جدیدترین مدل‌های دوچرخه دخترانه ۲۰۲۲ با قیمت فوق‌العاده

0

دوچرخه یا بایسیکل که در بزرگسالی یک وسیله نقلیه راحت و دوست‌دار محیط زیست به‌حساب می‌آید؛ در کودکی به‌عنوان یک وسیله بازی و سرگرمی محسوب می‌شود. یکی از دوست داشتنی‌ترین بخش خاطرات کودکی اکثر افراد، دوچرخه سواری در پارک به‌همراه دوستان است. همچنین گفته می‌شود که دوچرخه‌سواری یکی از بهترین ورزش‌های هوازی به حساب می‌آید؛ به‌خصوص برای کودکان که انجام ورزش‌های سنگین برای آن‌ها توصیه نمی‌شود. دوچرخه‌سواری باعث می‌شود که کودک شما فعالیت و تحرک بیشتری داشته باشد و در نتیجه دچار عواقب کم‌تحرکی نظیر، چاقی و یا حتی افسردگی نشود. به‌نظر می‌رسد که یکی از مؤلفه‌های داشتن یک کودک خوشحال، دادن فضا و امکانات کافی برای بازی، سرگرمی، کشف و شناخت محیط و خود است. بنابراین دوچرخه دخترانه برای دختربچه عزیز شما، یک هدیه به‌ یاد ماندنی به شمار می‌آید که فواید زیادی برای او دارد. نکات بسیاری به هنگام خرید یک دوچرخه بچه‌گانه باید در نظر گرفته شوند که جنسیت کودک شما، یکی از آن‌هاست. خوب است بدانید که این نوع دوچرخه کودک از جهات مختلف با دوچرخه پسرانه تفاوت دارد. در ادامه تفاوت‌های میان دوچرخه دخترانه و پسرانه  را برای شما شرح خواهیم داد و همچنین جدیدترین مدل‌های پرطرفداراین دوچرخه‌های دخترانه را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. تا در هنگام خرید دوچرخه دخترانه، بهترین گزینه را انتخاب کنبد.

مدل‌های دوچرخه دخترانه

ویژگی‌های یک دوچرخه خوب دخترانه

ممکن است تصور کنید یک دوچرخه دخترانه خوب، دوچرخه‌ای است که صورتی رنگ است که پر از استیکر‌ها و نقش و نگار‌های انیمیشنی است. اما جدا از کلیشه‌های جنسیتی، آن چیزی که در ابتدا باعث شده است که شرکت‌ها تصمیم به ساخت دوچرخه بر اساس جنسیت افراد بگیرند؛ تفاوت‌های فیزیکی است. معمولاً دختران نسبت به پسران، بالاتنه و دست‌های کوتاه‌تری دارند. به‌طور معمول پا‌های یک دختر از یک پسر، بلندتر بوده و لگن بزرگ‌تری نیز دارند. از دیگر تفاوت‌های فیزیکی می‌توان به کوتاه‌تر بودن عرض‌ شانه در دختران نسبت به پسران اشاره کرد. همه این‌ها دلایلی هستند که بهتر است دختران و پسران هر کدام، دوچرخه‌ای که با توجه به ویژگی‌های فیزیکی آن‌ها طراحی شده است را خریداری نمایند. بنابراین یک دوچرخه خوب دخترانه، دوچرخه‌ای است که در طراحی آن به تمامی این تفاوت‌ها توجه شده است. در ادامه با برخی از ویژگی‌های این بایسیکل‌های خوب آشنا خواهید شد.

مدل‌های دوچرخه دخترانه

  • ساختار فریم: همان‌طور که گفته شد، دختران بالاتنه و دست‌های کوتاهی دارند؛ به‌همین خاطر ساختار فریم دوچرخه دخترانه اولین چیزی است که آن را از سایر انواع دوچرخه‌ها متمایز می‌سازد. در فریم دوچرخه‌های دخترانه باید دقت شود، لوله‌ای که زین بایسیکل را به فرمان آن متصل می‌کند؛ دارای یک انحنا به سمت پایین باشد. در حالی که در نوع پسرانه، این میله به‌صورت موازی با زمین است و بدون هیچگونه انحنایی، زین را به فرمان متصل می‌سازد. البته خوب است بدانید که در برخی دوچرخه‌های دخترانه، ممکن است که میله مذکور انحنا نداشته باشد؛ اما کوتاه‌تر از نوع پسرانه باشد. پس اولین ویژگی یک دوچرخه دخترانه خوب، انحنا یا کوتاهی میله متصل‌کننده زین به فرمان است.
  • طول فرمان: همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ به طور طبیعی عرض‌شانه دختران از پسران کم‌تر است. بنابراین برای راحتی بیشتر جهت گرفتن فرمان و جلوگیری از وارد آمدن هرگونه آسیب، فرمان یک دوچرخه دخترانه خوب نسبت به نوع پسرانه آن طول کم‌تری دارد.
  • شکل و پهنای زین: همان‌طور که می‌دانید در آناتومی بدن دختران نسبت به پسران، لگن پهن‌تر است. بنابراین یک زین با پهنای کم، می‌تواند مشکل‌زا باشد و تمرکز دختربچه شما را به هنگام دوچرخه سواری به‌هم بزند. به‌همین خاطر است که در طراحی یک دوچرخه دخترانه خوب، زینی با پهنای بیشتر در نظر گرفته می‌شود.
  • وزن کم: معمولاً وقتی بچه‌ها از دوچرخه سواری خسته می‌شوند؛ از آن پیاده شده و دوچرخه خود را به‌دست گرفته و با هل دادن راهی خانه می‌شوند. اگر در این میان، وزن دوچرخه زیاد باشد؛ کودک شما قادر نخواهد بود که به هنگام خستگی این‌کار را انجام دهد. همچنین خوب است بدانید که دوچرخه‌های سنگین وزن، راندمان و سرعت پایینی دارند و برای حرکت به نیرو و تلاش بیشتری نیاز دارند. این مسأله می‌تواند برای فرزند شما، به شدت دل‌سرد‌کننده باشد. یک دوچرخه دخترانه و یا پسرانه خوب، وزن کمی داشته و در نتیجه آن، سرعت بیشتری دارد.

بررسی قیمت دوچرخه‌های دخترانه در مقایسه با دوچرخه پسرانه

ممکن است تعجب کنید که بدانید قیمت دوچرخه دخترانه با دوچرخه پسرانه تفاوت دارد! واقعیت این است که معمولاً برای جلب نظر و توجه دختر بچه‌ها در دوچرخه‌های دخترانه از تایر‌های رنگی، گریپ‌های رنگی، متعلقاتی نظیر سبد و صندوق، تزئینات جذاب و… استفاده می‌شود. چنین آیتم‌هایی، هزینه زیادی بر روی دست شرکت‌های سازنده می‌گذارد. به‌همین خاطر، دوچرخه‌های دخترانه نسبت به دوچرخه‌های پسرانه که هم‌مدل و هم‌سایز هستند؛ معمولاً قیمت بالاتری دارند.

مدل‌های دوچرخه دخترانه

مدل‌های جدید دوچرخه‌های دخترانه را بیشتر بشناسید

برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب ممکن را میان ده‌ها دوچرخه از برند‌های مختلف داشته باشید؛ آشنایی با مدل‌های جدید و پرطرفدار همیشه کمک‌کننده است. در ادامه شما با ۴ مورد از مدل‌های جدید دوچرخه دخترانه، آشنا خواهید شد.

  • دوچرخه کودک قناری مدل جنی

برند ژاپنی قناری، با بیش از ۴ دهه سابقه حضور در بازار ایران یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما به حساب می‌آید. دوچرخه برند قناری (CANARY) مدل جنی (Jenny) یک دوچرخه دخترانه بسیار با کیفیت از یک برند معتبر است که دارای طراحی به خصوصی است که به هنگام سواری، حجم بالایی از احساس راحتی را به کودک شما می‌بخشد. این دوچرخه دارای بدنه‌ای از جنس استیل با مقاومت بالا و قابل توجهی است.

  • دوچرخه دخترانه تراویس

دوچرخه دخترانه تراویس (Travis girl bike) قطعاً یکی از محصولاتی است که با ظاهر زیبایی که دارد؛ مورد توجه کودک شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر استفاده از رنگ‌های چشم‌نواز و جذاب و همچنین طراحی زیبا، دوچرخه بچه‌گانه مدل دخترانه تراویس دارای متعلقات بسیار دوست داشتنی‌ای نیز می‌باشد که هر دختر بچه‌ای به آن علاقه دارد. به‌عنوان مثال؛ سبد تعبیه شده در جلو و صندوق قرار گرفته در پشت، برای بازی و سرگرمی دختر بچه شما کمک خواهند کرد. خوب است بدانید که این دوچرخه دارای پشتی، برای زین نیز می‌باشد. این ویژگی‌ای است که برای فرزند شما در امر دوچرخه سواری می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

  • دوچرخه کودک ویوا مدل باربی

این محصول برند ویوا (Viva) که برند ایرانی معتبر و نام آشنا است؛ دارای کیفیت بالا و مناسبی است. از لحاظ ظاهری نیز دوچرخه دخترانه ویوا مدل باربی (Barbie) با ترکیب رنگ‌های بنفش و سفید، توانسته است مورد توجه کودکان بسیاری قرار بگیرد. دوچرخه کودک ویوا نیز دارای پشتی، سبد و صندوق است. خوب است بدانید که این برند ایرانی، محصولات خود را با قیمتی مقرون به‌صرفه و اقتصادی ارائه می‌دهد.

  • دوچرخه کودک قناری مدل گلکسی

پیش‌تر با دوچرخه دخترانه مدل جنی این برند آشنا شدید. خوب است بدانید که دوچرخه دخترانه مدل گلکسی (Galaxy) برای دختر بچه عشق سرعت شما، یک انتخاب مناسب است. چراکه با داشتن فریمی از جنس منیزیم؛ یک بایسیکل بسیار سبک و تیز به‌حساب می‌آید. دوچرخه قناری مدل گلکسی، در رنگ‌های قرمز، صورتی و آبی موجود است.

مدل‌های دوچرخه دخترانه

خرید دوچرخه دخترانه از آریا چرخ

معمولا در خصوص خرید محصولاتی به بزرگی دوچرخه، خرید حضوری به‌دلیل هزینه‌های جانبی بالا چندان توصیه شده نیست. اگر برای خرید دوچرخه دخترانه به دنبال یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید؛ اجازه دهید تا آریا چرخ را به شما معرفی کنیم. آریا چرخ با ارسال رایگان و اکسپرس، امکان پرداخت هزینه پس از تحویل در محل، تضمین کیفیت و اصالت کالا، ارائه محصولات مختلف با بهترین قیمت، فروش انواع لوازم جانبی دوچرخه سواری نظیر لباس و کلاه بهترین فروشگاه برای خرید دوچرخه به حساب می‌آید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  این فروشگاه به نشانی اینترنتی https://arya-charkh.ir/ مراجعه نمایید.

نظرات