برای افزایش قد یوگا بهتر است یا پیلاتس؟ (برسی علمی و دقیق)

0

افزایش قد با یوگا و پیلاتس دغدغه کسانی است که می‌خواهند به هر طریقی این تغییر را در خود ایجاد کنند. نخست در این مورد صحبت می‌کنیم که آیا واقعاً این ورزش‌ها می‌توانند روی بلندتر شدن قد تأثیر بگذارند؟ بحث بعدی نیز در مورد اولویت انتخاب خواهد بود، حتما درصورتی‌که قصد بهبود شرایط قد خود را دارید دقت کنید که برخی ورزش‌ها برای این کار می‌توانند جز بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها باشند. حرکت‌های یوگا برای کسانی که با مشکل قد مواجه هستند می‌تواند گزینه خوبی باشد که در واقع موضوع کش آمدن عضلات بدن است اما به‌طورکلی تفاوت‌های اساسی در این مورد وجود دارد.

اگر به دنبال کم‌کردن وزن خود هستید به‌طورکلی پیلاتس می‌تواند ایده بهتری باشد و کاردیو نیز در این شرایط پیشنهاد می‌شود اما اگر می‌خواهید سرعت تغییر بدن خود را بالاتر ببرید، به طبع پیلاتس بازهم در این وضعیت نمره بهتری می‌گیرد و اگر با کمردرد روبرو هستید معمولاً تمرینات یوگا وضعیت شما را بدتر می‌کند.

در نهایت موضوع این است که یوگا روی انعطاف بدن شما تأثیر می‌گذارد؛ حال اگر می‌خواهید تقویت عضلات بدن را در اولویت قرار دهید، به طبع ما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ پیلاتس بروید و به‌هیچ‌عنوان این موضوع را فراموش نکنید که ورزش بخش جدانشدنی از تناسب‌اندام و فعال‌سازی رشد ماهیچه‌ها و بهبود شرایط استخوان‌بندی است.

 مقایسه یوگا و پیلاتیس

مقایسه یوگا و پیلاتس

پیلاتس توسط یک شخص آلمانی برای اولین‌بار مورداستفاده قرار گرفت که در واقع باعث می‌شود که سلامتی جسمانی و روحی شما دوباره تحت‌تأثیر قرار بگیرد و بدن شما به حالت معمول خود باز گردد؛ این ورزش ترکیبی از ژیمناستیک، کشتی فرنگی و همین‌طور یوگا است اما صرفاً آن را در دسته‌بندی ورزش‌های کششی قرار نمی‌دهند. در ضمن باید بدانید که در این ورزش جذاب بیش از ۵۰۰ تمرین وجود دارد که از ۳۴ ورزش گرفته شده است.

در نهایت اگر با مشکل کوتاه بودن قد روبرو هستید و می‌خواهید از افزایش قد با یوگا و پیلاتس استفاده کنید باید به تغذیه خود هم توجه داشته باشید، در غیر این صورت نتیجه مطلوب دریافت نمی‌کنید و مشکل شما حل نمی‌شود. کنترل صفحه رشد صرفاً با این روش قابل انجام است و بدن شما باید از نظر روحی و جسمی عاری از هرگونه عامل مزاحم باشد. در این ورزش شما می‌توانید با سرعت بیشتری مشکل خود را حل کنید البته که یوگا هم به‌خودی‌خود برای بهبود قد می‌تواند گزینه خوبی باشد اما تمامی حرکت‌های یوگا نمی‌تواند قد شما را بلند کند و پیشنهاد ما این است که در کنار این موضوع به سراغ استفاده از هورمون‌های رشد، فیزیوتراپی، درمان‌های خاص که توسط متخصصین حوزه علوم غریبه ارائه می‌شود و همین‌طور حجامت بروید.

بهترین حرکات یوگا برای افزایش قد

اگر می خواهید بهترین حرکات یوگا برای افزایش قد را ببینید کافیست به این لینک مراجعه کنید: https://1ghad.com/yoga-movements-to-increase-height

پیلاتس برای چه کسانی مناسب است؟

به‌طورکلی شما بدون محدودیت در هر رده سنی می‌توانید از این ورزش استفاده کنید؛ البته که برای افراد مبتدی می‌تواند یک روش حمایتی برای بهبود مقاومت بخش‌های حساس بدن شود. در واقع اگر ماهیچه‌های دست شما ضعف است، افزایش قد با یوگا و پیلاتس علاوه بر این که موجب بهبود کارکرد صفحه رشد می‌شود روی عضله‌سازی شما نیز تأثیر می‌گذارد.

در مقابل می‌توانید از یک پزشک نیز در مورد انجام این حرکت‌ها کمک بگیرید. این ورزش علاوه بر مزایایی که گفتیم باعث بهبود وضعیت بدنی، ماهیچه‌ها و همین‌طور تحرک مفاصل می‌شود. کاهش استرس یکی از بزرگ‌ترین و کلیدی‌ترین مواردی است که می‌تواند در سنین پایین‌تر رشد سریع‌تر قد را نیز به همره داشته باشد؛ بخصوص اگر مدتی است که یک نوجوان یا کودک از روند معمول زندگی دور شده و شب‌ها دیر می‌خوابد، می‌تواند از یکی از این ورزش‌ها استفاده کند و در ادامه در خصوص ورزش یوگا نیز صحبت می‌کنیم و این که چه تأثیری می‌تواند روی سلامت جسمی و افزایش قد بگذارد.

مقایسه یوگا و پیلاتیس

یوگا برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دچار مشکل کمردرد هستند باید قید این ورزش را بزنند زیرا حرکاتی که در یوگا انجام می‌شود اگر به‌صورت اصولی پیش نرود می‌تواند حتی خطرساز باشد و در ضمن برای کنترل استرس ضروری است که یوگا زیر نظر یک فرد متخصص انجام شود و علاوه بر حرکات فیزیکی یک سری پیش‌نیازهای ذهنی نیز برای فرد مشخص گردد. درصورتی‌که قصد استفاده از روش‌های دیگر و همین‌طور تکامل روند رشد و افزایش قد و یا کسب اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر در خصوص افزایش قد با یوگا و پیلاتس را دارید، می‌توانید نام وب‌سایت وان قد را در گوگل جستجو کنید. د

ر واقع تمامی تجربیاتی که ممکن است شما در این مسیر با آن‌ها مواجه شوید به‌صورت یکجا در اختیارتان قرار می‌گیرد. اگر عبارت پکیج افزایش قد را در اینترنت جستجو کنید، با میلیون‌ها نتیجه روبرو می‌شوید که بسیاری از آن‌ها قول‌های واهی به شما می‌دهند، در واقع اتفاقی که می‌افتد به‌هیچ‌عنوان به نفع شما نخواهد بود و صرفاً سودجویی یک عده است. حتما در نظر داشته باشید که افزایش قد از سنی به بعد آن‌طور که فکر می‌کنید رخ نمی‌دهد؛ یعنی هر جا به شما این قول داده شد که پس از ۲۵ سالگی قد خود را تا ۱۵ سانتی‌متر افزایش دهید، باید بدانید که با یک کلاه برداری روبرو هستید، در مقابل روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده درست از آن‌ها قد خود را به‌صورت منطقی بلندتر کنید.

مقایسه یوگا و پیلاتیس

نتیجه‌گیری نهایی

مهم‌ترین مسئله در مورد این که کدام ورزش برای افزایش قد بهتر است این خواهد بود که آیا شما صرفاً قصد دارید از این ورزش‌ها برای این کار استفاده کنید و به سراغ ورزش‌های دیگر نروید؟ در این مورد باید بگوییم که متأسفیم، ناامید خواهید شد و بهتر است که ورزش‌های دیگر را نیز تست کنید و سعی کنید که آن‌ها را نیز در کنار یوگا و پیلاتس انجام دهید. همین‌طور مکمل‌های دارویی نیز نمی‌توانند از زنجیره مصرفی شما حذف شوند و لازم است که آن‌ها را نیز همیشه به‌عنوان یار همیشگی خود برای افزایش قد بشناسید و در خصوص روش‌های دیگر نیز به طور مفصل در وبگاه وان قد گفته شده است.

ضمن این که بسیاری از مشکلات افراد در مورد کوتاه بودن قد منتهی می‌شود به این مسئله که در کودکی تغذیه خوبی نداشتند و یا در جنین وضعیت خوبی را نگذرانده‌اند، دراین‌خصوص افزایش قد با یوگا و پیلاتس می‌تواند یک راه تکمیلی باشد و پیشنهاد می‌کنیم که حتماً به یک پزشک نیز مراجعه کنید و از او نیز دراین‌خصوص مشورت بخواهیدو اگر فکر می‌کنید که مشکلات ژنتیکی به شما اجازه افزایش قد نمی‌دهد، پس این ورزش‌ها می‌توانند تا حد زیادی به فعال‌سازی دوباره صفحه رشد کمک کنند.

نظرات