جدیدترین مدل های کفش اسپرت راحتی و شیک دخترانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲

0

کفش اسپرت دخترانه ۱۴۰۱ : این نوع کفش شیک برای مهمونی ها، دورهمی های دوستانه، تفریحات و فعالیت های روزمره بسیار مناسب و پیشنهاد می شود. در کل تیپ اسپرت دخترانه یک استایل شیک و لاکچری برای دختر خانم ها به حساب می آید. در این مطلب انواع کفش اسپرت دخترانه ۱۴۰۱ را به شما نشان خواهیم داد.

کفش اسپرت دخترانه 1401

راهنمای خرید

این کفش به واسطه طراحی زیبا و خاص خود، جلوه جذاب و شیکی را برای شما به ارمغان می آورد. این کفش ها معمولاً وزن کمی دارند و به همین دلیل می توان با خیالی آسوده از آن ها در پیاده روی استفاده کرد. برخلاف کفش های ساده، استفاده از کفش اسپرت دخترانه در بازه های زمانی طولانی موجب خستگی پا نمی شود. مهم ترین ویژگی و وجه تمایز کفشهای اسپرت دخترونه با کفش ساده، طراحی بسیار جذاب و زیبا آن ها است. معمولاً بر روی این نوع کفش از طرح های فانتزی و مورد علاقه دختران استفاده می شود. این طرح ها به واسطه تنوع زیاد، تقریباً مورد پسند اکثر سلیقه ها هستند. در بین طرح های گوناگون این کفش، طرح گل و طرح پروانه محبوبیت زیادی دارند.

کفش اسپرت مدل جدید

گستردگی رنگ در این مدل به طور قابل توجهی زیاد است و شما می توانید طبق سلیقه تان بهترین رنگ را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر به رنگ های پاستلی مثل صورتی روشن، سبز روشن و… علاقه دارید، کفشهای اسپرت رنگ پاستلی برای شما گزینه مناسبی هستند و در رنگ های تیره هم عرضه می شوند اما معمولاً بسیاری از دختران نسبت به رنگ های شاد و روشن، میل بیشتری دارند.

کفش اسپرت دخترانه فانتزی

احتمالاً عبارت «کفش لژدار» بارها به گوشتان خورده است اما معنی دقیق آن را نمی دانید. منظور از کفش های لژدار، کفش هایی است که دارای زیره چند سانتی متری هستند. زیره کفش های لژدار در قسمت نوک کفش نسبت به بقیه قسمت ها کوتاه تر است اما ارتفاع آن از نوک تا پاشنه افزایش می یابد. طراحی منحصر به فرد کفش های لژدار باعث این شده تا این مدل جزو راحت ترین مدل ها محسوب شود؛ زیرا هیچ فشاری به کف پا و ساق پا وارد نمی کند. کفش اسپرت لژدار از برخی جهات شباهت زیادی به کفش های مجلسی زنانه دارند و معمولاً علاقه مندان به کفش های پاشنه بلند، زیاد از آن استفاده می کنند.

جدیدترین مدل های کفش اسپرت راحتی و شیک دخترانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲

کفش مناسب پیاده روی

طور کلی در زمان خرید کفش های اسپرت، حتماً به انعطاف پذیری آن توجه داشته باشید. برای این امتحان این ویژگی می توانید کفش را خم کنید. کفش ورزشی مناسب باید بلافاصله به حالت اولیه برگردد و هیچ صدمه ای نیز نبیند. این کار را فقط باید برای کفش های اسپرت انجام دهید زیرا انجام آن برای کفش های دیگر مثل کفش کالج، به بدنه کفش آسیب جدی می زند.
نوع بستن معمولاً یا به صورت چسبی یا بندی است. انتخاب نوع بستن کفش کاملاً به روحیه و سلیقه شما بستگی دارد و می توان با شلوارهای اسپرت مثل شلوار لی و شلوار کتان ست کرد. در ست کردن کفش با لباس و شلوار، حتما به هماهنگی و تناسب رنگ و استایل دقت داشته باشید.

کفش ورزشی دخترانه

برخی از مدل های این کفش ، کمی حالت رسمی دارند و می توانید حتی آن ها را با شلوار رسمی هم ست کنید. لذا حتما به تفاوت مدل ها توجه داشته باشید. این تفاوت از برخی جهات شبیه به تفاوت کفش کالج و دربی است.
کفش راحتی Memory foam یکی از دیگر از مهم ترین مدل های کفش اسپرت است که طراحی متناسب با کف پا دارد و مانند یک محافظ از پا مراقبت می کند. این کفش زیبا، دارا تنوع رنگ قابل توجهی است و ست کردن آن با شلوار جین، استایل جذابی را خلق می کند.

کفش راحتی

کفش اسپرت شیک دخترونه لاکچری ۲۰۲۲

در انتخاب انواع مدل های کفش مثل کفش اسپرت دخترانه، توجه به فصل و آب و هوا بسیار مهم است. در فصل تابستان باید به سراغ مدل های دارا رویه پارچه و مشبک بروید تا هوا در پا جریان داشته باشد و پاها بوی بدی نگیرند. اما در فصل زمستان نباید این مدل ها را انتخاب کنید زیرا در زمان بارش برف یا باران، پاهایتان خیس خواهد شد.
برخی از کفش های اسپرت دخترانه، طرح های منحصر به فرد و عروسکی دارند. اگر به این طرح ها علاقه دارید حتماً به هماهنگی لباس های خود با کفش دقت کنید.

کفش اسپرت زنانه

این کفش ها غالباً نسبت به کفش های ساده ابعاد کوچک تری دارند و قالب پا در آن ها کوچک است؛ به همین دلیل سایز بندی در کفش های اسپرت نسبت به کفش های ساده تفاوت دارد که در منابع مختلف راهنمای خرید کفش هم به آن اشاره می شود. به طور مثال اگر در زمان خرید کفش دخترانه ساده، سایز ۳۶ مناسب پاهایتان است، برای خرید کفش های اسپرت معمولاً باید به سراغ سایزهای بزرگتر مثل ۳۷ بروید. طراحی ظریف و ابعاد کوچک کفش اسپرت دخترانه، موجب جذابیت بیشتر آن می شود و بر جلوه آن در استایل نیز می افزاید.

کفش فانتزی دخترونه

نکات مهم خذرید کفش اسپرت

ست لباس با کفش اسپرت دخترانه

کفش اسپرت

کفش کتونی دخترانه و زنانه

با ما همراه باشید

نظرات