بیوگرافی هدی رستمی جهانگرد ایرانی فم تریپ و همسرش + عکس ماجرای جنجال ها

3

بیوگرافی هدی رستمی جهانگرد ایرانی فم تریپ و همسرش + عکس ماجرای جنجال ها

هدی رستمی جهانگرد ایرانی – عراقی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۶۵ در تهران می باشد، او با راه اندازی پروژه فم تریپ (FAM Trip) در اینستاگرام به شهرت رسید. در ادامه با بیوگرافی و سوابق هدی رستمی جهانگرد و چهره اینستاگرامی و همسرش و پدر و مادرش از عراق تا سوئد + عکس های جدید اینستاگرام هدی رستمی فم تریپ و همسرش همراه با سوابق و خانواده و کریم رستمی پدر هدی رستمی حشدالشعبی و زندگی شخصی او از ایران تا سوئد با حواشی عکس های بی حجاب هدی رستمی ویکی پدیا نیکو رستمی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

هدی رستمی

بیوگرافی هدی رستمی

  • نام و نام خانوادگی: هدی رستمی hoda rostami
  • تاریخ تولد : ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران
  • زمینه فعالیت : اینستاگرام
  • شغل : جهانگرد و عکاس
  • مدرک تحصیلی : لیسانس طراحی صنعتی
  • سالهای فعالیت : از دهه ۸۰

زندگینامه هدی رستمی و همسرش hodarostami

هدی رستمی (hodarostami) متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۵ در تهران، بلاگر، اینفلوئنسر، عکاس، چهره اینستاگرامی و جهانگرد است که با فعالیت در شبکه مجازی به عنوان گردشگر و جهانگرد و معرفی نقاط گردشگری ایران به دنیا تحت عنوان فم تریپ برای خود شهرتی دست و پا کرد و حالا به یکی از چهره های معروف در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. او یک گردشگر، بلاگر و اینفلوئنسر مشهور است که در تمام جهان طرفدارانی دارد.

از دوران نوجوانی با توجه به علاقه ای به گردش و جهانگردی داشت، تصمیم گرفت تا علاقه خود را دنبال کند. او تحصیلات خود را در رشته طراحی صنعتی در یکی از دانشگاه های کشور سوئد به پایان رساند و دبیرستان نیز را در ایران در رشته الکترونیک در هنرستانی در تهران گذارند. در کنار تحصیل به آموزش عکاسی حرفه ای و گرافیک نیز همت گماشت.

بیوگرافی هدی رستمی جهانگرد از سوئد تا فم تریپ و همسرش + عکس زندگی و جنجال ها

پدر هدی رستمی حشدالشعبی کیست

* پدر من با صدام مشکل داشت و با هر کی علیه صدام بود، موافق و همراه بود- نمی‌دونم پدر و با شدحبی، حشدالشعبی نمی‌دونم چی‌چی، بوده یا نه ولی فکر کنم اینا با داعش جنگیدند. ولی اینکه بابای من با اونا موافق بوده، نبوده رو چه می‌دونم

* پدر و مادر خودشون رو عراقی می‌دونن، من خودمو ایرانی می‌دونم، و برادرم سوئدی. بابام خیلی ملو و اهل قلمه ها- به بابام افتخار می‌کنم حالا نمی‌دونم-اینو هیشکی نمی‌دونه ولی مامانم در کلیسا نماز می‌خونه.
چرا اومدم ایران؟

* با پاسپورت سوئدی ویزا گرفتم و اومدم ایران (حالم خوب نبود سوئد و به این دلیل اومدم ایران) مجموعه عکسی داشتم به اسم «شهر ممنوع» عاشق کتاب «خانوم» بودم. -اگر بدونید چقد کوبایی‌ها با این ماشین رنگی‌ها حال‌شون بده، با اونا عکس نمی‌گیرید؟ حتما می‌گیرید. اگه ما می‌خواستیم کمک کوبایی‌ها کنیم،چرا تا الان نکردیم؟ چرا امریکا تا الان کوبا رو کمک نکرده؟ من اصلا آدم سیاسی نیستم و متنفرم از سیاست.

* من نمی‌تونم مشکلات رو در ایران حل کنم ولی بعضی‌وقتا دوس دارم دل‌خوشی‌های خودم رو هم داشته باشم- همین الان تو کافه‌ها و خیلی‌ جاها آدما خیلی راحت لباس می‌پوشن. عربستان غلط‌کرده ایرانی‌ها رو راه نمی‌ده جایی که بش اعتقاد دارن.

* درباره مستند: فرصت یه سفر مجانی بود!

همسر هدی رستمی کیست

او ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد است

سوابق

پس از اخذ مدرک دیپلم به همراه خانواده به کشور سوئد مهاجرت کرد و دورلان دانشگاه را در این کشور گذارند و در کنار تحصیل در یک رستوران مشغول به گار شد، تا هم درس بخواند و هم کسب درامد کند

شروع جهانگردی

رستمی پس از مدتی زندگی در سوئد تصمیم گرفت تا سفر به شهرها و نقاط دیدنی اطرافش را آغاز کند و به مکان های نزدیک خانه اش سفر کند و از آنجاها دیدن نماید. سفرهای او به اقصا نقاط دنیا افزایش یافت و او حالا به گفته خودش تا به حال به بیش از ۱۰۰ کشور جهان مسافرت کرده است.

زندگینامه هدی رستمی و همسرش

زندگی در ایران

خانم رستمی مدی تست که از سوئد به ایران بازگشته و ایران را برای زندگی خود انتخاب کرده است. او در حال حاضر در ایران زندگی می کند و همیشه در حال سفر به شهرها و نقاط دیدنی ایران است.

فیل ایران (Feel Iran) یا فم تریپ (FAM Trip) چیست

هدی رستمی پس در سال ۹۸ تصمیم به راه اندازی یک پروژه ی گردشگری به نام فم تریپ (Fam Trip) با شعار Feel Iran گرفت، پروژه‌ای که روی استفاده از ظرفیت‌های اینفلونسرها برای معرفی ایران متمرکز است. رستمی در پروژه ی فم تریپ با دعوت از اینفلوئنسرها و بلاگرهای شناخته شده ی خارجی حوزه ی سفر، آن ها را به ایران آورد و سعی کرد تصویر متفاوت از تصاویر رسانه‌های غربی از ایران ارائه دهد.

شعار این پروژه فیلیران Feeliran بود و هدف آن این بود تا با استفاده از نام این گردشگران میلیون مخاطب را با کشورمان آشنا کند.

او حالا دفتر کار و استودیویی هنری به نام روستودیو در تهران دارد، هر چند همچنان فعالیت اصلی او سفر است و بخش قابل توجهی از سال را به سفر در نقاط مختلف دنیا اختصاص می‌دهد.

این پروژه، افراد مشهور کشورهای مختلف را دعوت می کرد تا سفری ارزان و یا حتی رایگان به ایران داشته باشند و از این طریق آنها را واسطه بگیرند تا ایران را به سایر جهانیان بشناسانند. آنها در این سفر با مقاصد گردشگری کشورمان آشنا می شدند و به این ترتیب فرصتی را به وجود می آوردند تا مردم دیگر کشورها با این مکان های دیدنی آشنا شوند. هدی پس از اینکه با نهادهای مربوطه هماهنگی های لازم را انجام داد، از یازده چهره مشهور بین المللی دعوت کرد تا آنها را با ظرفیت های گردشگری ایران آشنا کند.

فم تریپ هدی رستمی چیست

مستند «سفر به سرزمین پدربزرگ»

در سال ۹۷ یک مجموعه مستند داستانی به نام «سفر به سرزمین پدربزرگ» از شبکه مستند سیما پخش شد که قصه ی یک دختر جوان ایرانی تبار را روایت می کرد که برای اولین بار از سوئد به ایران سفر و از فرهنگ مردم و بناهای تاریخی ایران دیدن می کند. نقش این دختر را هدی رستمی ایفا می کرد.

پیج اینستاگرام هدی رستمی

صفحه اینستاگرام این گردشگر ایرانی – عراقی را نشانی
hodarostami دنبال کنید

بیوگرافی هدی رستمی عکس

درآمد و شغل

خودش درباره شغل و منبع درآمدش گفته از طریق عکاسی درآمد کسب می کنم و عکس هایی که از مکان های مختلف دنیا می گیرم را به آژانس های خبری و مجلات و دفاتر دیگر می فروشم. همچنین سفرنامه هایی را می نویسم که برخی از آژانس ها هستند که به خاطر آنها پول خوبی می دهند. علاوه بر آن من در حال حاضر به زبان های سوئدی، انگلیسی، فارسی و عربی صحبت می کنم و به خوبی می توانم به این زبان ها صحبت کنم و به همین خاطر با یک سایت آنلاین همکاری می کنم و ترجمه هایی را برای آنها انجام می دهم و درآمد کسب می کنم.

شغل هدی رستمی

حواشی پوشش و عکس بی حجاب هدی رستمی

اما حواشی هدی رستمی مربوط به عکس ها و تصاویر او در پیج اینستاگرام و نوع پوشش او در خیابان و مکان های عمومی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته و تا جایی که گفتند که نوع پوشش ایشان در عکس ها و زندگی واقعی در ایران سنخیت ندارد و مرمد عادی نمی توانند با پوششی که این خانم در مجامع عمومی عکس گرفته ظاهر شوند.

همین موضوع باعث شد تا هدی رستمی در خرداد ۱۴۰۱ در پست اینستاگرامی به هجمه ها و انتقادها پاسخ دهد.

عکس های جنجالی هدی رستمی

رسول اسدزاده نوشت: انتقادی که این روزها به هدی رستمی وارد است نمایش یک چهره بزک شده از ایران است. ما در کشوری زندگی نمی‌کنیم که در سواحل آن یک خانم به راحتی شبیه به خانم رستمی لباس بپوشد ( البته شاید خیلی‌ها بگویند تیپ و استایل نسل جدید در اماکن عمومی تفاوتی با آنچه که هدی رستمی نمایش می‌دهد ندارد ) ولی مساله اینجاست که توریست بی‌سواد و بی‌خبر از همه جا و دنبال کنندگان او نمی‌دانند این نوع لباس پوشیدن در کشور ما جرم محسوب می‌شود، شهروند خارجی بر خلاف ما ایرانی‌ها صبح تا شب پای اخبار جهان نیست. بسیاری از مردم جهان اطلاع دقیقی از آنچه که در کشور ما جاری است ندارند و همین بی سوادی باعث می‌شود دنبال کننده اینفلوئنسر‌ِ خارجی تصاویری که هدی رستمی از ایران ارائه می‌دهد را به عنوان یک تصویر نرمال از کشور ما بداند.

3 دیدگاه در “بیوگرافی هدی رستمی جهانگرد ایرانی فم تریپ و همسرش + عکس ماجرای جنجال ها

  1. ت گفت:

    منتقداش غلط زیادی کردن الان اروپا از سواحل آزاد به چی رسیده؟ غیر از فحشا؟ والله زنا امریکایی که دارن لباس مناسب می پوشن تا آزار نبینن
    هرچند حجاب این دخترم‌در شان ایران نیست

  2. هما گفت:
    2
    1

    دیگه گندش در اومد ایشونم عراقی الاصل هست

  3. فرانسیس گفت:
    2
    1

    ممنونم پدرش یکی از فرماندهان حشد الشعبی است و خودش هم عراقی است

نظرات