خرید هدایای تبلیغاتی میناکاری اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

0

خرید میناکاری

میناکاری چیست؟ میناکاری اصفهان هنری است که تاریخ پیدایش آن به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش باز می گردد که بر روی ظروف برنجی، جواهرآلاتی مثل طلا و نقره و سپس مس انجام می گرفت. میناکاری روی مس اصفهان شهرت بسیار زیادی دارد و در ساخت آن از بهترین رنگ های پودری و ورقه مسی با ضخامت بسیار مناسب استفاده می گردد. میناکاری استاد اسماعیلی به عنوان برترین برند در داخل کشور مطرح می باشد که در ساخت این ظروف استاد مرتضی اسماعیلی از چندین دهه تجربه خود در این عرصه استفاده نموده اند. خرید میناکاری اصفهان در بین مردم کشورمان از استقبال خوبی برخوردار بوده و از این رو بازار میناکاری اصفهان جایگاه ویژه ایی دارد. گاهی اوقات به این نوع میناکاری که ساخته شده از رنگ های پودری میناکاری کشور آلمان و بهترین و خالص ترین ورقه های مسی است، میناکاری پیشرفته هم می گویند. ظروف میناکاری شده به حدی از زیبایی بالایی برخوردار هستند که استفاده از آنها به عنوان ظروف دکوری و تزئیناتی در طی چند سال اخیر گسترش زیادی پیدا کرده است.

 میناکاری اصفهان

صنایع دستی اصفهان مانند برگ زرینی در فرهنگ و هنر این مرز و بوم جای دارد. خرید صنایع دستی هم به منظور استفاده شخصی و هم به منظور تهیه هدیه در مناسبت های مختلف پیشنهاد می گردد. ظروف صنایع دستی مانند میناکاری روی مس،فیروزه کوبی،خاتم کاری،قلمزنی،تشعیر،مس و پرداز، نقره نما، ملیله کاری،تندیس میناکاری،ترمه، الماس تراش و هدایای تبلیغاتی اصفهان در بین مردم عزیز کشورمان شناخته شده است.

تماس با واحد فروش : ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲   –  ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان

ظروف میناکاری تزئینی به شکل رومیزی یا پایه دار در داخل ویترین و بوفه یا به شکل دیوارکوب بر روی ستون یا در داخل قاب های چوبی بسیار نفیس استفاده می شوند. اخیرا در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی، نسبت به تولید تندیس های میناکاری نفیس مناسب برای مناسبت های مختلف اقدامات جدی صورت گرفته است و اساتید میناکاری اصفهان، ذوق و خلاقیت و تجربه بی نظیر خود را در ساخت این هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس ها به کار گرفته اند. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان بزرگترین مرکز تولیدی و پخش ظروف میناکاری شده در کشور، فروش تکی محصولات و عمده هدایای تبلیغاتی را امکان پذیر ساخته و قیمت ها را تا حد زیادی تعدیل کرده است. فروشگاه بازار مینا به ازای خرید عمده میناکاری، تخفیف ویژه و نصب پلاک تجاری بر روی هدایای تبلیغاتی یا تندیس ها را در نظر گرفته است. این محصولات به دلیل برخورداری از ایده های خلاقانه در ساخت و مواد اولیه بسیار با کیفیت، نسبت به نمونه های خارجی تأثیرگذاری بیشتر روی مشتریان داشته و ماندگاری بالایی دارند.

میناکاری اصفهان

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی اصفهان نیاز تمامی سازمان و شرکت های مختلف کشور است که نه تنها برای تبلیغات و بازاریابی بلکه برای جذب و نگهداری مشتریان هم به آنها نیاز دارند. از زمانی که مفهوم هدیه تبلیغاتی رواج پیدا کرده تاکنون انواع مختلفی از این محصولات ساخته شده اند. با توجه به فعالیت اختصاصی هر کسب و کار در صنایع مختلف، هدایای تبلیغاتی اصفهان هم فرم مخصوص به خود را دارند و هدایای تبلیغاتی صنایع کاری مختلف قابل استفاده برای صنایع دیگر نیستند و محدودیت در تنوع و ایده های ساخت خلاقانه به شدت احساس می شود. با پیدایش ایده و ساخت هدایای تبلیغاتی صنایع دستی این مشکلات به طور کامل رفع شدند. هدایای تبلیغاتی خاص یک نوع کسب و کار نیستند و تمامی مشاغل، سازمان ها، ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی کشور می توانند از آن استفاده کنند. هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت هستند و نیاز به صرف هزینه های گزاف نیست. هدایای تبلیغاتی جدید و خلاقانه بوده و قابل استفاده برای تقدیر از کارمندان نمونه، اسپانسری مراسمات، جشنواره ها و همایش های گوناگون برای تقدیر از افراد برگزیده می باشند. هدایای تبلیغاتی لاکچری با استفاده از بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین صنایع دستی کشور را فقط در بازار مینا پیدا خواهید کرد. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان تولید کننده بزرگ هدایای تبلیغاتی لوکس صنایع دستی در کشور، با عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه ها، قیمت ها را تا حد زیادی کاهش داده است. شرکت های سراسر کشور می توانند با خرید عمده هدایای تبلیغاتی اصفهان و دریافت تخفیف های استثنایی، محصولاتی مقرون به صرفه تر خریداری کنند. ضمنا کارشناسان این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان برای خرید و سفارشی سازی این محصولات می باشند.

میناکاری اصفهان

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی چیست؟ صنایع دستی هر کشور بدون دخالت دستگاه یا با کمترین میزان دخالت و کاملا برخاسته از نبوغ، خلاقیت، هنر دست و ظرافت کاری اساتید و هنرمندان آن است و بهترین سفیر فرهنگی، هنری، تمدن و آداب و رسوم آن جامعه می باشد. صنایع دستی ایران حدود نیمی از صنایع دستی جهان را به خود اختصاص داده است و از این تعداد تقریبا نیمی از آن مربوط به صنایع دستی اصفهان هستند. به همین دلیل جای تعجب نیست که اصفهان را پایتخت صنایع دستی ایران می دانند. علاقه مندان به صنایع دستی روز به روز در حال افزایش هستند چرا که هدف اصلی اساتید و هنرمندان شاخه های مختلف صنایع دستی، نزدیکتر شدن به سلیقه نسل امروز است و این را می توان به وضوح در تولید محصولات صنایع دستی مشاهده کرد. صنایع دستی پرفروش کشور در حال حاضر، میناکاری، خاتم کاری، مس و پرداز، فیروزه کوبی، قلمزنی و امثالهم هستند که تنوع بی نظیر و ماندگاری بسیار بالا و زیبایی خارق العاده از دلایل اصلی آن به شمار می رود. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا با تکیه بر تخصص و دانش نیروهای بومی این استان و احداث کارگاه های تولیدی اختصاصی، توانسته صنایع دستی برجسته و بسیار شاخصی همچون میناکاری را زیر نظر استاد مرتضی اسماعیلی تولید کرده و با عرضه مستقیم آنها، قیمت نهایی را بسیار کاهش دهد. تمامی صنایع دستی فروشگاه بازار مینا دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا بوده و در خرید عمده مشمول تخفیف های زیادی خواهند بود. اگر به دنبال فروشگاهی مطمئن برای خرید صنایع دستی هستید، بازار مینا انتخاب درجه یک شما خواهد بود. هدایای تبلیغاتی میناکاری و تندیس های مناسبتی مختلف آن، محصولات جدید صنایع دستی اصفهان هستند که با تنوع بسیار زیاد و مناسب برای تمامی شرکت و سازمان ها، در فروشگاه بازار مینا به فروش می رسند. صنایع دستی میناکاری فروشگاه بازار مینا با تضمین کیفیت و مرغوبیت برای مردم عزیز کشورمان طراحی و تولید شده است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

نظرات