مدل های جدید شال عروسکی دخترانه و زنانه با طرح کارتونی ۱۴۰۱

0

شال عروسکی دخترانه ۱۴۰۱ : امروزه شال و روسری یکی از مهم‌ترین بخش‌های سبک لباس پوشیدن تمامی خانم‌های ایرانی و چه بسا فشن بلاگر‌های خارجی به حساب می‌آید. و در نتیجه هر خانم خوش‌پوشی باید بداند که در هر فصل از سال و متناسب با لباسی که بر تن می‌کند از چه روسری و شالی باید استفاده کند. از طرفی طرح‌های عروسکی یکی از طرح‌های تازه و بروز برای شال و روسری هستند که در مدل های جدید شال عروسکی ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ را برای شما گردآوری کردیم. با ما همراه باشید.

شال عروسکی دخترانه 1401

راهنمای خرید

طرح‌های متنوع و جذاب یکی از برتری‌های مدل‌های فانتزی نسبت به باقی انواع شال و روسری‌ست. ما به سراغ خرید شال فانتزی یا روسری فانتزی می‌رویم چرا که طرح‌های زیبا و غیر کلیشه‌ای دارند. پس ابتدا به طرح روی شال یا روسری خوب دقت کنید. با خود فکر کنید که می‌خواهید این شال و یا روسری را با چه لباس‌های دیگری استفاده کنید؟ دقت کنید که اگر طرح روی شال و روسری شما با طرح‌‌های مانتو یا حتی کفش شما هماهنگی داشته باشند، شما خوش پوش‌تر به نظر می‌رسید.

انواع شال فانتزی

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که طرح مناسب خود را برای شال و روسری خود پیدا کرده باشید، اما در بین رنگ‌ها به مشکل خورده باشید. واقعاً بهتر است کدام را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ برای شال و روسری، بهتر است رنگ شال یا روسری:

با یکی از اجزای دیگر لباس‌های شما ست شود. برای مثال می‌توانید دکمه‌های پالتوی خود را با طرح شال خود ست کنید. و به ترکیبی عالی برسید. دقیقاً هم‌رنگ مانتو و شلوار شما نباشد.

شال و روسری فانتزی

شال فانتزی دخترانه تابستانی ۲۰۲۲

زمانی که از شال‌هایی که دقیقاً همرنگ لباس‌هایتان هستند استفاده می‌کنید به ترکیبی خسته کننده در ظاهرتان می‌رسید.
رنگ‌ مکمل مانتو و شلوار شما باشد. در دنیای مد، رنگ‌های مکمل رنگ‌هایی هستند که در ترکیب با هم چشم نواز هستند و اکثر فشن بلاگرها در عکس‌های خود از این ترکیب رنگ‌ها استفاده می‌کنند تا جذابیت عکس‌ها بیشتر شود.

جدیدترین انواع مدل های شال عروسکی تابستانی دخترانه ۱۴۰۱

شال تابستانی فانتزی

شال مناسب تابستان

 مدل جدید شال تابستانی با طرح کارتونی

شال‌های فانتزی و روسری‌های فانتزی مختلف با جنس‌های بسیار متنوع مثل نخی، حریر، ابریشم و … در بازار موجود هستند. سعی کنید جنسی با کیفیت را شناسایی کنید و آن را بخرید تا ماندگاری بالاتری داشته باشد، در تابستان به سراغ جنس حریر بروید.

شال شیک اسپرت

شال و روسری تابستانی باید ایستایی خوبی دارا باشد و بر روی سر خانم ها به خوبی بایستد. لیز خوردن شال و روسری تابستانی مشکلی است که دامنگیر خانم ها در فصل تابستان می شود و به شدت آن ها را اذیت می کند. بنابراین ابتدایی ترین و مهم ترین ویژگی یک شال و روسری تابستانی مناسب، ایستادگی آن می باشد.

روسری تابستانی فانتزی

شال عروسکی زنانه با طرح انیمیشنی

دومین نکته مهم خرید شال و روسری تابستانی با قواره مناسب یعنی ۹۰ در ۹۰ می باشد. روسری و شال بزرگ تر از این اندازه به هیچ عنوان مناسب فصل تابستان نیستند و به دور گردن خانم ها پیچیده و به شدت گرمای تابستان را غیر قابل کنترل می کنند. سومین نکته مهم توجه به خرید عمده شال و روسری تابستانی خوش رنگ با طرح ها متنوع و رنگ هایی روشن برای فصل تابستان می باشد. این گونه شال ها به علت خنک بودن و زیبا بودن، در بین نوجوانان و جوانان طرفدار زیادی دارد.

جنس شال تابستانی

شال عروسکی شیک

مقنعه شیک

نظرات