دانلود کامل فیلم برنامه مهمونی روح و بچه قسمت یازدهم ۱۱ را ببینید

0

دانلود کامل برنامه مهمونی روح و بچه قسمت یازدهم ۱۱ سریال مهمونی ایرج طهماسب با سکانس های جذاب و دیدنی کل کل و دعوای روح و بچه از فحش دادن تا روح عمه و سر بسر گذاشتن دو شخصیت عروسکی برنامه جدید ایرج طهماسب (روح و بچه) و اجرای خوانندگی بچه در قسمت ۱۱ برنامه مهمونی که اینروزها ترند گوگل شده و در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

دانلود کامل برنامه مهمونی سکانس روح و بچه

دانلود کامل فیلم برنامه مهمونی روح و بچه قسمت یازدهم ۱۱ را ببینید

قسمت روح و بچه برنامه مهمونی اینروزها به یکی از پربازدیدترین قسمت های مجموعه مهمونی ایرج طهماسب تبدیل شده که در قسمت ۱۱ پخش شد که در ادامه اجرای خوانندگی بچه در برنامه مهمونی را دانلود کنید:

در جدیدترین قسمت سریال مهمونی، روح شخصیت عروسکی جدید در برنامه‌ مهمونی ایرج طهماسب است که در کنار بچه (عروسک) سکانس های جذاب و دیدنی را برای مخاطب و بینندگان رقم زدند که از لینک زیر دانلود کنید و ببینید:

دانلود کامل برنامه مهمونی سکانس روح و بچه

صداپیشه و گوینده شخصیت روح در برنامه مهمونی، آقای بهادر مالکی، یکی از گویندگان و صداپیشه های معروف و با سابقه کشورمان است که در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد.

او علاوه بر صداپیشگی و گویندگی در برنامه مهمونی، در سریال کلاه قرمزی نیز با ایرج طهماسب همکاری داشته است

در این قسمت ماجرای خنده دار تقابل روح و بچه در برنامه مهمونی و سر به سر گذاشتن و آواز خواندن جالب و سوزناک بچه، فحش یاد دادنش به روح و … که در قسمت ۱۱ مهمونی ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ بطور اختصاصی از نماوا پخش شد

این سریال کمدی و طنز ساعت ۲۰ پنج شنبه ها هر هفته پخش می شود و در این مجموعه عروسکی الى امامى , امیر ادیب , سهیل مستجابیان , کاظم سیاحى , نازنین شعبانى , هوتن شکیبا به عنوان صداپیشه حضور داشته اند.

دانلود کامل فیلم برنامه مهمونی روح و بچه قسمت یازدهم 11 را ببینید

در همسایگی خانه جدید آقای طهماسب که به تازگی به آن نقل مکان کرده، یک سالن عروسی قرار دارد. بنابراین شخصیت های عروسکی جدیدی که اکثر آن ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده و اتفاق های جذابی را رقم می زنند.
پخش اختصاصی، پنج شنبه ها ساعت ۲۰ از نماوا

مهمونی یک مجموعه نمایشی ایرانی در ژانر عروسکی و گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که از نوروز ۱۴۰۱ در روز های پنج‌شنبه از رسانهٔ اینترنتی نماوا پخش می‌شود.

در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌است. از صداپیشگان این عروسک‌ها می‌توان به هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، امیر ادیب، نازنین شعبانی و الی امامی اشاره کرد. همچنین عیسی یوسفی‌پور، پیمان فاطمی، محمد لقمانیان، شیما بخشنده و علی پاکدست از عروسک‌گردانان این مجموعه هستند.

نظرات