تاثیر زیادی بر روی ماده غذایی مورد نظر بگذارد. تفاوتی ندارد که در چه شرایطی منتقل شوند، حتی اگر از بهترین یخچال ها نیز برای حفظ ماندگاری آن ها استفاده شود، بدون استفاده از بسته بندی مناسب، احتمال کاهش کیفیت آن ها وجود دارد. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم از کارخانه کارتن سازی معتبر کارتن مورد نظر خود را تهیه کنید که کیفیت مناسبی داشته باشد. در چنین شرایطی با صرف هزینه اندک می توانید سلامت محصولات خود را تضمین کنید. البته توجه داشته باشید که این موضوع تنها محدود به کالاهای خوراکی نشده و محصولات دیگر را نیز در بر می گیرد.

صنعت کارتن سازی

اهمیت استفاده از کارتن صادراتی

یکی از مهم ترین وسایلی که برای صادرات محصولات خود مانند میوه ها باید از آن استفاده کنید، کارتن های صادراتی می باشند. این کارتن ها با بدنه محکم و مقاوم خود در برابر ضربات و تا اندازه ای نیز در برابر تغییرات آب و هوایی محصولات شما را حفظ می کنند. با این وجود همانند تمامی محصولات، کارتن ها نیز جنس خوب و بد دارند. متاسفانه تفاوت های این کارتن ها از نظر ظاهری مشخص نیست و اگر در این زمینه متخصص نباشید قادر به تفکیک این کارتن ها نخواهید بود. به همین دلیل باید از کارخانه های معتبری خرید کارتن را انجام دهید که امتحان خود را پس داده اند. کارخانه گلبرگ باکس با تجربه بالا و کادر مجرب خود این تضمین را به شما می دهد که جعبه های تولید شده در این کارخانه دارای بالاترین کیفیت بوده و هزینه مناسبی نیز دارد. از جمله این کارتن ها، کارتن های صادراتی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند.

محافظت در خصوص آسیب های فیزیکی

حتی اگر با اهمیت صنعت کارتن سازی آشنا نباشید، مطمئنا می دانید که بسته بندی مناسب، تاثیر بسیار زیادی در کاهش آسیب به محصولاتتان دارد. این موضوع به ویژه زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود که قصد داشته باشید تعداد زیادی از محصولاتتان را به شهری دیگر انتقال دهید. در چنین شرایطی بدون استفاده از کارتن های بسته بندی احتمال آسیب دیدن محصولاتتان بسیار زیاد است. مثال دیگری که در خصوص اهمیت استفاده از کارتن های بسته بندی جهت کاهش آسیب می تواند زد، مسئله اسباب کشی است. تقریبا هر شخصی حداقل یک بار در زندگی خود اسباب کشی کرده است. در اسباب کشی اهمیت کارتن های بسته بندی بیشتر مشخص می شود. شما وسایل شکستنی خود را در جعبه هایی قرار می دهید که مقاومت قابل قبولی دارند؛ این در حالی است که سایر وسایل را در جعبه های معمولی قرار می دهید. به همین دلیل است که خرید کارتن از کارخانه کارتن سازی معتبر در هر شرایطی برایتان مفید خواهد بود.

صنعت کارتن سازی

جمع بندی

صنعت کارتن سازی امروزه با پیشرفت زیادی رو به رو است و همین امر منجر به گسترش کارخانه های تولیدی کارتن شده است. با این وجود این موضوع، سردرگمی کاربران را نیز به دنبال داشته است. چراکه نمی دانند باید به کدام کارخانه اعتماد کرده و سفارش کارتن خود را به آن ها بدهند. با وجود اینکه خرید کارتن یک مسئله کاملا مهم و البته حساس است. می توانیم بگوییم که با یک انتخاب درست و اصولی می توانید نه تنها از نظر مالی ضرر نکرده بلکه به سوددهی هم برسید. کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس با سال ها تجربه در زمینه تولید کارتن های دایکاتی، لمینتی و… تجربه خوبی برای شما به ارمغان می آورد. تنها کافی است تا یک بار خرید کارتن مورد نظر خود را از این شرکت انجام دهید تا به مشتری دائم آن تبدیل شوید.

در سایت این کارخانه مقالات گوناگونی در رابطه با انواع کارتن ها و مزایا و معایب استفاده از هرکدام از آن ها وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید آن ها را مطالعه نمایید. همچنین در صورتی که با مطالعه مقالات سایت بازهم ابهامی در ذهنتان باقی ماند، تیم پشتیبانی سایت آماده است تا به تمامی سوالات و همچنین ابهاماتتان پاسخ دهد. تجربه یک خرید کارتن به صرفه را با گلبرگ باکس به خود هدیه دهید.

نظرات