آیا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

0

آیا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟ | وضعیت تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا و گرد و غبار و روز دختر ، تعطیلی چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ مدارس و ادارات تعطیل است؟ اطلاعیه تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها در شهرهای شاخص هوای آلوده و تعطیلی مدارس تهران و شهرها فردا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا و روز دختر و ولادت حضرت معصومه فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

درباره تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ و وضعیت تعطیلی مدرسه ها هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

در حال تکمیل و …

آسمان تهران فردا ۱۱ خرداد ماه آفتابی با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۱۲ خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۱۳ خرداد ماه) آفتابی و با حداقل دمای ۲۳ درجه و با حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

نظرات