زمان و شبکه پخش برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور با پخش آنلاین ببینید

0

زمان و شبکه پخش برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور + پخش انلاین

برنامه ۳۶۰ جدیدترین برنامه اینترنتی با اجرای عادل فردوسی پور است که از خرداد ۱۴۰۱ از طریق وب سایت و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ در حال پخش است. این برنامه هر هفته مهمان چهره های ورزشی و فوتبال ایران است و اولین مهمان مصاحبه عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰، علی دایی ستاره فوتبال کشورمان بود که در سه بخش مصاحبه پخش شد و از همین قسمت اول طرفداران زیادی پیدا کرد.

برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور

زمان پخش برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور با پخش آنلاین ببینید

  • نام کامل: برنامه فوتبال ۳۶۰
  • تارخ تولید: ۱۴۰۰
  • تاریخ انتشار: خرداد ۱۴۰۱
  • محصول : کشور ایران
  • تهیه کننده: عادل فردوسی پور
  • سردبیر :عادل فردوسی‌پور
  • شبکه پخش وب سایت football360.ir و اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰

گفت‌وگوی عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰ را در اپلیکیشن و وب‌ سایت فوتبال ۳۶۰ تماشا کنید

وب سایت فوتبال ۳۶۰ پایگاه اطلاع‌ رسانی و تولید محتوای ورزشی است که پس از توقف پخش برنامه ۹۰ به سردبیری عادل فردوسی‌پور در سال ۱۴۰۰ پایه‌گذاری شده‌است.

در اردیبهشت ۱۴۰۱ نرم‌افزار کاربردی فوتبال ۳۶۰ برای سیستم عامل اندروید رونمایی و در کافه بازار عرضه شد و این احتمال را به وجود آورد که ممکن است این اپلیکیشن بستری برای پخش برخط اجرا (به سبک برنامهٔ ۹۰) و گزارش فوتبال توسط عادل فردوسی‌پور باشد. حتی پس‌از تغییرات مدیریتی در صدا و سیما گفته شد ممکن است برنامهٔ تلویزیونی فوتبال ۳۶۰ از شبکه سه پخش شود.

مصاحبه های عادل فردوسی پور در برنامه ۳۶۰

اولین مهمان عادل فردوسی پور در برنامه فوتبال ۳۶۰، علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران بود که تاکنون سه بخش از مصاحبه اش پخش شده است.

برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور

اپلیکیشن فوتبال ۳۶۰ برای همه [اندروید و آیفون]

اپلیکیشن ورزشی فوتبال ۳۶۰ میتواند اتفاق خوبی برای فوتبال دوستان و هواداران “عادل فردوسی پور” باشد. این برنامه زیر نظر ایشان و در جهت اطلاع رسانی دقیق در رشته فوتبال طراحی شده است. با نصب فوتبال ۳۶۰ میتوانید اخبار وحواشی فوتبال ایران و جهان را در قالبی جدید و در یک برنامه جامع روی دستگاه اندرویدی خود داشته باشید. از آنجا که سبک و سیاق گزارش های فردوسی پور همیشه مورد پسند علاقمندان رشته فوتبال بوده است، این برنامه طی مدت کمی توسط بیش از هزاران هوادار دانلود و نصب شده است.

زمان و شبکه پخش برنامه فوتبال ۳۶۰ عادل فردوسی پور + پخش آنلاین

با نصب فوتبال ۳۶۰ میتوانید ویدئوی مصاحبه با ستارگان فوتبالی و شخصیت های مطرح این رشته ورزشی را مشاهده کنید و از تمامی جزییات و اخبار مسابقات از سوی خبرنگاران اختصاصی مطلع شوید. اطلاعات کامل و جامعی راجع به بازی های مهم لیگ های ایران و جهان بدست آورده و از زمان انجام مسابقات و خلاصه ی نهایی و تعداد گل ها و آمار کلی مسابقات باخبر شوید. اطلاعات جدول مربوط به لیگ را از منوهای برنامه تماشا کرده و تمامی مسابقات لیگ را دنبال کنید. در این برنامه برای افزایش هیجان میان طرفداران، مسابقات پیش بینی نتایج برگزار می شود که میتوانید در آنها شرکت کنید. نظرات خود را راجع به مسابقات و داوری و بازیکنان مطرح کرده و با سایر فوتبال دوستان در تعامل باشید.

ویژگی ها

مطلع شدن از اخبار روز و حواشی مربوط به دنیای فوتبال ایران و جهان
تماشای ویدئوی مصاحبه از ستارگان فوتبال و مشاهده تصاویر ویژه و لحظات منتخب خبرنگارن
دسترسی به اطلاعات کامل درباره لیگ های مهم ایران و جهان و اطلاع از زمان بازی ها و ترکیب بازیکنان
اطلاع از جزییات مربوط به نقل وانتقالات بازیکنان داخلی و خارجی در ابتدای فصل، طول فصل و نیم فصل

نظرات