علت فوت ناگهانی همسر و پسر حامد سلطانی مجری اعجوبه ها‌‌+‌ عکس تصادف همسر و پسر

0

ماجرای فوت ناگهانی همسر و پسر حامد سلطانی +‌ علت تصادف و عکس همسر و پسرش

حامد سلطانی مجری تلویزیون اعجوبه ها داغدار شد او امروز در سوگ از دست دادن همسرش و پسر یکسال و نیم اش نشست در ادامه جزئیات خبر درگذشت همسر و پسر حامد سلطانی مجری صبح بخیر ایران کیست با علت تصادف و فوت به دلیل سانحه رانندگی در جاده طبس بوده است جزئیات جدید و کامل را بخوانید

علت فوت و درگذشت همسر و فرزند پسر حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و صبح بخیر ایران اعلام شد. بر اساس گزارش های اخیر، همسر و فرزند حامد سلطانی مجری مسابقه میدون و اعجوبه ها بر اثر سانحه رانندگی در جاده خور به طبس درگذشتند.

سلطانی

درگذشت ناگهانی همسر و پسر حامد سلطانی مجری اعجوبه ها

حامد سلطانی مجری سرشناس و معروف صدا و سیمای ایران داغدار همسر و پسرش شد .
بر اساس گزارش های رسیده، این مجری در سانحه رانندگی همسر و پسر یک و نیم ساله اش را از دست داد.
مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک : در ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح ۱۳ خرداد در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس طی حادثه تصادفی که رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله “حامد سلطانی” مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه ها در دم جان باختند

۲ مصدوم که “حامد سلطانی” ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند

جزئیات کامل از آخرین وضعیت سلامتی مجری اعجوبه ها

سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.

عباس عابدی، سخنگوی اورژانس اصفهان دیروز اظهار داشت: صبح امروز ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله حامد سلطانی مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه همسر حامد سلطانی در مسیر حین انتقال توسط اورژانس به بیمارستان فوت می‌کند و بچه ۱.۵ ساله در صحنه حادثه فوت می‌کند، افزود: ۲ مصدوم این حادثه که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

عابدی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، گفت: دختر ۸ ساله شکستگی ساعد و کتف داشته است و خود حامد سلطانی هم اکنون در سلامتی کامل است و با مشکل خاصی به لحاظ جسمی مواجه نیست.

عکس همسر و پسر حامد سلطانی کیست

سلطانی

وی متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۷ میباشد و در در اینستاگرامش نوشته مقداری رسانه، گاهی نگارش و اندکی اجرا!

او همچنین خود را طراح ، نویسنده، کارگردان، تدوینگر، تهیه کننده و مجری معرفی کرده است

مهمترین تجربه مجریگری او برنامه میدون بوده است برنامه ای مسابقه ای که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در آن به معرفی کسب خود میپردازند.

حامد سلطانی مجری و گوینده تلویزیون است که با اجرای برنامه اعجوبه ها و مسابقه میدون به شهرت رسید.
او اخیرا اجرای برنامه سلام صبح بخیر را بر عهده داشت.

وی در دهه ۹۰ ازدواج کرده و دارای دو فرزند یک دختر و یک فرزند پسر بود.

نظرات