اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پسران دریا با نقش ها +عکس ها و داستان

0

فیلم پسران دریا : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم سینمایی پسران دریا همراه با اسامی عوامل با بازی مونا فرجاد، افشین هاشمی ، یاسین حبیب پور ، و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم سینمایی پسران دریا

 

اسامی بازیگران فیلم پسران دریا با بیوگرافی و نقش ها +عکس ها و داستان

این فیلم به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی بهروز نشان، این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است که در سکوت خبری به پایان فیلمبرداری خود رسید،این فیلم در ژانر درام، خانوادگی و اجتماعی است.

خلاصه داستان فیلم پسران دریا

این فیلم در جنوب کشور اتفاق می‌افتد. در هر دو اپیزود خود نوجوانی را در محوریت روایت خود قرار داده است که به دلایلی جدا از پدر و مادر خود زندگی می‌کنند و زندگی روزمره‌شان نه در مدرسه، جایگاه معمول کودکان و نوجوانان، که بر سر نوعی کار می‌گذرد. تقابل فرهنگ،سبک زندگی، کار، روحیات و در نهایت جهان‌بینی لوچو (نوجوان شمالی) و منگوش (نوجوان جنوبی) جذابیتی روایی و بصری برای بیننده ایجاد کرد

در «پسران دریا» مونا فرجاد در کنار دو نوجوان از شمال و جنوب کشور به نام‌های یاسین حبیب‌پور و منیب بزرگ‌زاده به همراهِ پیام امیرعبدالهیان، مهنوش شیخی، حسن خلدون، علی بحری، آیسان حدّاد و افشین هاشمی بازی کرده‌اند.

فیلم پسران دریا

فیلم پسران دریا موفق به دریافت پروانه زرین بهترین بازیگر نوجوان در بخش بین‌الملل، پروانه زرین بهترین فیلمنامه در بخش بین‌الملل، پروانه زرین بهترین فیلم در بخش ملی جشنواره شد.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم پسران دریا

  • مونا فرجاد (یمنا)
  • یاسین حبیب پور
  • افشین هاشمی (اسکندر)
  • منیب بزرگ زاده
  • پیام امیرعبدالهیان
  • حسن خلدون
  • علی بحری
  • آیسان حدّاد
  • و…

زمان اکران

این فیلم به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی بهروز نشان از چهارم خرداد ماه ۱۴۰۱ اکران می شود.

مونا فرجاد،یاسین حبیب پور،منیب بزرگ زاده،پیام امیرعبدالهیان،حسن خلدون،علی بحری،آیسان حدّاد،افشین هاشمی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مونا فرجاد (یمنا)

زادهٔ ۲۵ فروردین ۱۳۶۳ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۲ با بازی در سریال مزرعهٔ آفتابگردان آغاز کرد. وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعهٔ بهاران (محصول ۱۳۶۵) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

مونا فرجاد

مونا فرجاد بازیگر اصلی فیلم پسران دریا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

رفتم جنوب برای بازی در فیلم (( پسران دریا)) همینجوری کرونا شرایط کار و سخت می کنه اما در مورد خودِ کار بگم فیلمی به ظاهر آسون ولی در باطن سخت البته کارگردان فیلم انکار می کنن سختیِ کار را. پر از خاطرات خوب و دوستی هایی که ماندگار شد و نتیجه اش شد کاری که خودم از بازی کردن در اون بسیار خوشحالم.

افشین هاشمی (اسکندر)

زاده ۱۳۵۴ در تهران کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نوازنده ایرانی است. در سال ۱۳۷۵ (در سن ۲۱ سالگی) نمایشی در جشنواره آتشکار و در سال ۱۳۷۶ نمایشی نیز در جشنواره دانشجویی اجرا نمود که برای هر یک از این نقش آفرینی ها دریافت کننده ی جایزه شد. در نهایت در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۵ سالگی نخستین بازی رسمی و حرفه ای خود را انجام داد. وی نیز مجرد است.

افشین هاشمی

دیگر عوامل

فیلمبردار : حسین جامی ، علی تقدسی ، طراح صحنه و لباس : سید احمد ساکت ، تدوین : افشین هاشمی ، موسیقی : علی صمدپور ، عنوان بندی و طراح اعلان و برنوشت : ابراهیم حقیقی ، صدابردار : داوود قلی پور ، احمد صابری ، صداگذار : ندا محسنی ، سرمایه گذاران : بهروز نشان و حسین علیمردانی

 

نظرات