اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل هفتم جوکر فینال دوم + بازیگران فینال دوم جوکر

0

مهمانان فصل هفتم جوکر فیلیمو با اسامی بازیگران فصل هفتم فینال دوم برنامه جوکر و عکس و بیوگرافی مهمانان و بازیگران فصل ۷ جوکر فینال دوم با معرفی برنده فصل هفتم (۷) سریال جوکر با حضور بازی کمدین ها و بازیگران معروف در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل هفتم جوکر فیلیمو فینال دوم + بازیگران فینال دوم جوکر

اسامی و بیوگرافی مهمانان فصل هفتم جوکر فینال دوم + بازیگران فینال دوم جوکر

مهمانان و بازیگران فصل هفتم جوکر فینال دوم جوکر مشخص شدند و امیرمهدی ژوله ، سیروس میمنت ، حامد آهنگی ، امین حیایی ، غلامرضا نیکخواه ، هومن برق نورد ، سام درخشانی ، علیرضا استادی ، یوسف صیادی از جمله شرکت کنندگان مهمانان و بازیگران فصل هفتم جوکر در بخش دوم فینال می باشند

مهمانان فینال دوم جوکر سیروس میمنت و امیر مهدی ژوله به عنوان اولین مهمانان فینال دوم « جوکر » معرفی شدند

رئالیتی شوی جوکر تاکنون شش فصل خود را پشت سر گذاشته و حالا در خرداد ماه ۱۴۰۱ قرار است که فصل ۷ برنامه جوکر با حضور فینالیست های قبلی و کمدین هایی که بیشار محبوبیت داشتند از فیلیمو پخش شود.

فصل ششم برنامه جوکر که بخش اول فینال جوکر بود با برنده شدن محمدرضا علیمردانی به اتمام رسید که در لینک زیر قسمت آخر فصل ششم جوکر را ببینید:

رئالیتی شوی جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی با میزبانی و اجرای سیامک انصاری است که در از آذر ماه ۱۴۰۰ از طریق سرویس استریمینگ فیلیمو شروع به پخش کرده و تاکنون چهار فصل آن با حضور بازیگران و چهره های سینما از پلتفرم فیلیمو پخش شده است.
جوکر یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر واقع‌نما است که توسط احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی کارگردانی شده‌است. این مجموعه از ۶ آذر ۱۴۰۰ در سرویس استریمینگ فیلیمو به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شده‌است

مراحل بازی

تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در یک اتاق در بسته برای خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده‌است.

نسخه خارجی جوکر

مسابقه جوکر برنامه‌ای است برگرفته از یک بازی معروف جهانی. در این بازی باید دیگران را خنداند و در عین حال نخندید. اولین بار یکی از مطرح‌ترین چهره‌های کمدی ژاپن این بازی را ابداع کرد و با نام Documental آن را ساخت. پس از موفقیت برنامه، شرکت آمازون پرایم ویدئو امتیاز آن را خرید و با نام LOL مخفف Last One Laughing اقدام به ساختن نسخه‌های اختصاصی آن در کشورهای مختلف کرده است.

حامد آهنگی در فصل هفتم جوکر فینال دوم

مهمانان فصل هفتم جوکر فینال دوم

حامد آهنگی بازیگر، مجری و کارگردان تلویزیون در فصل هفتم رئالیتی شوی «جوکر» حضور دارد

«جوکر» کاری‌ست از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید که به صورت اختصاصی برای فیلیمو تولید شده است.

سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. این رئالیتی شو دارای چندین فصل است که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می‌پردازند.

سیروس میمنت

بازیگران فینال دوم جوکر

سیروس میمنت مهمان جوکر ۵ متولد ۱۳۳۹ است و در شهر کرمانشاه بدنیا آمد است. وی می گوید : در یک محله فقیرنشین کرمانشاه به دنیا آمدم، پدرم معلم مکتب خانه بود و به زبان انگلیسی و فرانسوی تسلط داشت، همه ۱۰ نفر خانواده در یک اتاق ۱۲ متری زندگی می‌کردیم و به دلیل ناتوان بودن پدر برای کار کردن، من که فرزند سوم خانواده بودم به همراه برادر بزرگترم مسئولیت خانه را بر‌عهده گرفته بودیم. و هنوز به سن و سال مدرسه نرسیده بودم که کار می‌کردم.

امیرمهدی ژوله

اسامی بازیگران فصل هفتم جوکر فیلیمو فینال دوم + بازیگران فینال دوم جوکر

امیرمهدی ژوله (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۵۸) فیلم‌نامه‌نویس، هنرپیشه و روزنامه‌نگار ایرانی است. وی از نویسندگان سریال‌های طنز مهران مدیری می‌باشد.

شروع فعالیت وی از نویسندگی مطبوعاتی بود، سپس وارد نویسندگی سینما و تلویزیون شد. پس از آن با استند آپ کمدی، محبوبیتش افزایش یافته و به عنوان هنرپیشه نیز وارد سینما و تلویزیون و شبکه‌های نمایش خانگی شد.

  • امین حیایی غلامرضا نیکخواه
  • هومن برق نورد
  • سام درخشانی
  • علیرضا استادی
  • یوسف صیادی از جمله شرکت کنندگان مهمانان و بازیگران فصل هفتم جوکر در بخش دوم فینال هستند

نظرات