چگونگی مشاوره حقوقی با وکیل متخصص

0

چگونگی مشاوره حقوقی با وکیل متخصص

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری _ در روزمره زندگی افراد بسیاری دچار مشکلات عدیده حقوقی می شوند که برای حل مشکلات حقوقی خود بدنبال یافتن راه چاره می باشند تا به بهترین شکل ممکن در راسای احقاق حق خود قدم بردارند.

بهترین روش قبل از هر اقدامی مشاوره حقوقی با یک وکیل متخصص می باشد که بتواند بهترین راهکار را در جلسه مشاوره حقوقی ارائه دهد.

مشاوره حقوقی

وکلای دادگستری معمولا به دو روش به موکلین خود مشاوره ارائه می دهند:

  1. مشاوره حقوقی حضوری
  2. مشاوره حقوقی تلفنی

در هر دو نوع مشاوره کیفیت به یک شکل می باشد و در دفتر وکالت وکیل حمیرا پارسا خدمات مشاوره حقوقی با بالاترین کیفیت و با مطالعه دقیق پرونده و شنیدن اظهارات مراجعین ارائه می شود، تا افراد بهترین راه حقوقی را انتخاب کنند تا نتیجه مثمرثمر را بدست بیاورند.

دریافت مشاوره از یک وکیل باتجربه در زمینه های مختلف حقوقی  راه را برای بسیاری از مراجعین هموار می‌کند. بسیاری از افراد صلاح را در این می بینند که بصورت حضوری به دفتر وکالت مراجعه کنند و بصورت رودرو با وکیل ملاقات داشته باشند زیرا احساسشان بر این است که حضوری بهتر می توانند مشکل حقوقی خوذ را به وکیل منتقل کنند و یا مدارکی را که به همراه دارند را ارائه دهند تا وکیل با مطالعه انها مشاوره حقوقی کامل تری ارائه دهد. در صورتی که در مشاوره حقوقی تلفنی هم کیفیت مشاوره به همان شکل می باشد و موکل می تواند مدارک خود را قبل از زمان مشاوره از طریق واتساپ برای وکیل ارسال کند و بعد از مطالعه وکیل جهت گرفتن مشاره تماس بگیرد.

مشاور حقوقی کیست؟

مشاوره حقوقی

فرد حقوقی مثل وکیل که، به کلیه امور کیفری، حقوقی، خانواده، آیین‌نامه‌ها، قوانین، آرای وحدت رویه قضایی به‌خوبی آشنایی و آگاه می باشد.البته در بسیاری از موسسات از دانش اموخته حقوق، نه وکیل جهت مشاوره حقوقی استفاده می شود که برخلاف بسیاری از موسسات حقوقی، در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی فقط توسط وکلای پایه یک انجام می شود.

مشاوره حقوقی با کیفیت با وکیل پایه یک

به پاسخ سوالات حقوقی خود را در یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل یوسف اباد و مشاور حقوقی با تجربه دست پیدا کنید.جلسه ای حضوری بین وکیل و موکل جهت مشاوره یک موضوع حقوقی تا توجیه کامل مراجعه کننده در مورد مشکل حقوقی خود، و دریافت راه کارهای اصولی در راستای احقاق حق و رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده های قضایی.

این روزها با توجه به مشکلات معیشتی و رشد بالای تورم بسیاری از افراد دچار مشکلات حقوقی می شوند که برخی برای رفع این مشکلات گاه روش مسالمت آمیزی را در پیش می‌گیرند؛ اما در مواقعی طرفین از حق خود کوتاه نمی‌آیند. ناگزیر برای دست یافتن به حقوق از دست رفته خود به دنبال وکیل دادگستری می باشند. با این وجود کم‌اند از وکلای خوبی که افراد می‌توانند در شهر خود به آن‌ها اعتماد کنند. تهران نیز از جمله شهرهای پر دغدغه است و جستجو برای یافتن یک وکیل خوب تهران امری مشکل است. پیدا کردن بهترین وکیل در شهر یا به طور اختصاصی‌تر وکیل خوب تهران، کاری آسان نبوده و در گرو دانستن مباحث مختلفی است. در درجه‌ نخست می‌بایست برای یافتن بهترین دفتر وکالت، به تبیین مفهوم شخص وکیل و نیز وکالت، پرداخت.

از جمله خدمات ارائه شده در دفتر وکالت وکیل حمیرا پارسا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دعاوی کیفری

دعاوی کیفری از آن دسته دعاوی هستند که مربوط به جرم، جنایات و مجازات‌های و مسئولیت‌های کیفری هستند. منظور از جرم، هرگونه انجام فعل یا ترک فعلی است که در قوانین مربوطه، خلاف مقرر گشته‌اند.

دعاوی حقوقی خانواده

از شایع‌ترین پرونده‌هایی که توسط وکلای مستقر دفاتر وکالت در دادگاه خانواده مورد بررسی قرار می‌گیرد، دعاوی حقوقی خانواده است. از این رو شخصی تحت عنوان وکیل خوب تهران که در بهترین دفتر وکالت به انجام مراحل مربوطه می‌پردازد از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به این‌که دعاوی مربوط به خانواده یکی از مهم‌ترین و شایع‌ترین دعاوی مورد بررسی است، قانون‌گذار نیز قوانین متعددی پیرامون این مورد ثبت کرده است و همواره با توجه به شرایط، اصلاحات و الحاقاتی را به آن می‌افزاید. از این رو رجوع به وکیلی که به روز باشد و از قوانین جدید آناً مطلع باشد، امری منطقی به نظر می‌رسد.

یکی از دعاوی رایج خانواده، طلاق توافقی می باشد که در مجتمع های قضایی خانواده به آن رسیدگی می شود مراحل طلاق توافقی اندکی با سایر انواع طلاق ها متفاوت می باشد که زوجین قبل از طرح دادخواست در مراکز مشاوره ، بهزیستی مراجعه نموده و مراحل مشاوره را طی نموده و پس از صدور گزارش مرکز مشاوره دایر بر عدم سازش نسبت به ثبت دادخواست طلاق اقدام نمایند.

دعاوی حقوقی ملکی

از آن سو که املاک و مستغلات بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری در کشور را تشکیل می‌دهد، دور از ذهن نیست که بخش اساسی پرونده‌های موجود در دادسرا مربوط به امر مشکلات حقوقی در این زمینه باشد.
از جمله مهم‌ترین مواردی که می‌توان جهت رفع و رجوع آن‌ها به بهترین دفتر وکالت یوسف آباد مراجعه کرد:

  • درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار
  • فسخ قرار دادهایی که از نظر قانونی دارای نقض هستند
  • فک رهن و سندهای ضمانتی
  • افزایش یا کاهش میزان اجاره بها از نظر عرف حاکم بر جامعه
  • مسئله مربوط به انتقال مالکیت از شخصی به شخص دیگر
  • درخواست سرقفلی و نیز مسائل مربوط به کسب و کار در مکان‌های تجاری
  • تخلیه اماکنی که به دلیل مشتمل بودن بر قوانین خاص به حال خود رها شده‌اند.

مشاوره حقوقی

و دیگر دعاوی مربوط به مسائل حقوقی ملکی که می‌توان توسط شخص مد نظر یا وکیل خوب تهران مورد پردازش قرار داد.
شرح مختصری بود از ارائه انواع مشاوره حقوقی، خدمات حقوقی دفر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل دانشکده حقوق دانشگاه تهران و عضو رسمی کانون وکلای مرکز با بیش از یک دهه سابقه در امور حقوقی.

جهت مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی و ارجاع کلیه دعاوی حقوقی با شماره های زیر تماس بگیرید و یا با هماهنگی قبلی به دفتر وکالت مراجعه نمایید.

۰۲۱۸۸۵۵۴۵۸۰

۰۹۱۲۳۶۶۶۹۲۸

همراهان گرامی همچنین می توانید جهت مشاهده مطالب حقوقی، پرسش و پاسخ به وب سایت رسمی وکیل حمیرا پارسا https://parsalaw.ir  مراجعه نمایید.

نظرات