همسر اول علی دایی کیست ماجرای افشاگری دنیز دایی درباره مادرش +عکس لورفته

2

ماجرای همسر اول علی دایی و افشاگری دنیز دختر علی دایی +عکس لورفته

مهسا همسر اول علی دایی کیست؟ ماجرای افشاگری دنیز دایی درباره مادرش +عکس لورفته از همسر اول علی دایی ستاره فوتبال ایران همراه با حواشی و جنجال های مصاحبه علی دایی درباره ازدواج اول و دومش و دخترش دنیز از سن تا علاقه دخترش به بی تی اس در ادامه با جزئیات بخوانید

همسر اول علی دایی کیست ماجرای افشاگری دنیز دایی درباره مادرش +عکس لورفته

همسر اول علی دایی کیست ماجرای افشاگری دنیز دایی درباره مادرش +عکس لورفته

علی دایی در جدیدترین مصاحبه خود در ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در برنامه اینترنتی فوتبال ۳۶۰ با عادل فردوسی پور پرده از راز زندگی شخصی خود برداشت و گفت من یک بار ازدواج کردم و دو دختر به های دنیز و نورا دار، شایعات اصلا درست نیست. دخترم الان ۱۶ سال دارد و در حال تحصیل در خارج از کشور می باشد

دنیز دایی، دختر علی دایی هم اکنون ۱۸ سال دارد و از بچگی نزد مادرش مهسا در انگلستان بزرگ شده و در حال تحصیل در لندن می باشد و به تازگی جشن تولد ۱۸ سالگی خود را با حضور مادرش و مادربزرگش در ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ برگزار کرد.

اما پس از مصاحبه علی دایی که ادعا کرد من یک بار ازدواج کردم، دنیز در یک حرکت جنجالی ماجرای مادرش را با انتشار عکسی از مادرش افشا کرد و نوشت:

امروز داشتم به اين فكر ميكردم كه چيزي نمونده كه ۱۸ سالم بشه و نشستم عكساي بچگيمو ديدم كه اينو پيدا كردم كه خيلي هم دوستش دارم

فكر ميكنم عكس تولد يك سالگيم باشه كه اتفاقاً روزشم با تولد مامانم يكيه ، ۲۰ شهريور

خواستم با اين عكس از اينكه هميشه هم دوستم بودي هم مامانم ازت تشكر كنم مامان مهسا جونم ، مرسي بابت همه ي سختيا و از خود گذشتگي هايي كه واسه من كردي ، دوستت دارم

عکس لو رفته از دنیز و مادرش مهسا

عکس مهسا همسر اول علی دایی را ببینید که دخترش دنیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

عکس لو رفته از دنیز و مادرش مهسا

البته ناگفته نماند زندگی خصوصی و شخصی هر کس به خود طرف مربوط است و نباید در زندگی دیگران سرک کشید، اما زندگی شخصی و خصوصی چهره های معروف و شناخته شده هنری و ورزشی و سیاسی همیشه برای طرفداران و هواداران موردتوجه و جذاب بوده است، مخصوصا در شبکه های اجتماعی و با توجه علاقه کاربران فضای مجازی به زندگی سلبریتی ها

گفتنی است که سال گذشته دنیز دایی با انتشار تصاویری در اینستاگرامش از سفرش به ایران باخبر کرد

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

لازم به ذکر است که آقای دایی در سال ۸۳ با مونا فرخ آذری، طراح جواهر، ازدواج کرد و یک دختر به نام نورا دارد.

عکس همسر اول علی دایی

او اکنون در محله نیاوران تهران زندگی می کند و گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌ است. علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخته‌ است و از خیرین مدرسه ساز اردبیل به‌ شمار می‌رود.

عکس مهسا همسر سابق علی دایی کیست

علی دایی سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود.

علی دایی فوتبالیست ایرانی در سال ۱۳۴۸ در اردبیل و در محله خیرال متولد شد. است. علی دایی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه صنعتی شریف تهران تا مقطع لیسانس ادامه داد. علی دایی و همسرش اردیبهشت ماه ۸۴ یعنی سه ماه بعد از عقد، مراسم ازدواج خود را برگزار کردند که مراسم بسیار پر هزینه و گرانی بود.

عکس نورا و دنیز دختران علی دایی

عکس مهسا همسر اول علی دایی کیست
افشاگری مهسا همسر اول علی دایی کیست

2 دیدگاه در “همسر اول علی دایی کیست ماجرای افشاگری دنیز دایی درباره مادرش +عکس لورفته

  1. حسرت گفت:

    هر چه هست دختر بزرگ شون دنیز شدیدا اهل حرکات نمایشی و نشون دادن خودش و مادرش هست. در حالیکه خانواده فعلی علی دایی نه اهل نمایشند و نه اهل پز دادن، هم خانم فعلی شون و هم دختر کوچکشون شدیدا خویشتن دار و خانمن و ادا و اطوار ندارن. خود علی آقا هم شخصیت بزرگ و اصیلی دارد که قطعا با شخصیت پولپرست و نمایشی همسر اولش جور نمیومده.

  2. شهرام گفت:
    7
    1

    زن اول ایشون خانم مهسا خانپور هستن که جالبه بدونید ایشون دختربرادر خانم زری خوشکام ستاره سینمای قبل از انقلاب هم میشن یعنی دختردایی لیلا حاتمی هستن
    مهسا خانم قبل از صیغه شدن با اقای علی دایی از شوهر قبلی اش امیر کفاش دوتا دختر بزرگ به اسم ملیکا و کیمیا داشت بعد از فوت اقای کفاش این خانم به واسطه دوستی صمیمی برادرش با علی دایی به مدت پنج سال صیغه علی دایی بود و یک پسر هم سقط کرد چون اصلن علی اقا از زن صیغه ایش بچه نمیخواست ولی دنیز را که حامله شد جار و جنجال به پا کرد و سقط نکرد و زایید علی اقا هم با مونا که دوشیزه و باکره بود اشنا شده بود و مونا هم دایی اش سخنگوی دولت و از خانواده سیاسیون و پولداررر بودن و جواهر سازی داشت و خواهرش دنا در کار صادرات آنتیک به اروپاست و خیلی پولدارن دیگه علی اقا هرچقدر زن صیغه ایش التماس و گریه زاری کرد افاقه نکرد و مهسا را ول کرد با دنیز و رفت مونا را گرفت!

نظرات