جدیدترین مدل های شلوار دمپا گشاد زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

0

شلوار دمپا گشاد زنانه ۱۴۰۱ : یکی از اقسام مدل‌های شلوار است. که از کمر تا زانو تنگ و از زانو تا مچ پا گشاد است. این نوع شلوار در ایران و جهان غرب اسامی مختلفی دارد. ازجمله در غرب به آن «پاچه‌ ناقوسی» و «شیپوری» نیز می‌گویند که در ادامه این مقاله جدیدترین مدل های شیک و جدید شلوار دمپا گشاد زنانه ۱۴۰۱ – ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت

شلوار دمپا گشاد زنانه مدل جدید

راهنمای خرید

شلوار دمپا گشاد از لباس هایی است که به همه می آید. استفاده از این شلوار قدمتی حدوداً دویست ‌ساله دارد. و از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار در کشورهای مختلف بوده است. شلوار دمپا گشاد زنانه انواع مختلفی دارد و یعنی مهم نیست چاق باشید یا لاغر ، کوتاه یا بلند و با هر فرم اندامی که باشید می توانید شلوار دمپا گشاد بپوشید. شلوارهای دمپا گشاد نیز مدل های متنوعی دارند. که باید با توجه به استایل خود از میان آن ها انتخاب کنید.

شلوار دمپا گشاد زنانه مجلسی

شلوار دمپا گشاد مجلسی زنانه ۲۰۲۲

برای انتخاب شلوار دمپاگشاد مناسب باید به نکات زیر توجه کرد. :

هرچه بلندتر باشید پاچه های شلوار می تواند گشادتر باشد. اما خانم های قدکوتاه نمی توانند از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا استفاده کنند. که البته استفاده از این شلوارها به طور کلی توصیه نمی شود.
بلندی این شلوارها باید به اندازه ای باشد که به زمین نرسد. تا کثیف و پاره نشود. پس اگر قد کوتاه یا پاهای کوتاهی دارید با این شلوارها کفش پاشنه بلند بپوشید.
شلوار دمپاگشاد هفت هشتم نیز برای خانم های قدکوتاه مناسب است.
اگر پاهای کوتاهی دارید شلوار فاق بلند انتخاب کنید در غیر این صورت هر طول فاقی می توانید بپوشید.
این شلوارها با هر فرم اندامی سازگارند مخصوصا اگر باسن بزرگ و ران های چاق داشته باشید.
خانم های لاغر هم به راحتی می توانند از شلوار دمپا گشاد استفاده کنند و ظریف تر و خوش اندام تر به نظر برسند.
پارچه شلوار دمپاگشاد باید محکم و مقاوم باشد و شل و نازک نباشد.

انواع شلوار دمپا دخترانه

به دلیل فرم دوگانه این شلوارها آن ها را هم می توان با بلوز گشاد و هم با بلوز تنگ پوشید.
با شلوارهای جین دمپاگشاد بلوز های راحتی و تیشرت یا هر نوع بلوزی چه رسمی و چه مجلسی می توانید بپوشید اما با شلوار دمپای پارچه ای مثل کرپ یا ساتن بلوز مجلسی و رسمی بپوشید.
برای پوشیدن مانتو با شلوار دمپا گشاد دقت کنید که بلندی مانتو روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار اثر لاغر کنندگی خود را نشان دهد.
توصیه می شود مانتویی که با شلوار دمپا گشاد می پوشید فیت باشد یعنی تنگ یا گشاد نباشد.

جدیدترین انواع مدل های شلوار دمپا گشاد زنانه و دخترانه ۱۴۰۱

شلوار زنانه مناسب

شلوارهای پاچه گشاد از زانو به پایین گشاد می شوند. و ظاهر آن شبیه به قیف است. این شلوار از کمر تا زانو تنگ است. این نوع شلوار را باید کمی پایین تر از محل طبیعی کمر نگه دارید. و نباید چندان تنگ و چسبان باشد.
این مدل شلوار تقریبا برای همه مناسب است اما افراد لاغر و بلندقد بهتر است به دنبال شلوارهای فاق بلند باشند.
کسانی هم که پایین تنه درشت تری دارند بهتر است به دنبال شلواری باشند که کاملا قالب پاهایشان باشد.
هنگام خرید توجه کنید شلوار های پاچه گشاد باید از زانو به بالا کاملا اندازه و مناسب باشد. و از زانو به پایین گشادتر شود. قد آن نیز باید کاملا با زمین مماس باشد و کاملا روی پاهای شما را بپوشاند یا روی کفش بیاید ، قد شلوار نباید به گونه ای باشد که جلوی شلوار تا بخورد و صاف نباشد.

شلوار دمپا جین زنانه

شلوار جین دمپا شیک

ست کفش با شلوار دمپا گشاد

ست کردن کفش با شلوارهای تنگ راحت تر از شلوارهای دمپا گشاد است، زیرا با شلوارهای تنگ می توانید هر کفشی که دوست دارید بپوشید .

اما شلوارهای دمپا گشاد اینگونه نیستند،و با هر چیزی ست نمیشوند پس باید در انتخاب کفش دقت کنید.

اگر اهل پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد هستید.در این بخش از حرف تازه همراه ما باشید، تا بدانید چه کفش هایی را می توانید با شلوارهای گشاد ست کنید.
کفش های لژ دار:

اگر قد کوتاهی دارید و با کفش های پاشنه بلند نمی توانید درست راه بروید ،بهترین گزینه برای شما کفش های لژدار هستند.

شلوار اسپرت زنانه

با شلوار دمپا چه چیزی بپوشیم

شلوار دمپا دخترانه

کفش های پاشنه بلند:

بهترین کفشی که می توانید با شلوارهای دمپا گشاد ست کنید کفش های پاشنه بلند هستند.وقتی شلوارهای دمپا گشاد را با کفش های پاشنه بلند می پوشید .یعنی خوشتیپ بودن خود را تضمین کرده اید. ترکیب شوار دمپا گشاد با کفش پاشنه بلند یک ترکیب بی نظیر است که شما را با کلاس و خوش استایل نشان می دهد.

کفش اسپرت:

شلوارهای دمپا گشاد را دختران جوان با کفش های اسپرت و بدون پاشنه ست می کنند.ست شلوار گشاد و کفش اسپرت انتخاب خوبی برای دختران و خانم های جوان است

شلوار دم پا زنانه

شلوار طرح لی زنانه

شلوار جین

با ما همراه باشید

نظرات