عکس و فیلم/ ازدواج مهدی طارمی در ایران + همسر انگلیسی مهدی طارمی کیست؟

0

عکس و فیلم/ ازدواج مهدی طارمی در ایران با دختر تاجر انگلیسی ثروتمند + همسر انگلیسی مهدی طارمی کیست؟ در ادامه عکس های عقد و ازدواج مهدی طارمی بازیکن سابق فوتبال پرسپولیس و ملی پوش کشورمان در خرداد ۱۴۰۱ را می بینید

ازدواج مهدی طارمی

ازدواج مهدی طارمی در ایران با دختر تاجر انگلیسی

مهدی طارمی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و فعلی باشگاه پورتو قرار است به زودی ازدواج کند و بر اساس اخرین خبر از برگزاری مراسم عق و ازدواج این بازیکن فوتبال، او قرار است مراسم ازدواجش را در بلوشهر و یا اصفهان برگزار کند.

البته طارمی پس از انتشار خبر ازدواجش در یک استوری با کنایه گفته: منتظریم که روز مراسم رو هم اعلام کنید! او هم اکنون در ایران حضور دارد و پس از پایان فصل در سفری به ایرانحالا نزد خانواده اش هست تا دیداری تازه کند.

خبرانلاین نوشت: مهدی طارمی با یکی از ایرانی‌ هایی که در لندن زندگی می‌کند، نامزد کرد. هنوز اطلاعات زیادی در این زمینه به دستمان نرسیده ولی همسر طارمی در لندن بزرگ شده و پدرش تاجر است. مهدی طارمی سال گذشته بعد از گلزنی حرف p را نشان می‌دهد و ظاهرا این حرف، اول اسم همسرش است.

طارمی بعد از پایان دادن به فصل سنگین فوتبالی خود در پورتو، قصد دارد مراسم عروسی خود را در بوشهر یا اصفهان برگزار کند. خبر رسیده او و همسرش مشغول تدارک در این زمینه هستند و به زودی مراسم عروسی خود را برگزار می‌کنند.

ازدواج مهدی طارمی در ایران با دختر تاجر انگلیسی

همسر انگلیسی مهدی طارمی کیست؟

گفتنی است که ایشان قبل از این ماجرا با سحر قریشی در رابطه بود و عکس های لورفته دو نفره و فیلم های خرید با هم حواشی زیادی را به دنبال داشت که البته این دو به نامزدی و عقد نرسیدند و از هم جدا شدند و سحر قریشی هم اکنون با تتلو نامزد کرده است.

طارمی هم قصد دارد به زندگی مجردی خود پایان دهد و متاهل شود.

به هر حال آرزوی خوشبختی برای بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان داریم و عکس و فیلم های عقد و ازدواج نیز بعد از برگزاری احتمالی اطلاع رسانی میشود.

درخشش در پورتو

مهدی طارمی (زادهٔ ۲۷ تیر ۱۳۷۱ در بوشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران در پست مهاجم است که برای باشگاه پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

این فوتبالیست در باشگاه پرسپولیس در دو فصل پیاپی ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر ایران و نیز در ۹۶–۱۳۹۵ بازیکن سال فوتبال ایران شد. او سپس در الغرافه قطر و ریو آوه پرتغال هرکدام یک فصل بازی کرد و به باشگاه پورتو انتقال یافت. طارمی در ریو آوه در فصل ۲۰–۲۰۱۹ بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال شد. او در فصل ۲۱–۲۰۲۰ نیز با ثبت بیشترین پاس گل فصل، در ترکیب منتخب لیگ برتر پرتغال قرار گرفت و بهترین گل لیگ قهرمانان اروپا ۲۱–۲۰۲۰ را در مقابل چلسی با ضربهٔ برگردان به ثمر رساند که این گل نامزد دریافت جایزه پوشکاش فیفا سال ۲۰۲۱ شد.

وی در ردهٔ ملی از سال ۱۳۹۴ به تیم ملی ایران دعوت شد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از بازیکنان کلیدی در صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ بود. او در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در ترکیب اصلی ایران حضور داشت.

او در حال حاضر یکی از بهترین مهاجم‌های ۱۰ لیگ برتر اروپایی است

نظرات