کوشن چیست و چگونه استفاده می شود؟

0

آیا می دانید کوشن چیست؟ با انواع کوشن و چگونگی استفاده از آن آشنا هستید؟ این روزها با پیشرفت علم انواع لوازم آرایشی و مراقبتی بسیار زیادی نیز در بازار عرضه می شوند. همه ما به دنبال بهترین محصولات و روش های آرایشی و بهداشتی هستیم که به دنبال آن یک آرایش کاملا طبیعی و زیبایی داشته باشیم. کوشن ها یکی از انواع محصولات آرایشی است که جایگزین کرم پودر و کرم میوه ای قدیمی می باشد. چنین محصولاتی دارای چنین ترکیباتی هستند که به عنوان یک نوع پوشش مناسب برای زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرند. اما می دانید عملکرد و یا مصرف کوشن چیست؟ در ادامه درباره مزیت های استفاده از کوشن ها و چگونگی مصرف این محصول توضیحات بیشتری ارائه می دهیم.

 کوشن چیست و چگونه استفاده می شود؟

چگونگی استفاده از انواع کوشن

هر روز شاهد تولید محصولات آرایشی جدید با کارآیی های خاص هستیم که هر یک مزیت های بسیاری دارند. کوشن یکی از انواع محصولات جدید آرایشی است که این روزها مصرف بالایی دارد. این محصول نوعی پنکک مایع است که آن را در بسته بندی های مختلف شبیه پنکک طراحی می کنند. کوشن ها محصولاتی هستند که در پک لوازم آرایشی جای گرفته اند و جزو لوازم آرایشی نسل جدید شناخته می شوند. کوشن ها را بیشتر برای آرایش حرفه ای و طبیعی استفاده می کنند که محصول ساخت کشور کره جنوبی می باشد. این محصول را با انواع موادی چون کرم پودر، پنکک، بی بی کرم و حتی سی سی کرم ها تولید می کنند که این ترکیبات در کنار یکدیگر به خوبی روی پوست قرار می گیرند. نحوه مصرف کوشن و البته انتخاب بهترین کوشن اهمیت بسیار زیادی در تاثیرگذاری آن دارد.

شما بایستی قبل از استفاده کوشن ابتدا پوست را به خوبی شستشو دهید و پس از خشک کردن پوست، اقدام به مصرف کوشن‌ نمایید. برای زدن کوشن باید، پد را به آرامی روی کوشن فشار داده تا به خوبی پد با مقدار مناسبی از آن مایع آن  آغشته گردد. اکنون بایستی پد را به آرامی و به صورت ضربه ای روی پوست صورت خود قرار دهید. توجه داشته باشید که توسط پد تمام صورت را به خوبی با مایع کوشن پوشش دهید و این پوشش کاملا یکدست و صاف شود. هرگز نباید پد را به صورت کشش دار روی صورت بکشید؛ چرا که در این صورت پد روی یک سمت صورت جمع شده و حالت یک دستی خود را از دست می دهد. بهتر است در مصرف کوشن نیز زیاده روی نکنید و به مقدار لازم و مناسب از این نوع کرم پودر استفاده کنید تا صورت کاملا یکدست شود.

کوشن

مزیت های استفاده از کوشن

کوشن ها به عنوان یکی از انواع کرم پودرها جزو لوازم آرایشی پر کاربرد شناخته می شود. این نوع کرم پودرها به عنوان یک نوع پوشش روی صورت قرار گرفته و تمامی عیوب پوست صورت اعم از جوش، لک، کک و مک و … را می پوشاند. داشتن پوستی صاف و یکدست برای همه ما بسیار مهم بودا و اهمیت دارد و از این رو اقدام به استفاده از انواع محصولات مختلفی می کنیم. کرم پودرهای کوشن بهترین محصولاتی هستند که در پوشش این نواقص بسیار اهمیت دارند و جایگزین مناسبی به جای کرم پودر و پنکک های قدیمی می باشند. ابن نوع محصول آرایشی جدید هم اکنون جایگاه ویژه ای در دنیای لوازم آرایشی دارد و به صورت مایع دارای ترکیبات BB کرم، CC کرم ، پرایمر، ضد آفتاب و مرطوب کننده است. دلیل محبوبیت و فروش بالای این نوع لوازم آرایشی به سبب مزیت های بسیاری است که برخی از آن ها عبارتند از:

  • روش استفاده سریع و راحت مهمترین مزیت استفاده از کوشن ها است که هیچ نیازی به تخصص خاصی ندارد.
  • کوشن همانند دیگر لوازم آرایشی روی پوست صورت سنگینی نکرده و سبک است. با این محصول هرگز پوست صورت شما سنگینی آرایش را حس نمی کند.
  • با وجود سبکی آرایشی و احساس سنگینی نکردن کوشن، پوست صورت به خوبی تنفس دارد و در این صورت با آرایش طولانی مدت هرگز پوستتان پیر نمی شود.
  • سطح پوشش دهی تمامی عیوب صورت توسط کوشن ها بسیار بالایی است و هیچ محصول آرایشی نمی تواند جایگزین آن شود.
  • محتویات کوشن شامل ضد آفتاب، پرایمر و مرطوب کننده است که همین ضد آفتاب و مرطوب کننده باعث محافظت از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب می شود. از طرفی مراقبت از پوست صورت با وجود چنین ترکیباتی بسیار اهمیت دارد.
  • اگر به دنبال آرایش طبیعی هستید، باید بدانید که هیچ نوع محصول آرایشی نمی تواند جایگزین کوشن ها شود.

نحوه استفاده از کوشن

نتیجه

آرایش طبیعی و زیبا یکی از ایده آلات ما خانم ها است که به دنبال آن از انواع محصولات جدید و باکیفیتی استفاده می کنیم. معمولا خانم ها به دنبال آرایش متنوع اما طبیعی هستند و به همین منظور دوست دارند همیشه از محصولات جدید با قابلیت های جدید استفاده نمایند. کوشن ها یکی از انواع محصولاتی هستند که به عنوان یکی از انواع لوازم آرایشی نسل جدید با کیفیت بهتر از کرم پودر و پنکک ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول جهت پوشش دادن تمامی مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و چنانچه به درستی روی پوست صورت پخش شود، یک پوشش عالی و مناسب خواهد بود. اما کیفیت کوشـن این محصول ساخت کره جنوبی، در ماندگاری آن بسیار تاثیر دارد. کوشن ها در دو نوع  کوشـن دو قلو مجیک میشا و کوشن دو قلو خرس دار در بازار عرضه می شوند.

مدل های مجیک میشا ابن محصول مرطوب‌ کننده و روشن کننده دارند و با قابلیت SPF 50 پوست را در برابر اشعه‌ مضر آفتاب محافظت می‌ کند. اما کوشـن های دو قلو خرس دار را در سه رنگ روشن، متوسط و تیره تولید می کنند که به کوشن خرس های کله فندقی نیز شهرت دارند. انتخاب هر یک از این کوشـن ها به سلیقه شما و نوع نیاز پوستتان بستگی دارد که هنگام خرید باید به آن توجه نمایید. حال به منظور خرید بهترین کوشـن درجه یک و باکیفیت، بهتر است به سایت فروشگاهی دلبرباش، بزرگترین مرکز فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه فرمایید. دلبرباش انواع برندهای معتبر انواع لوازم آرایشی را به صورت آنلاین و با قیمت مناسب عرضه می کند.

نظرات