آیا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

0

آیا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز تعطیلی ادارات به دلیل گردوخاک و الودگی هوا و تعطیلی مدارس تهران فردا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ در شهرهای استان های اصفهان و مشهد و خبر تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا فردا را از حرف تازه میخوانید.

آیا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

آیا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

دانش آموزان عزیز توجه کنند هنوز درباره تعطیلی فردا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تصمیمی گرفته نشده و تا ساعاتی دیگر این بخش بروزرسانی خواهد شد.

همچنین اگر اطلاعی از تعطیلی ادارات و مدارس شهرهای خود دارید در بخش کامنت ها با ما درمیان بگذارید

ناگفته نماند اینروزها مدارس تعطیل شدند و حضور دانش آموزان در مدارس و آموزشگاه ها صرفا به دلیل امتحانات نیمه دوم سال و پایان سال تحصیلی می باشد، اما احتمال تعطیلی به دلیل گرد و غبار و آلودگی شدید هوا و وجود آلاینده ها وجود دارد

در حال تکمیل…

وضعیت آب و هوای شهرها فردا ۲ خرداد ۱۴۰۱

ساعاتی پیش کارشناس هواشناسی گفت: از دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ تا پایان روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و شاهد بارش باران خواهیم بود.

خانم فریبا گودرزی گفت: امروز در استان‌های شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش پراکنده باران همراه با رگبار پراکنده هستیم و در تهران هم شاهد وزش باد همراه با گردوخاک خواهیم بود.

به گفته کارشناس هواشناسی فردا در بسیاری از مناطق جوی آرام حاکم خواهد بود اما از روز دوشنبه ۲ خرداد تا پایان هفته شاهد بارش پراکنده باران و رگبار و رعد برق خواهیم بود.

دیروز سازمان هواشناسی تهران هشدار سطح نارنجی برای وزش باد شدید افزایش گردوخاک برای تهران صادر کرده بود.

عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند علاوه بر این با توجه به افزایش دما و فراهم شدن شرایط مناسب جهت تولید آلاینده ازن، در برخی ساعات بعدازظهر احتمال افزایش غلظت این آلاینده و کاهش کیفیت هوا در بر خی مناطق وجود خواهد داشت. تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت یکشنبه همراه با افزایش ترافیک شامگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز دوشنبه (۲ خردا ماه) تا حدودی سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود، هرچند با آغاز تردد خودروها، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در مناطق پرتردد دور از انتظار نیست. وزش باد مؤثر در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد، بااین‌حال افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعدازظهر سبب کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق خواهد شد

نظرات