آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

1

آخرین خبر تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر بدلیل آلودگی هوا مشخص شد, تعطیلی مدارس و ادارات فردا دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس و ادارات و بانک ها و دانشگاه های شهرها و استان ها امروز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 11 خرداد 1401 آلودگی هوا

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

🔹هنوز درباره تعـطیلی مدارس و دانشگاه ها و ادارات برای روز دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ تصمیمی اتخاذ نشده و تعطیلی فردا با توجه به شرایط جوی و آلاینده ها دور از انتظار نخواهد بود و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد.

با شکل‌گیری توده گرد و خاک در شور عراق و انتقال آن به مرزهای غربی، جنوب غرب و برخی مناطق غرب و جنوب کشور کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود و در روز دوشنبه (۱۶ خرداد ماه) ادامه خواهد داشت و تعطیلی مـدارس برای دور از انتظار نخواهد بود

در حال تکمیل….

🌦 هواشناسی فردا ۱۶ خرداد

گرد و خاک در نوار مرکزی کشور/ کاهش دمای هوا در شمال

🔹رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن تشریح وضعیت آب و هوای شهرهای کشور از بروز گرد و خاک طی سه روز آینده در نقاط مرکزی کشور خبر داد.

🔹دمای هوا از سه‌شنبه( ۱۷ خرداد) در گیلان و از چهارشنبه ( ۱۸خرداد) در اردبیل، مازندران و گلستان به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

🔹طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ خرداد ماه) اهواز با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای۷ درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان‌ کشور است.

 

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

  1. ناشناس گفت:

    الان فردا تعطیله یا نه؟

نظرات