جدیدترین مدل های دامن تابستانی زنانه خنک و شیک ۱۴۰۱

0

مدل دامن تابستانی ۱۴۰۱ : دامن از انواع لباس های پرطرفدار برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و شما می توانید از دامن برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید. مدل دامن تابستانی یکی از طرح های دامن است که در فصل تابستان مورد توجه خانم ها قرار می گیرد و این نوع دامن در انواع طرح های گلدار و ساده موجود می باشد. در ادامه مطلب جدیدترین مدل های دامن تابستانی زنانه و دخترانه شیک ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ برای شما گرد آورده ایم.

دامن تابستان 1401

 

راهنمای خرید

برای دوخت دامن های تابستانه از انواع پارچه های خنک نخی و حریر و … استفاده می شود که دامن های نخی برای پوشیدن در محیط منزل انتخابی مناسب به شمار می روند همچنین شما می توانید از دامن های حریر و ریون نیز برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

دامن حریر زنانه

دامن های کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها بوده اند و این طرح دامن ها برای خانم ها با اندازه قد متوسط و کوتاه انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما قد بلند هستید بهتر است از دامن خیلی کوتاه در پوشش خود استفاده نکنید.

برای دوخت دامن تابستانه از پارچه های طرح دار و گلدار استفاده می شود که این طرح دامن ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم های خوش سلیقه و مشکل پسند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین اگر شما تمایل دارید از این طرح دامن ها در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است در هنگام ست کردن آن ها توجه و دقت لازم را داشته باشید. دامن های ساده تابستانه نیز به راحتی با سایر لباس ها و اکسسوری ها ست شوند و شما می توانید از این طرح دامن ها برای حضور در مهمانی های مختلف استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید احساس راحتی بیشتری در فصل تابستان داشته باشید بهتر است از دامن نخی و گشاد در پوشش خود استفاده کنید زیرا این طرح دامن ها از تعریق زیاد شما در ناحیه پایین تنه بدن جلوگیری می کنند.

دامن دخترانه تابستانی

دامن های بلند برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری پوشیده داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. توجه داشته باشید که اگر شما قد کوتاهی دارید بهتر است از دامن خیلی بلند در پوشش خود استفاده نکنید زیرا این طرح دامن ها باعث می شوند تا فرم اندام شما نامطلوب به نظر برسد.

اگر تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از دامن بلند استفاده کنید بهتر است این طرح دامن را با کفش پاشنه بلند بپوشید تا استایل تان متفاوت و جذاب تر به نظر برسد همچنین دامن های تابستانه را می توانید با بلوز و شومیز و تاپ در پوشش خود ست نمایید و بهتر است طرح و رنگ لباس تان را به گونه ای انتخاب کنید که با طرح و رنگ دامن مطابقت و همخوانی داشته باشد تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

جدیدترین مدل های دامن تابستانی خنک و شیک ۱۴۰۱

دامن مجلسی زنانه

 

برای پوشیدن دامن چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برجستگی‌های بدن را با استفاده از رنگ‌های روشن، دامن‌های مدل بالونی و پفی کوتاه بیشتر کنید: این مدل دامن‌ها چون روی ران‌ها قرار می‌گیرند، آن را بزرگتر نشان می‌دهند. اگر استایل کژوال‌تری می‌خواهید از دامن‌های A شکل یا جین‌‌های شسته شده کمرنگ استفاده کنید. پارچه‌های طرحدار و رنگ‌های روشن به برجسته نشان‌دادن کمک می‌کنند. پارچه‌ای که کمی براق هستند مانند ساتن در نشان دادن برجستگی‌ها موثرند. دامن‌های کوتاهی که روی ناحیه باسن جذب هستند نیز، به برجسته نشان دادن این قسمت کمک می‌کنند.

خطوط عمودی و رنگ‌های تیره در دامن‌های زنانه برجستگی‌های پایین تنه را کمتر نمایان می‌کند: دامن‌هایی با جزییات عمودی مانند دامن‌های پلیسه، دوخت‌دار و ساسون‌دار اندامتان را جمع‌تر و باریک‌تر نشانتان می‌دهد.

نکات مهم دامن تابستانی زنانه

برای لاغری بیشتر دامنی با رنگ تیره مانند سرمه‌ای، مشکی، طوسی و سبز زیتونی بپوشید. با پوشیدن یک بالاتنه طرحدار یا استفاده از اکسسوری چشم نواز توجه را به بالاتنه استایل خود جلب کنید. دامن A شکل انتخاب مناسبی است. چون به راحتی باسن را می‌پوشاند. اگر می‌خواهید بزرگی ران‌هایتان را بپوشانید از یک دامن تمام کلوش یا دامن‌های fit and flare که روی باسن جذب و در قسمت ران آزاد است، استفاده کنید.
برای اینکه پاهایتان کشیده‌تر دیده شود از دامن‌های کوتاه و تک رنگ استفاده کنید. هر دامنی که بالای زانو یا حتی کوتاهتر باشد شما را بلندتر نشان می‌دهد. دامن‌هایی که در قسمت باسن جذب هستند، مانند دامن راسته، شما را بلندتر نشان می‌هند. برای اثرگذاری بیشتر دامنتان را با رنگ پوست و کفشتان ست کنید.

دامن اسپرت دخترانه

اگر دامنتان طرح‌دار است رنگ کفش و جوراب شلواری‌تان را با یکی از رنگ‌ها ست کنید. اگر پوشیدن دامن کوتاه را نمی‌پسندید از دامن‌های بلندتر یا جوراب شلواری استفاده کنید.
با تغییر اندازه قد دامن پاهایتان را لاغرتر کنید. بستگی دارد بخواهید کدام قسمت از بدنتان را بپوشانید. به طور مثال اگر دوست ندارید ساق پایتان معلوم باشد از دامنی استفاده کنید که بالاتر یا پایین تر از ساق پایتان قرار گیرد. اگر دقیقا قد دامن روی ساق پا قرار گیرد، شما را چاق‌تر نشان می‌دهد.

دامن کوتاه زنانه

دامن سفید بلند دخترانه

دامن مشکی زنانه

دامن فانتزی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات